die verpakking is zo gemaakt dat het mi-ni-maal voor de helft openscheurtquote:
om 6:50 in de ochtend wel ja..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben je motorisch achtergesteld of zo?
die heb ik een keer 2 maanden opgespaard en naar de slager gegaan. gewicht in beleg graagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:50 schreef littledrummergirl het volgende:
of die pakjes waar er tussen iedere 3 plakjes een laag plastic zit
Dan moet je ze nog steeds openmaken als je ze er in doetquote:
Ja, maar dat doe je één keer als je de meuk hebt gekocht, niet iedere ochtend half slaapdronken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Pablo88 het volgende:
[..]
Dan moet je ze nog steeds openmaken als je ze er in doet
Ik ga ervan uit dat hij er alleen de eerste keer moeite mee heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je één keer als je de meuk hebt gekocht, niet iedere ochtend half slaapdronken.
Lau en Tinnie niet kennenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef TUFKAL het volgende:
Krijg eens k*anker dan maak je je eens niet zo druk om dit soort futiliteiten en laat je dit soort woorden achterwege.
Lau en Tinnie zo schrijven en dat grappig vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Lau en Tinnie niet kennen![]()
da's een klachttopic opzich waard![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die heb ik een keer 2 maanden opgespaard en naar de slager gegaan. gewicht in beleg graag
Sowee.. één letter verkeerd, heb je de spellingsnazi's al op me afgestuurd?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lau en Tinnie zo schrijven en dat grappig vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |