Wat knalde rocket fuel hard zeg bij het einde van Neophyte vs Ruffneckquote:Op maandag 7 december 2009 11:22 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Nightmare was gaafVooral de set van Nosferatu vs. Ophidian was echt machtig mooi
![]()
Nosferatu ging echt helemaal los achter de draaitafels, zelfs Ophidian deed mee terwijl die normaal zo rustig is
Ook het Forze DJ Team was erg leukDJ Dazzler ook nog lang bij geweest en dat klonk ook lekker. Voor de rest vooral rondjes gelopen en vooral heel erg gezellig gehad
Het geluid was wel erg wisselend de hele avond..
Aan het einde nog een stapeltje vinyls gekocht, waaronder de Attack Remixes, Enzyme 1, en wat Symp.tom platenVervolgens er bijna 4 uur over gedaan om met de trein weer naar het oosten des land af te reizen en vervolgens een after party houden tot 9 uur 's avonds met bier, draaitafels, goede muziek en leuke mensen
Superfeestje in Hengelo + Nightmare + Afterparty = Topweekend![]()
Die plaat zocht ik al een tijdjequote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef julian6 het volgende:
kenkerharde kick! vette plaat
nog een mooi nummer met dezelfde samples:
Een tukker !quote:Op zaterdag 5 december 2009 04:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Pff, net terug van een feestje in Hengelo.. Weer een tijd geleden dat ik zo'n lekker feestje heb meegemaakt
Art Of Fighters en Endymion beide supersets.. Veel nieuwe tracksOok vond ik Partyraiser voor de verandering eens lekker draaien
Nosferatu en Ophidian draaide die ook aan het eindequote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
Wat knalde rocket fuel hard zeg bij het einde van Neophyte vs Ruffneck
Hehequote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef julian6 het volgende:
Het kan ook daar zijn geweestHad op sommige momenten niet door of ik nu in de present of de main was
Iddquote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef keesos het volgende:
Symphony of dead van AoF, wat een dik nrhoop dat die snel uitkomt
De gemeente was aan het meten hoorde ik.. misschien dat ze toen net klaar waren?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
HeheWas echt de beste set van die avond
Wel appart dat tijdens dat nummer het geluid opeens wel hard kon
[..]
IddFijn nummertje, paar keer gehoord nu afgelopen weekend op feestjes
Vind 'm nergens.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef keesos het volgende:
Symphony of dead van AoF, wat een dik nrhoop dat die snel uitkomt
Was idd tofquote:Op woensdag 9 december 2009 14:41 schreef julian6 het volgende:
Conrad ging ook is los tijdens het draaien, mss door de energie van Nosferatu?geweldig om te zien
http://www10.zippyshare.com/v/87499448/file.htmlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |