Ik hoop het voor haar. Dat ze nog wel kan scheiden enzoquote:Op woensdag 11 november 2009 22:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, aan dat snoep in het mandje.
Het schijnt dat ze in die regionen nogal streng zijn in hun geloof.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik hoop het voor haar. Dat ze nog wel kan scheiden enzo
Oh ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:28 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Volgens mij was het the day after...
Percies daarom!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:35 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze in die regionen nogal streng zijn in hun geloof.
Ja, even samen civiliseren in een hotelletje samen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Laat Ellen nou Anton gewoon op het vliegveld staan voor haar moeder??
Da is ook zo. Het is maar je man die je ff dumpt...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, even samen civiliseren in een hotelletje samen.
Ze komt voor haar dochter en niet voor haar dochters man hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Da is ook zo. Het is maar je man die je ff dumpt...
Die moeder is ook echt een boer!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ongelofelijk die moeder: in een islamitisch land aankomen en het eerste wat je doet als vrouw is je uitkleden....![]()
Geef mij maar een kop koffie...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:53 schreef Cee het volgende:
Hello hello hello hello hello hello how are you hello hello hello.
Even kennis maken met de familie.
Zeg maar haar schoonzoon, zeg maar de vader van haar toekomstige kleinkinderen, idd waarom zou je die opnemen in je familie?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ze komt voor haar dochter en niet voor haar dochters man hoor.
Het was ook wel handig geweest als Ellen een beetje Bahasa had gesproken... had ze wat kunnen vertalen enzoquote:Op woensdag 11 november 2009 22:55 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
Die moeder is ook al zo'n positivo!
"Det is from Hollund, yes toe poet in on"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |