Zo'n Iceberg shirt.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:20 schreef Leevancleef het volgende:
Ik zag weleens mocro's met een Mickey Mouseshirt.
Wat is dat toch met mannen en winkelen. Niet eens goed kijken voordat ze het kopen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 20:13 schreef Untiteld het volgende:
Mijn broer kwam een keer thuis met een shirt met kleurrijke spetters erop (van de V&D), bleek er een heel groot tokio hotel teken op te staan
Je bedoelt een dessin?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Opdruk bedoel ik alleen zo'n plaatje, wat zo'n beetje glad aanvoelt. Print is iets wat over het hele shirt zit, bijv. strepen.
Die had ik op een pet toen ik een jaar of 15 was.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:18 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
Hitlershirts is ook alweer uit de mode joh
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik ging even googlen naar hitlershirts kom ik gelijk op stormfront uit, bij googlen op stalinshirts kom je gewoon bij allerlei webwinkels.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:35 schreef AureliusM het volgende:
Grappig dat er geen shirts met Hitler erop verkocht worden. Stalin was toch ook geen lievertje. wel mooi shirt btw
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:26 schreef Schalks. het volgende:
De communistische kledingpropaganda spint vlijtig haar garen bij dit geschiedkundige gedoogbeleid dat hier tentoongespreid wordt, belachelijk dat dit soort praktijken in de gemiddelde kledingwinkel plaatsvinden.
dit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 09:45 schreef Gamesua het volgende:
Godverdomme, het hele topic doorgelezen en nog steeds geen reply van de V&D op die trollmail.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |