SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:25 schreef dopy14 het volgende:
zit de stekker er wel in?Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Waaraan zie je dat het snoertje kapot is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:26 schreef rickyszz het volgende:
bij mij gaat 't om het snoertje dat kapot is
Als er muziek uit je kabeltje lekt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Waaraan zie je dat het snoertje kapot is?
Als de kabels open liggenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Hij is bij het uiteinde doorgeknikt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Zo'n 15.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
alle uitgangen?? hoeveel heb je er denk je?
Hij werkt bij de wenkbrouwerij, waar moet anders je biertje vandaan komen?quote:
tuurlijk.....quote:
Waarom lachte ik hierom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hij werkt bij de wenkbrouwerij, waar moet anders je biertje vandaan komen?
TS denk 3mm in USB te kunnen proppen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |