Een Yvonne schaap, als het ware.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zielig. Voor dat schaap dan.
[ afbeelding ]
jij snapt mquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een Yvonne schaap, als het ware.
Ja!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een schattige lippenstift op dat varkentjeEn die ogen van dat schaap. Die weet wat er zo gaat komen.
Nee, want die koe en het schaap moeten ook nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het idee dat die niet lang op Tinypic staat
hahahahahaha, ik had gedacht dat je dat nóóit meer zou doen. Maar je kan het!quote:
Elke camera heeft tegenwoordig een zelfontspannert.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Gertje in eerste instantie aan zo'n plaatje komt
Maak jij 's een behoorlijk welkom Noekje topique?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Elke camera heeft tegenwoordig een zelfontspannert.
Zo'n lelijke harde blauwe kleur. Kiek dan toch.quote:
RPM-end eigenlijk. Dat is nog beterder.quote:
Thanks! Sterkte was ook goed geweest.quote:
Voor een herintreder?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak jij 's een behoorlijk welkom Noekje topique?
Dat klinkt best gevaarlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
RPM-end eigenlijk. Dat is nog beterder.
[..]
Thanks! Sterkte was ook goed geweest.
Nou dan niet verdommequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een herintreder?
Dat mokkel loop tóch al zo snel naast één van haar tienduizend paar schoenen!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een herintreder?
Dat mokkel loop tóch al zo snel naast één van haar tienduizend paar schoenen!
He getver nog een blauwe mag ik je nu niet meer verrot scheldenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo'n lelijke harde blauwe kleur. Kiek dan toch.
Ik had het zelf ook niet verwacht dus ik ben net zo verrast als jij. It's amaaaaaaazing.
En ik jou geen kruk meer in je nek wensen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
He getver nog een blauwe mag ik je nu niet meer verrot schelden
Open maar lekker hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik wel, ze had het ook níet kunnen doen natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga pitten, hier is geen eer meer aan te behalen
Gezellig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even wakker denk ik, heel de dag op bed gelegen
En is dat sinds je blauw bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Noek het volgende:
Wat wél hoerig is, als ik een smiley na mijn tekst plaats is mijn tekst opeens weg.![]()
Hoe kan dat, Gert en hoe ga je dit oplossen?
Laters Tom!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik ga ook nog even TV kijken.
Laters.![]()
Migraine weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Nmns.
Ik ben nog wel even wakker denk ik, heel de dag op bed gelegen
Dat denk ik niet. Of ik moet stiekem ook blauw zijn?quote:
Ik heb daar helemaal geen last van. Ik gebruik FireFox en baggerlayout.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Of ik moet stiekem ook blauw zijn?![]()
Als je een spatie doet na je zin is het niet geloof ik. Er is een manier om het te omzeilen iig.
Nee, het is al dágen aan de gang. Eigenlijk sinds dat blauw ter sprake kwam. Het is een teken denk ik.quote:
Bagger en IE hier. Het is bij mij nu wel weg moet ik zeggen, maar heb er erg lang last van gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen last van. Ik gebruik FireFox en baggerlayout.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Migraine weg?
Want dan bellen we snel Coos nog effe.
En afgehaakte heren: het komt allemaal goed.![]()
Ik zie de MED wel verschijnen eerdaags.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Of ik moet stiekem ook blauw zijn?![]()
Als je een spatie doet na je zin is het niet geloof ik. Er is een manier om het te omzeilen iig.
dat zou pas verrassend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zie de MED wel verschijnen eerdaags.
ga alquote:
Wat denk je zellufquote:
Aaah, maar dronken post je zo leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Gert het volgende:
Truste mensheid, ik trek nog een fles wijn open.
Oeee Laysa hijs into spankingquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Gert het volgende:
Truste mensheid, ik trek nog een fles wijn open.
En vol smart te wachten op jouquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef D. het volgende:
Ze zijn allemaal al weggerend uit TBO zie ik
Nou, bedankt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Was het eerst wat in me opkwam toen ik jouw fipeaux (of zoiets) las
Daar kunnen we niet meer postenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef D. het volgende:
Ze zijn allemaal al weggerend uit TBO zie ik
Jammiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
Ik heb ook een merlotje gepakt hihi
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Daar kunnen we niet meer posten
quote:
Tja, dat heb je aan je postgedrag te dankenquote:
Is dat een dreigement?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
ik denk dat ik zo ook ga slapen...denk ik....
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen...niet denkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
Nein, ik ben braaf voor Remlofl.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat heb je aan je postgedrag te danken
Maar, gezien je reacties ben je er geen maar doe je enkel alsof
Niet eerst ff opruimen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:37 schreef Laysa het volgende:
Ooooohooooh!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen...niet denken
hoi hoiquote:
Ha des te sneller is het zaterdag en dan komt ze naar mijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ooooohooooh!![]()
Wat bitchy ze wil je gewoon weghebben
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ha des te sneller is het zaterdag en dan komt ze naar mij
quote:
Ja, in Arnhemquote:
O hier reageer je wel op, op de rest van me niet tssss zal nog es lief doenquote:
van wat???quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
FANN zeg jij d'r nou 's wat van!
Metallica kaarten niet gelukt, deze wel. Shit happens somsquote:
Ik wilde wel reageren, maar wilde geen ban riskerenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
O hier reageer je wel op, op de rest van me niet tssss zal nog es lief doen
O wat had je dan gezegd vertel vertelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde wel reageren, maar wilde geen ban riskeren
Heyyyyy das mijn scattiequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
O wat had je dan gezegd vertel vertel
quote:
quote:
Ja zoiets ongeveer bijna welquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou een burka painten maar dat leek me bij nader inzien niet zo'n goed idee
Wel veiliger voor zaterdagquote:
quote:
Jaaaa kom maar naar mijn pittoreske dorpjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
ik niet hoor D. ik wil een Merlotje van Mera
Ik ben gewoon jaloersquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:03 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik jou geen kruk meer in je nek wensen.
Maar het heeft je voorheen ook niet gehinderd dus: succes!
Het is een Ikea-knackenbrodje gewordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:49 schreef Kally het volgende:
[..]
ik niet hoor D. ik wil een Merlotje van Mera
NUquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaaa kom maar naar mijn pittoreske dorpje![]()
Ik heb nóg een fles
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaaaa kom maar naar mijn pittoreske dorpje![]()
Ik heb nóg een fles
Jaaaaa dat vind ik wel goed planquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een magistraal idee...
.volgens mij woon je bij mij in de buurt....komen we een keer wijnen
Dat was een testtopique toen dit subforum nog niet open wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
er is helemaal geen schapenbeffert deel één![]()
die zit zeker al op slot
Ja, ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
NUpfff ik zou graag willen maar morgen weer vroeg op
Zou t?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat een magistraal idee...
.volgens mij woon je bij mij in de buurt....komen we een keer wijnen
Uh whatquote:
nou das niet zo ver weg van nijmegen toch....geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ook.![]()
[..]
Zou t?Ik woon in Klundert. En nee daar schaam ik me niet voor!
das omdat je miss zou kunnen gaan gillen van he bahhhhhhhhhhhhh wat klef en doe dat ergens anders....ik was je gewoon ff voorquote:
Dat is ook niet nodig tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ook.![]()
[..]
Zou t?Ik woon in Klundert. En nee daar schaam ik me niet voor!
1,5 uur ofzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou das niet zo ver weg van nijmegen toch....geen idee eigenlijk
Gelukkig kan ik met een gerust hart gaan slapen..quote:
Pff schat ff googlequote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou das niet zo ver weg van nijmegen toch....geen idee eigenlijk
Ik let voor je op dat het hier geen kleffe zooi word met geyle usertsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik met een gerust hart gaan slapen..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let voor je op dat het hier een kleffe zooi word met geyle userts![]()
Zeaux.quote:
Lekker puh D.quote:
Zo te zien is het al te laat voor die smiley's zooiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik let voor je op dat het hier geen kleffe zooi word met geyle userts
Neen, ik houd ze in de gaten vanaf nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo te zien is het al te laat voor die smiley's zooi
Wat ben je positief ineens, vanmiddag was het nog ammal fruithapjes en mijnmaniskut.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux.
Steek die maar in je zak![]()
Vanwaar deze haat in deze over het algemeen lieve SC vol tetjes.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeaux.
Steek die maar in je zak![]()
Vanwaar deze haat in deze over het algemeen lieve SC vol tetjes.
Ik drink bier dus ik probeer lief te blijvenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat ben je positief ineens, vanmiddag was het nog ammal fruithapjes en mijnmaniskut.
Zap zequote:
EVAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:02 schreef evaxsis het volgende:
Ach zo we zijn verhuisd TBO is niet meer
Dat was nog voor die Spaanse streek.quote:
quote:
U snapt de grap "die Spaanse" niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat was nog voor die Spaanse streek.![]()
Eind goed al goed
Jawel, maar vond em niet leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
U snapt de grap "die Spaanse" niet?
Goed en met jouquote:
Snap je 'm echt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jawel, maar vond em niet leuk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wijn is echt het Bier van de vrouwmensch ofzeaux.
Jägermeister?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
zolang er alcohol inzit vind ik het best
Alleen als ik thuis zit, want ik lust niet zoveel wijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En hoelang is voor nuquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
En, niet één![]()
Maar vooruit, met eentje neem ik voor nu wel genoegen dan
Waareaum blijf je gay prateaun?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Das toevallig errug lekker, vooral op de wintersportquote:
Nee, bezopen naar je nest als er iemand naast ligt heeft zinquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders ga ik zat naar bed, heeft niet zoveel zin als je alleen ligt
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis zit, want ik lust niet zoveel wijn.
Anders ga ik zat naar bed, heeft niet zoveel zin als je alleen ligt
Drunk sex rocks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, bezopen naar je nest als er iemand naast ligt heeft zin
Dronken vrouw is een engel in bed (zeggen zequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, bezopen naar je nest als er iemand naast ligt heeft zin
Ik wil hem al niet weggeven eigenlijkquote:
Nee, want dronken gasten zijn vervelend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel 's seks gehad met een straalbezopen gast?
Juist.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, want dronken gasten zijn vervelend.
ik snap waar het voor staat, ik vroeg me alleen af waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De "eaux" staat voor de "o" klank. Niet voor "en".
mooi zo blij dat te horenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Met mij heel goed, ik heb niks te klagen op welk front dan ook
Nee... Niet omheaug krijgen, friemelen op de verkeerde plekken wegens oriëntatiegemis, enzeauveaurt...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist.
Wacht, wat?
Ik ben nooit vervelend![]()
Of altijd, wat er toe doet is dat bezopen of niet er zich weinig veranderd
Omdat het ceaul is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik snap waar het voor staat, ik vroeg me alleen af waarom?
Dus je punt gaat nergens overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist.
Wacht, wat?
Ik ben nooit vervelend![]()
Of altijd, wat er toe doet is dat bezopen of niet er zich weinig veranderd
Geweaun, omdat het kan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
ik snap waar het voor staat, ik vroeg me alleen af waarom?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Omdat het ceaul is.![]()
O, wacht.
Je krijgt 'm echt terug hoor, en ik zal er zuinig op zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil hem al niet weggeven eigenlijk
Mijn punt, liefste, is dat mannen misschien niet goed kunnen neuken als ze bezeaupen zijn maar dat ze niet per definitie vervelend zijn.quote:
Ik moest ffkes zoeken waar we nou gebleven warenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je krijgt 'm echt terug hoor, en ik zal er zuinig op zijn
Dat zijn twee dezelfde dingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn punt, liefste, is dat mannen misschien niet goed kunnen neuken als ze bezeaupen zijn maar dat ze niet per definitie vervelend zijn.
+1 kudeaux voor correct "eau"gebruik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee... Niet omheaug krijgen, friemelen op de verkeerde plekken wegens oriëntatiegemis, enzeauveaurt...
Je zei liefstequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn punt, liefste, is dat mannen misschien niet goed kunnen neuken als ze bezeaupen zijn maar dat ze niet per definitie vervelend zijn.
Ik heb dropwodka gemaakt in mijn nieuwe blender dat is pas smullen johquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
zolang er alcohol inzit vind ik het best
Ik bedoel dus als ik zelf lichtelijk dronken benquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
+1 kudeaux voor correct "eau"gebruik.
En inderdaad, dat bedoel ik. Dus wat nu met "drunken sex rocks"?
Serieus? Geef 's een rondje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb dropwodka gemaakt in mijn nieuwe blender dat is pas smullen joh
Ian 2 pointsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zijn twee dezelfde dingen.
Nuance.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik bedoel dus als ik zelf lichtelijk dronken ben
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O je bent dronken gelukkig ik schrok alquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben altijd erg lief als ik dronken ben.
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus we kunnen constateren dat bij goeie seks de vrouw lichtelijk aangeschoten is en de man strontnuchter?
Zodat de vrouw een fijne avond heeft en de man niet al te knap hoeft te zijn, als het ware.
Nah ik geniet liever nuchter met een knappe ventquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus we kunnen constateren dat bij goeie seks de vrouw lichtelijk aangeschoten is en de man strontnuchter?
Zodat de vrouw een fijne avond heeft en de man niet al te knap hoeft te zijn, als het ware.
Dus bijvoorbeeld Christopher Reeves was een groot deel van zijn leven irritant.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Én dat die Spaansche "niet kunnen neuken" hetzelfde vind als "irritant zijn".
O..nou ik denk er nog even over naquote:
Niet kunnen neuken is behoorlijk irritant ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Én dat die Spaansche "niet kunnen neuken" hetzelfde vind als "irritant zijn".
Ja, kunnen jullie het even eensch worden? Dit brengt verwarring aan het mannenfrontquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik geniet liever nuchter met een knappe vent
Ik dank u, Spaansche.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet kunnen neuken is behoorlijk irritant ja.![]()
Andersom hoeft het echter niet zo te zijn inderdaad, maar vaak is het wel zo.
Nou ja sorry denk zeg het maar evenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, kunnen jullie het even eensch worden? Dit brengt verwarring aan het mannenfront
Ruudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben (nog) niet dronken maar zit wel aan een bavje met het nieuwe logoVeel lekkerder
Communicatie stoornis met die Spaansche.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja sorry denk zeg het maar even
Ha die Ruud, nog niet dronkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben (nog) niet dronken maar zit wel aan een bavje met het nieuwe logoVeel lekkerder
Vrouw(?) naar mijn hartquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mot je gewoon puur drinken die zooi
Ja schiet op dan straks gaat het licht uit breek ik mijn nek weer over allesquote:
Ik ben het alweer kwijt... waaraan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heaup dat je begrijpt dat je daar aan vast zit?
"Die Spaanse"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben het alweer kwijt... waaraan?
Weet je die smaakt nog beter dan Hot n Sweet.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Communicatie stoornis met die Spaansche.
Als jij dat wilt mag dat hoor. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Tering, ik heb het goed geschrevenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geleauf nog steeds niet dat MeraViglioSa (denk ik, geen zin om na te kijken) de "Die Spaanse" grap begrijpt.
O nou dan kom ik gauw proeven bij jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Weet je die smaakt nog beter dan Hot n Sweet.
Ik had een klein flesje daarvan gekocht om te vergelijken
Mera rulesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als jij dat wilt mag dat hoor. Zo ben ik dan ook wel weer.
Leg eens uit dan, want ik begin nu ook de indruk te krijgen dat hij wat ingewikkelder is dan mijn absurd lage IQ toelaat te begrijpen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geleauf nog steeds niet dat MeraViglioSa (denk ik, geen zin om na te kijken) de "Die Spaanse" grap begrijpt.
Ik geef één hint en dan weet jij of je het inderdaad begrijpt: Kees.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Leg eens uit dan, want ik begin nu ook de indruk te krijgen dat hij wat ingewikkelder is dan mijn absurd lage IQ toelaat te begrijpen.
JAAA je hebt ons gevondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja, zover was ik ook al.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat zou het betekenen. Vast iets ranzigs.
Oke, ik begrijp hem inderdaad niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geef één hint en dan weet jij of je het inderdaad begrijpt: Kees.
Ow, pff haha. Nee niets ranzigs.quote:
Vertel het dan ook maar gewoon dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |