Als ik het nu ga uitleggen dan is die prachtige band die we ondertussen hebben opgebouwd meteen weer naar de knoppen.quote:
Naar bed kan je straks eaukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
een tevepe al zegt iets me dat als ik morgen wakker word we tig Sc's verder zijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef versabommie het volgende:
huh ?
nope?quote:
Nee wie welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en hij begreep er ook niet meer veel van.
Nietquote:
Neehoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik het nu ga uitleggen dan is die prachtige band die we ondertussen hebben opgebouwd meteen weer naar de knoppen.
Goed mottoquote:
Heyquote:
quote:
wrom is t hier zo druk?????quote:
die rommel heb ik nog niet nodig... Ben nie zo oud als jijquote:
Die rommel eindigt op een Z, snotneusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rommel heb ik nog niet nodig... Ben nie zo oud als jij
Heel vreemd woordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
we zijn gemergd...wat een woord....gemergd
zie... ik weet nie eens hoe je t schrijft...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die rommel eindigt op een Z, snotneus
Zo je begint gelijk weer tegen mij te kattenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rommel heb ik nog niet nodig... Ben nie zo oud als jij
Puicke keuze, heer Ruud.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog wel een bavje, met het nieuwe logo!
uche.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo je begint gelijk weer tegen mij te katten![]()
Je mocht willen er op die leeftijd er nog zo uit te zien ja
Eva ik stoor toch niet, hoe is het met je vriend? Gaat het goed?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef evaxsis het volgende:
Zo je begint gelijk weer tegen mij te katten![]()
Je mocht willen er op die leeftijd er nog zo uit te zien ja
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie... ik weet nie eens hoe je t schrijft...
Dat jij t wel weet is eng!!!
Jawel, want wij zijn toch altijd eerlijk tegen elkaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan maakt het toch eauk niet uit wat "Die Spaansche" betekende?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Eva mag ik even tussendoor, hoe is het met je vriend? Gaat het goed?
Ik zie feauteaux in uw feaubeaux die wijzen op nog een witte wijn voor mevrouwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh ga zo naar bed, moet morgen weer vroeg op
Maar het is niet zo lievquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, want wij zijn toch altijd eerlijk tegen elkaar?![]()
Eaux, en ik wil gewoon altijd alles weten.
en dat gaf nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, ik zat van de week verkeerd.
Dat snap ikquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat snap ikBen wel wat gewend hoor, sta ook al jaren achter de bar
Hi,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Eva ik stoor toch niet, hoe is het met je vriend? Gaat het goed?
Ssssssssssssjjjjtttttttttttttttttttquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zégt ze, maar ondertussen gaat ze aanslagen plegen
Op je toetsenbord, voor je tiepexamen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ssssssssssssjjjjttttttttttttttttttt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga langzaamaan afhaken en mijn bedje opzoeken, die wekker gaat weer vroeg zat, slaap lekker voor straks
Leuk voor je. Was zijn kindje ook mee naar jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef evaxsis het volgende:
Hi,
Tuurlijk stoor je niet![]()
Met m'n nieuwe vriend gaat het fantastisch, hij is weer een avond in A'dam en nu heb ik alle vrijheid weer ff fijn te FOK!'en
Oh heerlijk nog èèn glaasje dan, tot P&W is afgelopen kan dat nog netquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie feauteaux in uw feaubeaux die wijzen op nog een witte wijn voor mevrouw
quote:
Nottequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga langzaamaan afhaken en mijn bedje opzoeken, die wekker gaat weer vroeg zat, slaap lekker voor straks
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh heerlijk nog èèn glaasje dan, tot P&W is afgelopen kan dat nog net
Dat dacht ik dus eauk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Nog één bel wijn dan. 't Is nog niet eens twaalf uur!
En ik wilde eigenlijk stiekem om 11 uur al naar bed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik wilde eigenlijk stiekem om 11 uur al naar bed.
Thanx, jij ook lekker slapenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Kally het volgende:
Het had vandaag ook héél anders kunnen aflopen in die krottenwijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Bommie = Adam!?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
Hoe komt Eva hier nu weer terecht?![]()
Zie toch echt nergens Bommie.
Allora, vai a letto, meravigliosa donnaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik wilde eigenlijk stiekem om 11 uur al naar bed.
Z'n zoontje is nu al 2x blijven slapen en zondag ben ik naar zijn verjaardag geweest bij mijn schoonouders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk voor je. Was zijn kindje ook mee naar jou?
Veel plezier de komende winter.
Okee, leg JIJ die Spaansche grap uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allora, vai a letto, meravigliosa donna![]()
Op de Prinsengracht?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al sleutels voor hem bij laten maken
Pagina 1, Coos.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
Ik ben moe.quote:
Hoe oud is zoontje als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Z'n zoontje is nu al 2x blijven slapen en zondag ben ik naar zijn verjaardag geweest bij mijn schoonouders.
Ik werd opgehaald door een broer van mijn vriend die ik nog niet had gezien dat was best eng.
Eenmaal daar aangekomen ben ik hartelijk ontvangen en alles voelt goed.
Ik denk dat we daardoor nog closer geworden dan dat we al waren.
Kan geen Spaansquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, leg JIJ die Spaansche grap uit
Dus ik maak uit hoe laat u naar bed gaat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
En je komt niet van me af voordat je die grap uit hebt gelegd, verdeurie.
Non ho vogliaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allora, vai a letto, meravigliosa donna![]()
Zegt mij niets, ga door?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Kees Kankerkachel...
Volledig aan jullie voorbij gegaan hier?
Zo te lezen zit het wel goed tussen jullie drie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
Z'n zoontje is nu al 2x blijven slapen en zondag ben ik naar zijn verjaardag geweest bij mijn schoonouders.
Ik werd opgehaald door een broer van mijn vriend die ik nog niet had gezien dat was best eng.
Eenmaal daar aangekomen ben ik hartelijk ontvangen en alles voelt goed.
Ik denk dat we daardoor nog closer geworden dan dat we al waren.
Teruglezen is voor homo'squote:
Hoi Coos,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
Ja, ik heb je sinds de mr en mss twitterverkiezing niet meer gezien.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoi Coos,
Ik ben met de bubs meeverhuisd
Ik verspil mijn tijd niet meer aan verdedigen dat ik geen hoer ben, dat tref je.quote:
Zeg dan geweaun, nee kudtIaN, mag je niet vragenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe oud is zoontje als ik vragen mag?
Hij wordt 1 november 10 jaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe oud is zoontje als ik vragen mag?
Nou lijkt het net alsof ik je een hoer heb genoemdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik verspil mijn tijd niet meer aan verdedigen dat ik geen hoer ben, dat tref je.
Zo lijkt het toch ook, als je die Kees erbij gaat noemenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou lijkt het net alsof ik je een hoer heb genoemd
Oeh dan heb je wel een troef in handenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik maak uit hoe laat u naar bed gaat?
Het was meer een pop culture referencequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo lijkt het toch ook, als je die Kees erbij gaat noemen
Je vergeet nog:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zekers ik heb geen twijfels.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo te lezen zit het wel goed tussen jullie drie.
Welterusten Lavenderr , ik ga ook .![]()
Ik deed ze niet allemaal omdat ik niet te veel wou achterleaupenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vergeet nog:
[ afbeelding ]
En ze was niet Spaans maar Dominicaans, maar dat wist Kees niet
Het was een forum grapje, dat neem ik nooit serieusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was meer een pop culture reference
ECHT!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een forum grapje, dat neem ik nooit serieus![]()
Dat Gert me daarentegen Spaans mokkel in een PM noemt vind ik dan dus weer minder tof eik.
Maarja, hij had al wat kruit te verschieten na TBO.
Hoezo? Wat was er tussen u en Gert?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was een forum grapje, dat neem ik nooit serieus![]()
Dat Gert me daarentegen Spaans mokkel in een PM noemt vind ik dan dus weer minder tof eik.
Maarja, hij had al wat kruit te verschieten na TBO.
Ik ben er nog wel maar dan meestal in het iPhone topic en sporadisch nog ergens anders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, ik heb je sinds de mr en mss twitterverkiezing niet meer gezien.
Hoezo zou je dat niet mogen weten?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg dan geweaun, nee kudtIaN, mag je niet vragen
Hij was liev voor mij toen ik hongerend streams zat te verslaan in de Bunker.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoezo? Wat was er tussen u en Gert?
Selectief, hè.quote:
Ik doe er niet zoveel moeite voor, en het klikt aardig tussen ons.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, best oud al![]()
En daar heb jij een goeie band mee weten te kweken?
Met een sigaret in je smond bier halen geen optie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerst reauken, eerst bier halen...
Keuzes, keuzes...
Da's altijd goedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik doe er niet zoveel moeite voor, en het klikt aardig tussen ons.
Meestal kom ik voor hem op als mijn vriend wat streng doet
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Met een sigaret in je smond bier halen geen optie?
Kijk uit hoor, dat doet hij bij iedereen, vervolgens heb je een heaup gezeik om PM's en duikpakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hij was liev voor mij toen ik hongerend streams zat te verslaan in de Bunker.![]()
Ik weet van niks. Hij had een vraag over SV en die heb ik beantwoord.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, dat doet hij bij iedereen, vervolgens heb je een heaup gezeik om PM's en duikpakken.
Thanxquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's altijd goed![]()
Maar leuk voor je
Gert is eigenlijk heel lief. Maar hij is ook eenzaam en een beetje lelijk. Daarom mocht hij van Remlof ook blauw blijven ook al had hij geen subforum. Door zijn blauwe username kan hij dan toch nog een beetje chickies hosselen maar op één of andere manier haalt hij altijd de verkeerde binnenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Hij had een vraag over SV en die heb ik beantwoord.
Dat zijn verhalen waar ik van smul (ik werk voor de Sparquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert en ik hebben destijds bijna de Albert Heijn kapodt gemaakt.
Jongeuh, mietjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn verhalen waar ik van smul (ik werk voor de Spar)
![]()
Maar nu duik ik lekker in mijn warme bedje![]()
Bis morgen
Ja, groot geheim ook enzeaux!quote:
Ik wist het niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, groot geheim ook enzeaux!
Wel als we eenmaal getrouwd zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wist het niet?
Jij weet toch ook niet hoe ik heet?
Shitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wel als we eenmaal getrouwd zijn
Voor wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kun je mooi bier gaan halen voor je vrouw.![]()
Jawel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
Eeh, Nickski..word jij nooit moe van jezelf?
MGquote:
Begin daar nou niet over, dat heeft me al mijn tagje gekostquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
MG![]()
Nu begrijp ik waarom je een forum voor jezelf wou
Wat een gemene opmerking trouwensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:27 schreef HiDiHo het volgende:
Eeh, Nickski..word jij nooit moe van jezelf?
Shit happendsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Begin daar nou niet over, dat heeft me al mijn tagje gekost
Ja, ga maar huilenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een gemene opmerking trouwens
Voor een paar minutenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had jij echt een ban te pakken?
Ik mocht het adres van mijn site niet posten omdat Fok! samen werkte met de bunker en de stream v/d bunker stond op mijn pagina.quote:
Ik WIST dat het om zoiets lulligs gingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mocht het adres van mijn site niet posten omdat Fok! samen werkte met de bunker en de stream v/d bunker stond op mijn pagina.
En toen deed ik het toch
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik WIST dat het om zoiets lulligs ging![]()
Jij bent altijd braaf
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dames, heren ook, ik groet u en ga naar beauven, geniet van uw nachtrust en maak er weer een mooie dag van![]()
Iedereen al naar bed of zitten we in het verkeerde topique ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, ik haal nog ff een biertje
Maar welterusten aan iedereen die is gaan slapen
Nou dan PM je hem tochquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mocht het adres van mijn site niet posten omdat Fok! samen werkte met de bunker en de stream v/d bunker stond op mijn pagina.
En toen deed ik het toch
huhquote:
Je wilt jezelf een ban opleggen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens, gedraag je, ik heb Yvonne geroepen.
Ohwja... als die kleine dikke laaf hier komt ga ik me gedragenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Yvonnequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
nou vooruit...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Even serieus, ruim een beetje op enzeaux.
Hou je er buiten, met je hoofd!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja... als die kleine dikke laaf hier komt ga ik me gedragen
Huub?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Krijg je van al dat bierquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze wil vast niet langskomen omdat ze weet dat ik ga zeiken
Mot je?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Mooi, gedraag je dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:
YVONNEEEEUHquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Elisa1958 het volgende:
oke ian, op jouw bevel, trusten allemaal hier.
Wtf, u luistert naar mij?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Elisa1958 het volgende:
oke ian, op jouw bevel, trusten allemaal hier.
Uit de kast komenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YVONNEEEEUH![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil graag mijn username in het roze en Remlofl wil niet zeggen wat ik er voor moet doen![]()
Help 's?
houd je van leren pijpen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YVONNEEEEUH![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil graag mijn username in het roze en Remlofl wil niet zeggen wat ik er voor moet doen![]()
Help 's?
Mij pijpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YVONNEEEEUH![]()
![]()
![]()
![]()
Help 's?
Shmoopy neukenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
YVONNEEEEUH![]()
![]()
![]()
![]()
Help 's?
quote:
quote:
jij bent echt cool.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, u luistert naar mij?![]()
Dan geheel extraspeciaal voor u:
Welterusten lieve Elisa1958, dat u mooi mag dreaumen
Je bent nog leuk heurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Vroeger vond Yvonne mij leuk![]()
Ik mis mijn [schnitzel] tag
Ik moet er weer even inkomen, liefje.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:56 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
jij bent echt cool.wel druk, maar cool
don't know....quote:
trustequote:
Je stiktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeveel centimeter heb je?
i.v.m. deepthroaten![]()
dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die van leren pijpen had ik toch al meegenomen in mijn hoeveel centimeter is Yvonne lang?
slaap lekker.... ik duik mee.. zou al slapen maar ja.... er werden hier nog leuke dingen geplaatstquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef yvonne het volgende:
Guys, trusten, tot morgen.
Dag Liesje!
Was leuk toen in A'dam hè?!
Het was weer gezelligquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef yvonne het volgende:
Dag Liesje!
Ik wil rozeeeeuuuh!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef yvonne het volgende:
Dag Liesje!
Ja! Dat was gezelligquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:01 schreef yvonne het volgende:
Dag Liesje!
*proest* Ja echt johquote:
ze is nog best aanwezig hoorquote:
Eerst pijpen, ik zit goddomme al een half uur met m'n broek op de knieénquote:
Wel!?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze is nog best aanwezig hoor
Waar af te halen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eerst pijpen, ik zit goddomme al een half uur met m'n broek op de knieén
Nou, allesquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Yvonne is ongrijpbaar...
Dan is ze er even en dan is ze weg
Van Remlofl weet ik tenminste dat hij alles mee zit te lezen
Even checken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, niet ALLES.
Anders had ik nu 6 notes.
Toch zeker KPDquote:
Dit zou ik écht gemeen vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Mag ik puur om Ian te zieken paars?
Ik verdien Kutvocht.-roze!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Als het mag weet ik heul niet hoe ik screenshots moet maken
FUCK JOU ZO HARDquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Als het mag weet ik heul niet hoe ik screenshots moet maken
Ik weet wel een mooi tagje voor je...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Remloooooof, ik ben toch heul braaf?
Ik SC zelfs alleen in SC's
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Het is maar voor 5 minuutjes, chill.
Jij hebt helemaal geen ene fuck met [schnitzel] te makenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Het is maar voor 5 minuutjes, chill.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb legendarische OP's geschreven![]()
Paint me de klote voor jullie![]()
En wat krijg ik?![]()
Nee, Liesje rozequote:Op donderdag 29 oktober 2009 01:31 schreef Gert het volgende:
WTF!!!!!
Liesje blauw???!!
Me dunkt dat Ian toch wel éérder aan de beurt was, gezien zijn staat van dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |