Als ik het nu ga uitleggen dan is die prachtige band die we ondertussen hebben opgebouwd meteen weer naar de knoppen.quote:
Naar bed kan je straks eaukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:28 schreef Laysa het volgende:
een tevepe al zegt iets me dat als ik morgen wakker word we tig Sc's verder zijn
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef versabommie het volgende:
huh ?
nope?quote:
Nee wie welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, en hij begreep er ook niet meer veel van.
Nietquote:
Neehoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik het nu ga uitleggen dan is die prachtige band die we ondertussen hebben opgebouwd meteen weer naar de knoppen.
Goed mottoquote:
Heyquote:
quote:
wrom is t hier zo druk?????quote:
die rommel heb ik nog niet nodig... Ben nie zo oud als jijquote:
Die rommel eindigt op een Z, snotneusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rommel heb ik nog niet nodig... Ben nie zo oud als jij
Heel vreemd woordquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
we zijn gemergd...wat een woord....gemergd
zie... ik weet nie eens hoe je t schrijft...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die rommel eindigt op een Z, snotneus
Zo je begint gelijk weer tegen mij te kattenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
die rommel heb ik nog niet nodig... Ben nie zo oud als jij
Puicke keuze, heer Ruud.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik wil nog wel een bavje, met het nieuwe logo!
uche.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo je begint gelijk weer tegen mij te katten![]()
Je mocht willen er op die leeftijd er nog zo uit te zien ja
Eva ik stoor toch niet, hoe is het met je vriend? Gaat het goed?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef evaxsis het volgende:
Zo je begint gelijk weer tegen mij te katten![]()
Je mocht willen er op die leeftijd er nog zo uit te zien ja
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
zie... ik weet nie eens hoe je t schrijft...
Dat jij t wel weet is eng!!!
Jawel, want wij zijn toch altijd eerlijk tegen elkaar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan maakt het toch eauk niet uit wat "Die Spaansche" betekende?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Eva mag ik even tussendoor, hoe is het met je vriend? Gaat het goed?
Ik zie feauteaux in uw feaubeaux die wijzen op nog een witte wijn voor mevrouwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh ga zo naar bed, moet morgen weer vroeg op
Maar het is niet zo lievquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, want wij zijn toch altijd eerlijk tegen elkaar?![]()
Eaux, en ik wil gewoon altijd alles weten.
en dat gaf nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, ik zat van de week verkeerd.
Dat snap ikquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat snap ikBen wel wat gewend hoor, sta ook al jaren achter de bar
Hi,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Eva ik stoor toch niet, hoe is het met je vriend? Gaat het goed?
Ssssssssssssjjjjtttttttttttttttttttquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zégt ze, maar ondertussen gaat ze aanslagen plegen
Op je toetsenbord, voor je tiepexamen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ssssssssssssjjjjttttttttttttttttttt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga langzaamaan afhaken en mijn bedje opzoeken, die wekker gaat weer vroeg zat, slaap lekker voor straks
Leuk voor je. Was zijn kindje ook mee naar jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:42 schreef evaxsis het volgende:
Hi,
Tuurlijk stoor je niet![]()
Met m'n nieuwe vriend gaat het fantastisch, hij is weer een avond in A'dam en nu heb ik alle vrijheid weer ff fijn te FOK!'en
Oh heerlijk nog èèn glaasje dan, tot P&W is afgelopen kan dat nog netquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie feauteaux in uw feaubeaux die wijzen op nog een witte wijn voor mevrouw
quote:
Nottequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga langzaamaan afhaken en mijn bedje opzoeken, die wekker gaat weer vroeg zat, slaap lekker voor straks
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oh heerlijk nog èèn glaasje dan, tot P&W is afgelopen kan dat nog net
Dat dacht ik dus eauk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Nog één bel wijn dan. 't Is nog niet eens twaalf uur!
En ik wilde eigenlijk stiekem om 11 uur al naar bed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Want?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik wilde eigenlijk stiekem om 11 uur al naar bed.
Thanx, jij ook lekker slapenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Kally het volgende:
Het had vandaag ook héél anders kunnen aflopen in die krottenwijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:45 schreef Gert het volgende:
Bommie = Adam!?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
Hoe komt Eva hier nu weer terecht?![]()
Zie toch echt nergens Bommie.
Allora, vai a letto, meravigliosa donnaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En ik wilde eigenlijk stiekem om 11 uur al naar bed.
Z'n zoontje is nu al 2x blijven slapen en zondag ben ik naar zijn verjaardag geweest bij mijn schoonouders.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuk voor je. Was zijn kindje ook mee naar jou?
Veel plezier de komende winter.
Okee, leg JIJ die Spaansche grap uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allora, vai a letto, meravigliosa donna![]()
Op de Prinsengracht?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al sleutels voor hem bij laten maken
Pagina 1, Coos.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:49 schreef Coos het volgende:
Hoe komt Eva hier nu weer terecht?![]()
Zie toch echt nergens Bommie.
Ik ben moe.quote:
Hoe oud is zoontje als ik vragen mag?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Z'n zoontje is nu al 2x blijven slapen en zondag ben ik naar zijn verjaardag geweest bij mijn schoonouders.
Ik werd opgehaald door een broer van mijn vriend die ik nog niet had gezien dat was best eng.
Eenmaal daar aangekomen ben ik hartelijk ontvangen en alles voelt goed.
Ik denk dat we daardoor nog closer geworden dan dat we al waren.
Ik heb zelfs al sleutels voor hem bij laten maken
Kan geen Spaansquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Okee, leg JIJ die Spaansche grap uit
Dus ik maak uit hoe laat u naar bed gaat?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
En je komt niet van me af voordat je die grap uit hebt gelegd, verdeurie.
Non ho vogliaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Allora, vai a letto, meravigliosa donna![]()
Zegt mij niets, ga door?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Kees Kankerkachel...
Volledig aan jullie voorbij gegaan hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |