Dit jaar hadden alleen mijn broer en ik optijd een kaartje gekocht. met de laaste kaart vrijgave hebben we nog even 5 kaartjes weten te scoren zodat er toch nog wat meer mensen mee konden en wij niet alleen bij onze tentjes zaten.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op het laatst waren er nog een beperkt aantal kaarten beschikbaar, toen kon ik er nog 2 bemachtigen![]()
Helaas heb ik die wel aan een vriendin van mij gegeven![]()
Oh damn. Nu ga ik toch enorm twijfelen of ik niet naar Rock Werchter zal gaan, ipv LL.quote:Vlak voor de start van de voorverkoop van Rock Werchter, die morgen begint, maakt de organisatie bekend dat ook Green Day in 2010 op het festival zal spelen. Eerder was al bekend gemaakt dat ook Muse, Pearl Jam en Rammstein op het Belgische festival staan.
Mod doodverwensen. Note, slotje, permban.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeuren over RW in een lowlands topic.
Ga eens dood ofzo.
Er is maar één festival en dat is roskilde
Wat de gebande zegt: Roskildequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:18 schreef Hpzone het volgende:
Dat van de goede bands en minder goede sfeer geloof ik stuk voor stuk. Ik zoek een beetje een mengeling daartussen, maar de grote headliners van Lowlands vind ik de laatste jaren niet erg interessant. Muse, Green Day of Linkin Park zouden ze mij blij mee maken, niet met nog een show van de Kaiser Chiefs etc. Ik begrijp het wel ,maar vind het jammer dat het nooit zo'n line-up als Werchter zal worden.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mod doodverwensen. Note, slotje, permban.
Fijn, die halve waarheden verkondigenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:34 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb dit jaar beide gedaan. Allebei erg leuk alhoewel de sfeer op lowlands wel een stuk beter was, plus werchter hield er om half 1 gewoon mee op
Het weer was wel erg naar bij Werchter, veel te warm voor een festival
Niet zo gek toch? LL heeft meer podia..dus meer artiesten waarover het geld verdeeld moet worden. Dan kun je dus minder grote namen boeken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:18 schreef Hpzone het volgende:
Ik begrijp het wel ,maar vind het jammer dat het nooit zo'n line-up als Werchter zal worden.
Zowieso heb ik wel eens gehoord van LL directeur dat Lowlands nooit voor de grote namen Metallica / Red hot Chili Peppers ed zal gaan, puur omdat de capaciteit van de Alpha 30.000 man is, en dergelijk grote bands het gehele publiek naar één tent / plek zouden trekken. Hier is de infrastructuur en de podiagrootte niet op berekend. Dan moet je idd naar Pinkpop / Rock Werchter / Rock am Ring / Roskilde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? LL heeft meer podia..dus meer artiesten waarover het geld verdeeld moet worden. Dan kun je dus minder grote namen boeken.
Hij zei letterlijk dat het niet bij het concept pastquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef caspervc het volgende:
[..]
Zowieso heb ik wel eens gehoord van LL directeur dat Lowlands nooit voor de grote namen Metallica / Red hot Chili Peppers ed zal gaan, puur omdat de capaciteit van de Alpha 30.000 man is, en dergelijk grote bands het gehele publiek naar één tent / plek zouden trekken. Hier is de infrastructuur en de podiagrootte niet op berekend. Dan moet je idd naar Pinkpop / Rock Werchter / Rock am Ring / Roskilde.
Lowlands zal altijd proberen vernieuwend en groot in kleine namen proberen te zijn. En natuurlijk andere zaken als theater en kunst.
Niet janken, ik ben degene die Werchter juist verdedigtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Fijn, die halve waarheden verkondigen
1 juli: 2:25u
2 juli: 0:30u
3 juli: 1:25u
4 juli: 1:30u
Inderdaad, niet zo laat als LL maar betere bands dus een beetje slaap is geen overbodige luxe.
Kwam nou niet op me over dat je het leuk gehad hebtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet janken, ik ben degene die Werchter juist verdedigt
En oke, half twee dan, ook goed. Nog steeds te vroeg wat mij betreft, zeker aangezien ik iedere dag pas rond het begin van de avond naar het terrein ging wegens de hitte.
Ik vond het trouwens wel een aangename verassing toen ik op lowlands erachter kwam dat ik maar minder dan 50 meter hoefde te lopen naar de ingang van het terrein, dat was, net als de rijen, bij werchter wel anders
Jawel, beter lezen danquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kwam nou niet op me over dat je het leuk gehad hebt
De hitte was inderdaad erg maar beter op het terrein te doen dan in je tent
Ga er dus even vanuit dat je die hitte niet hebt, dan is het tijdsschema met de grote selecte goeie bands over de hele dag een goed schema
En nu hou ik er hier over op. Beide festivals zijn tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |