Ik vrees voor je dat je een mini-wortel moet gaan gebruiken in je sneeuwpop van maximaal 15cm hoog, gemaakt van de sneeuw die op een oppervlakte van 10m2 gevallen isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:54 schreef Natalie het volgende:
Ik ga me toch een sneeuwpop bouwen op het balkon als 't gaan sneeuwen deze winter!
Wortel als neus, kastanjes als knopen, een muts op en een sjaal om (heb er toch 6, worden ze nog eens gebruikt)
Kan me geen moer schelen dat ik 30 ben
Zeker! Sneeuw is echt vet gaafquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:43 schreef Fogel het volgende:
Hee een sneeuwtopic... wat heeft dat met feestdagen te maken?
[..]
Ik vrees voor je dat je een mini-wortel moet gaan gebruiken in je sneeuwpop van maximaal 15cm hoog, gemaakt van de sneeuw die op een oppervlakte van 10m2 gevallen is
Ik ben klaar voor de winter in ieder geval: winterbanden liggen al een paar weken onder de auto (omdat er toen sneeuw op de weg lag), sneeuwborstel, ijskrabber en een sneeuwschep aanwezig in de auto, dus laat maar een lading komen.
* Natalie heeft een groot balkonquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 @ 22:43 schreef Fogel het volgende:
Hee een sneeuwtopic... wat heeft dat met feestdagen te maken?
[..]
Ik vrees voor je dat je een mini-wortel moet gaan gebruiken in je sneeuwpop van maximaal 15cm hoog, gemaakt van de sneeuw die op een oppervlakte van 10m2 gevallen is
Bah nee geen sneeuw. Fietsen in de sneeuw is zo kut. Als het winter moet zijn dan maar 5 graden vorst ipv sneeuwquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:38 schreef Natalie het volgende:
Lente heeft ook zijn charme, idd
Zeker als de winter grauw en donker is geweest.
Maar winter met een mooie blauwe lucht en sneeuw op de grond heeft toch een kleine voorkeur bij mij
Op de Belgische radio waarschuwden ze afgelopen nacht voor lichte sneeuw in de Ardennen en voor het verkeer een lichte wintertoestand.quote:Op zondag 8 november 2009 15:03 schreef superworm het volgende:
Ik werk tien hoog, en heb al meerdere malen natte sneeuw naar beneden zien komen dit jaar. Maar bleef natuurlijk niet liggen.
Nou daar het ik het mooi mis zeg!..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Tism het volgende:
28 November
Cool, waar ?quote:Op zondag 8 november 2009 15:03 schreef superworm het volgende:
Ik werk tien hoog, en heb al meerdere malen natte sneeuw naar beneden zien komen dit jaar. Maar bleef natuurlijk niet liggen.
Dat kan best eens kloppen, want ik heb al de hele dag een kouwe rug.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat kan best eens kloppen, want ik heb al de hele dag een kouwe rug.
En als ik een kouwe rug heb, gaat 't sneeuwen
Ik hoop dat je gelijk hebt hoor, maar zoiets roepen zonder het te onderbouwen komt niet echt geloofwaardig over héquote:
Als mijn moeder ijskoude voeten heeft gaat het altijd onweren. Echt heel vreemdquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat kan best eens kloppen, want ik heb al de hele dag een kouwe rug.
En als ik een kouwe rug heb, gaat 't sneeuwen
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef Sabinee het volgende:
Sneeuw![]()
Van mij mag het 23 december beginnen met sneeuwen, zodat er 24, 25 en 26 december een heel pak ligt. En met oud en nieuw ook een mooie dikke laag zodat we buiten kunnen zitten met vuurkorven en dikke dekens
Helemaal goed!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:14 schreef Sabinee het volgende:
Sneeuw![]()
Van mij mag het 23 december beginnen met sneeuwen, zodat er 24, 25 en 26 december een heel pak ligt. En met oud en nieuw ook een mooie dikke laag zodat we buiten kunnen zitten met vuurkorven en dikke dekens
Wat een leuke sitequote:Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef tinny het volgende:
volgende week!![]()
en dat was al heel lang geleden voorspelt
Joa, mar da's ginne kaant wah.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik woon in Druten maar geen vlokje te zien
Waar is hier? Ik wil ookquote:
klein en nat, maar snééuwquote:Op woensdag 16 december 2009 13:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mooie, volle vlokken of van die miezerige natte vlokjes?
Zuid-limburgquote:Op woensdag 16 december 2009 13:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Waar is hier? Ik wil ookHier in Leiden is het helder en koud.
Sneeuw is sneeuw zeg ik dan maar.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef Plums het volgende:
[..]
klein en nat, maar snééuw
[..]
Zuid-limburg
Limburg-Noord hier, geen sneeuw..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef Plums het volgende:
[..]
klein en nat, maar snééuw
[..]
Zuid-limburg
Daar hedde dan weer gelijk inquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Joa, mar da's ginne kaant wah.
Neuh, het waren ook maar een paar vlokjes hoor. Niet echt spectaculair.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |