quote:
Volgens mij ben jij de eerste die een topic van mij een TVP geeftquote:
Jij verwacht echt dat ze je ze seks geven als je ze antwoorden geeft bij een toets?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef x69 het volgende:
[..]
Ze gebruikten je gewoon en liepen weg.
Je hebt het verdiendquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de eerste die een topic van mij een TVP geeft![]()
![]()
![]()
![]()
Dos paint..quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:07 schreef x69 het volgende:
[..]
Dos paint..
----------IK---------------- -----------------
---CHICK----------CHICK----- -----------------
------------------------------- ------------------
----------------------------- ---------------------
------DOCENTE-------
quote:
Ik deed zomaar een plaatje en zij ziet er wel lekker uit moslim of nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Muslimfriends.... in ieder geval doet eentje niet mee aan de orgie
Nee, onmogelijk ik heb nooit geleerd voor Engels en sta een 9.5 gemiddeld...komt door WoWquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Lindgren. het volgende:
Blijkt straks dat alles fout is.__!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk ik heb nooit geleerd voor Engels en sta een 9.5 gemiddeld...komt door WoW
Kan je er wel om lachen maar als je WoW speelt leer je vanzelf uitstekend Engels.quote:
WoW, laat het de meisjes maar niet horen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:22 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Kan je er wel om lachen maar als je WoW speelt leer je vanzelf uitstekend Engels.
Ze weten het al boeit ze nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:23 schreef x69 het volgende:
[..]
WoW, laat het de meisjes maar niet horen.
Zo erg is dat nou ook weer niet hequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Zo erg is dat nou ook weer niet he
HOUDJEBEK!!!!!!!11111111quote:
Van z'n level 70 troll mage zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:Goed gedaan jongen, a.s weekend zuigen ze je keihard aan je piemol
Zieke gedachtes heb jij toch weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:46 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Van z'n level 70 troll mage zeker
Híj zieke gedachtes maar wél een soosjaal leven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Zieke gedachtes heb jij toch weer....
Ik ook!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Híj zieke gedachtes maar wél een soosjaal leven.!
En toen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:30 schreef Grimmjoww het volgende:
En ze zeiden wel dankjewelNu ben ik een player
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |