je idee over staand plassen is vast anders dan mijn idee over staand plassen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef 4932735549 het volgende:
Gisteren bij Pauw & Witteman maakte hij de opmerking dat het goed is om vrouwen in een team (denk aan bestuur) te hebben, omdat hun inbreng verfrissend/anders is.
Ik ben nog steeds verontwaardigd.Waarom word ik gereduceerd tot een kut? Net alsof ik, omdat ik een vrouw ben, anders denk over bepaalde zaken.
Gemiddeld denken vrouwen wel anders dan mannen ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef 4932735549 het volgende:
Ik ben nog steeds verontwaardigd.Waarom word ik gereduceerd tot een kut? Net alsof ik, omdat ik een vrouw ben, anders denk over bepaalde zaken.
Ik heb het over politiek, business.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
je idee over staand plassen is vast anders dan mijn idee over staand plassen...
wat een gezeik van die linkse wijven ook weer.
Lul niet slap. Onderbouw eens met argumenten waarom mijn TT dom is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:47 schreef rinzzz het volgende:
En daarom heb ik een hekel aan het feminisme, de meeste vrouwen die zich daar hard voor maken hebben geen idee waar ze over praten. Wat een domme TT.
Die burgemeester had het over inhoud ('inbreng').quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Cynix ® het volgende:
Met vrouwen is de sfeer meestal anders. Vaak beter. Al heb je ook takkenkutten die je er liever niet bij hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:59 schreef thewhiteguy het volgende:
Lastig he, complimenten, ik wist wel dat vrouwen er niet mee om konden gaan.
Hij zegt dat per definitie anders is, omdat hij spreekt over 'inbreng van vrouwen'. De vraag is of de vrouw in de top 'gemiddeld' is, want de top vraagt om 'unieke' eigenschappen die mannen zowel vrouwen moeten hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Gemiddeld denken vrouwen wel anders dan mannen ja.
Rob van Gijzel is stikjaloers op de plannen van Ad Scheepbouwer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:57 schreef 4932735549 het volgende:
Gisteren bij Pauw & Witteman maakte hij de opmerking dat het goed is om vrouwen in een team (denk aan bestuur) te hebben, omdat hun inbreng verfrissend/anders is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |