Een Yvonne schaap, als het ware.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zielig. Voor dat schaap dan.
[ afbeelding ]
jij snapt mquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een Yvonne schaap, als het ware.
Ja!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat een schattige lippenstift op dat varkentjeEn die ogen van dat schaap. Die weet wat er zo gaat komen.
Nee, want die koe en het schaap moeten ook nog.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het idee dat die niet lang op Tinypic staat
hahahahahaha, ik had gedacht dat je dat nóóit meer zou doen. Maar je kan het!quote:
Elke camera heeft tegenwoordig een zelfontspannert.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe Gertje in eerste instantie aan zo'n plaatje komt
Maak jij 's een behoorlijk welkom Noekje topique?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Elke camera heeft tegenwoordig een zelfontspannert.
Zo'n lelijke harde blauwe kleur. Kiek dan toch.quote:
RPM-end eigenlijk. Dat is nog beterder.quote:
Thanks! Sterkte was ook goed geweest.quote:
Voor een herintreder?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maak jij 's een behoorlijk welkom Noekje topique?
Dat klinkt best gevaarlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Noek het volgende:
[..]
RPM-end eigenlijk. Dat is nog beterder.
[..]
Thanks! Sterkte was ook goed geweest.
Nou dan niet verdommequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een herintreder?
Dat mokkel loop tóch al zo snel naast één van haar tienduizend paar schoenen!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor een herintreder?
Dat mokkel loop tóch al zo snel naast één van haar tienduizend paar schoenen!
He getver nog een blauwe mag ik je nu niet meer verrot scheldenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo'n lelijke harde blauwe kleur. Kiek dan toch.
Ik had het zelf ook niet verwacht dus ik ben net zo verrast als jij. It's amaaaaaaazing.
En ik jou geen kruk meer in je nek wensen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
He getver nog een blauwe mag ik je nu niet meer verrot schelden
Open maar lekker hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik wel, ze had het ook níet kunnen doen natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga pitten, hier is geen eer meer aan te behalen
Gezellig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben nog wel even wakker denk ik, heel de dag op bed gelegen
En is dat sinds je blauw bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:04 schreef Noek het volgende:
Wat wél hoerig is, als ik een smiley na mijn tekst plaats is mijn tekst opeens weg.![]()
Hoe kan dat, Gert en hoe ga je dit oplossen?
Laters Tom!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik ga ook nog even TV kijken.
Laters.![]()
Migraine weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Nmns.
Ik ben nog wel even wakker denk ik, heel de dag op bed gelegen
Dat denk ik niet. Of ik moet stiekem ook blauw zijn?quote:
Ik heb daar helemaal geen last van. Ik gebruik FireFox en baggerlayout.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Of ik moet stiekem ook blauw zijn?![]()
Als je een spatie doet na je zin is het niet geloof ik. Er is een manier om het te omzeilen iig.
Nee, het is al dágen aan de gang. Eigenlijk sinds dat blauw ter sprake kwam. Het is een teken denk ik.quote:
Bagger en IE hier. Het is bij mij nu wel weg moet ik zeggen, maar heb er erg lang last van gehad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen last van. Ik gebruik FireFox en baggerlayout.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Migraine weg?
Want dan bellen we snel Coos nog effe.
En afgehaakte heren: het komt allemaal goed.![]()
Ik zie de MED wel verschijnen eerdaags.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Of ik moet stiekem ook blauw zijn?![]()
Als je een spatie doet na je zin is het niet geloof ik. Er is een manier om het te omzeilen iig.
dat zou pas verrassend zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zie de MED wel verschijnen eerdaags.
ga alquote:
Wat denk je zellufquote:
Aaah, maar dronken post je zo leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:30 schreef Gert het volgende:
Truste mensheid, ik trek nog een fles wijn open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |