Gewoon. Zo zijn Spanjaarden. Stokkie voor steken en even goeie vrienden.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:01 schreef Felixa het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met die situatie met die schoonvader.
Voor jullie allemaal best herkenbaar natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:13 schreef amaranta het volgende:
Mijn man (die natuurlijk gruwelijk gestoord wordt van zijn spaanse schoonouders) ligt hier echt compleet in een deuk.
Britt kan het wel schudden zegt ie
Haar gezicht is apart, soms wel mooi maar soms inderdaad ook niet.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:43 schreef amaranta het volgende:
Ik vind haar juist niet zo bijzonder. Maar ja, ze heeft lijntje en ze is blond en daar valt menig Spanjaard al snel voor.
ik vond haar ook niet echt apart, maar ja... blond en een redelijk slank figuur, waarbij ze ook nog aardig lage truitjes droeg zodat haar boezem goed uitkwamquote:Op woensdag 4 november 2009 22:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Haar gezicht is apart, soms wel mooi maar soms inderdaad ook niet.
Maar ze is heel naturel, klassieke lijnen met een mooi figuur en haar. Menig Nederlander valt daar ook wel op, denk ik.
Leuk programma, ga het vaker kijken.
Voor jou is dit programma natuurlijk ook leuk omdat je ouders zo'n emigratie hebben meegemaakt.
Emigreren is niet mals. Heb het zelf ook gedaan maar dat duurde door omstandigheden niet langer dan twee jaar. Maar dat heimwee e.d. herken ik wel. Daarom lijkt die Britt misschien soms wat zeurderig maar ik begrijp het wel.
En die vrouw is zeker niks natuurlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik begin nu met terugkijken, maar oeh da's een lekker hapje zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |