Leg dat maar is uit aan je ouders.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef 100% Tukker het volgende:
Herkenbare klacht. Ik kocht ooit een mooi shirt waar 'Seņor Escobar' op bleek te staan. Uiteraard compleet met scheermesje.
omg je hebt gelijk, dat niemand dat heeft gezien!1!quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:38 schreef Micson het volgende:
Ben ik de enige die doorheeft dat dit Stalin niet is?
Het is gewoon een of andere gast met een snor die gebruikt werd om Engelsen te ronselen voor het leger. Is het niveau echt dan zo laag hier op Fok!?
Godverdomme wat zijn jullie allemaal dom, ik ben diep teleurgesteld
lilqquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef LilQ het volgende:
Het idee achter communisme is geweldig, de uitvoering ervan is daarintegen tot op heden niet bepaald goed/succesvol te noemen.
Oh op pagina 4 is het al gezegd, sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:44 schreef Frollo het volgende:
[..]
omg je hebt gelijk, dat niemand dat heeft gezien!1!
'Pagina 4'quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Oh op pagina 4 is het al gezegd, sorry
Lekkere kick heeeuuuurquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:49 schreef LilQ het volgende:
Het idee achter communisme is geweldig, de uitvoering ervan is daarintegen tot op heden niet bepaald goed/succesvol te noemen.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:53 schreef Micson het volgende:
[..]
Want, hoe heet het in zolderkamerautisten internet taal?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:24 schreef Iblis het volgende:
[..]
Hmm...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zelf laten bedrukken.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:08 schreef Superslechterik het volgende:
Hadden ze ook Hitler? Dan ga ik er eentje halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |