Ts kan niet tellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:04 schreef Elfy het volgende:
Een paar weken terug was ik met 2 vriendinnen naar een optreden van Only Seven Left. Klonk goed. Ook wat andere vrienden hadden wat tracks online geluisterd en waren ook goed tevreden over het geluid.
Zo sprak ik met 5 man af om in januari naar hun optreden in Paradiso te gaan (met Destine en Makebelief).
Paar keer gevraagd of ze het hadden geregeld.. ja.. ja..nee.
En nu is het uitverkocht. Mutsen!
Klachten:
1. Geen rare vriendinnen om puppetmoves mee te doen dan
2. Meiden doen niet aan uitstel: het wordt altijd afstel. Dont trust them.
2. Dan maar met vage emos lol maken
Daar kun je dan mooi die kutkrakers voor bedankenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef ynuhh het volgende:
Paradiso de enige kerk in Nederland waar ik wel vrijwillig heen ga.
Vrouwen en meisjes. Dus maak ik er in het meervoud maar man van.quote:
Plumsyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:08 schreef Plums het volgende:
OSLMakebelieve
Destine
Ik heb een roze plectrum van oslGevonden na show
![]()
onlysevenleft.hyves.nlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wtf is dat dan voor rare muziek
ik wil best met je mee hoorquote:
vind je ze goed? dat is het hele issue dus, uitverkocht en die mutsen zitten thuuuisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil best met je mee hoor
De 1 wel... de ander wat minder niet. Maar ze zijn hartstikke chillax. Goeie muziek. Something Corporate is ook van mn favoriete bands en daar klinkt wel wat van in door.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:23 schreef Japsnars het volgende:
Whehe, ik zie nu pas een foto van OSL. Mogen die ventjes überhaupt al bier drinken of?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |