Zoals jullie KLB'ers wel weten ben ik een groot fan van games. Ik vind het echt geweldig om te gamen en mijn tegenstanders af te troeven met mijn ongekende genialiteit... Zo ook deze avond weer...
Ik met mijn groep wederom Magic gespeeld (helaas mijn nieuwe deck is nog niet speelbaar fans.. de hoesjes moeten nog besteld worden maar bedankt voor jullie steun en hulp

.. KLB zit bij mijn ziel!) en dit doen we zoals gewoonlijk in een hippe plek waar meestal mocro's en mooiboys komen om een partijtje te poolen...
Nou ik ging dus maar voor de grap met een unglued/unhinged deck spelen. De game begon...Ik keek naar mijn hand en glimlachte... ik had goede kaarten vast waar mee te spelen valt.. Ik speel een plains.. go... en zo ging de beurt de hele tafel rond...
beurt 2 was aangebroken dus ik leg mijn 2e plains op en speel een Mesa Chicken.
![]()
Dus ik wil dat ding flying geven... ik sta op en doe precies wat de kaart zegt... ik een kip nadoen... en om het extra grappig te maken ging ik op de tafel staan terwijl ik een kip nadeed... al mijn vrienden die magic spelen vonden het geweldig maar waar ik minder van gecharmeerd was, was het feit dat al die stomme mocro's, mooiboys en hun blonde vriendinnen me keihard begonnen uit te lachen.. Ik riep hun toe: " Ja ik speel magic ja... en ging weer zitten...
Dat vind ik zo dom... mensen uitlachen omdat ze plezier hebben met het spelen van een spelletje..
Klacht; Domme mooiboys, blonde sletten en mocro's die me allemaal uit aan het lachen waren
Antiklacht: Gratis drinken dankzij magic

Jammer van de errata maar die liet ik niemand lezen >BD