Je kan ook gewoon een 'ouderwetse' mobile zonder muziekje boven de box hangen, wel iets moois om naar te kijken maar niet de extra prikkel van het geluid. Ik heb bij RUben geen muziekmobile gebruitk en het is ons prima bevallen,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:22 schreef Ssserpente het volgende:
Nog dank voor de reacties over de box.Ik heb nog geen mobile gekocht. Zag dat ze nieuw rond de dertig Euro kosten, terwijl er plenty tweedehands op Internet worden aangeboden. Voorlopig ligt ze dus als ze wakker is nog ff lekker in d'r bedje. Als ik 'r nu in de box doe, gaat ze huilen. Onze slaapkamer in beneden, dat scheelt denk ik ook al.
oh het wordt ook zeker beter, Amber was precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:15 schreef YPPY het volgende:
Vickyzie het als een gegeven, het is zo. En het wordt vast beter. Wij hebben de eerste jaren zo veel vermeden en niet gedaan. En nu nog steeds is het opletten dat het niet te veel wordt, maar het is nu eenmaal zo. En dat is lastig en jammer, maar erin mee gaan is het handigste. Als je haar nu die veiligheid en rust geeft, heeft ze dat vertrouwen iig steeds meer.
Amber zit er ook weer inquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Jelief het volgende:
[..]
En over het babybadje, Emma (4) zit er nog steeds graag in. Het is even een paar maanden wat proppenals ze nog niet zelf kunnen zitten maar daarna kan dat badje nog heel lang mee
Maar dat is het ook! Het onbegrip vond ik ook erg moeilijk. Dat je ergens niet heen gaat om ze 's ochtends al op bezoek is gewest en als je dan de middag ook weggaat, dat het drama is. Of dat ze zoveel mogelijk thuis moest slapen en niet ergens anders, dat ze dan niet slaapt en het helemaal mis gaat.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
oh het wordt ook zeker beter, Amber was precies hetzelfde.
We gaan er ook in mee en maken bewust keuzes of we ergens wel of niet heengaan en houden ook heel erg rekening met Tess d'r tijden enzo...
Tis nu gewoon ff zo maar soms vind ik het best K...
vooral het onbegrip.. dat vind ik het ergste.. van die reacties: ah joh, dat gaat toch wel....quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:23 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar dat is het ook! Het onbegrip vond ik ook erg moeilijk. Dat je ergens niet heen gaat om ze 's ochtends al op bezoek is gewest en als je dan de middag ook weggaat, dat het drama is. Of dat ze zoveel mogelijk thuis moest slapen en niet ergens anders, dat ze dan niet slaapt en het helemaal mis gaat.
Och, Oscar, wat sneuquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:28 schreef Raissa het volgende:
Arme Oscar... Bij Mila hielp rechtop houden en johannesbroodpitmeel wel maar dat is dus voor Oscar niet voldoende... Verder heb ik geen tips, hoop dat het snel beter gaat!
Ikea heeft een leuke mobile zonder geluid (vind ik)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:19 schreef Jelief het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een 'ouderwetse' mobile zonder muziekje boven de box hangen, wel iets moois om naar te kijken maar niet de extra prikkel van het geluid. Ik heb bij RUben geen muziekmobile gebruitk en het is ons prima bevallen,
En over het babybadje, Emma (4) zit er nog steeds graag in. Het is even een paar maanden wat proppenals ze nog niet zelf kunnen zitten maar daarna kan dat badje nog heel lang mee
oh, hou je wel in de gaten hoeveel dunne luiers dat zijn? Als het er meer dan 6 zijn in combinatie met spugen en verhoging dan moest je de HA bellen. (is tegen mij gezegd in ieder geval op het cb en de nachtpost van de HAP.)quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Euhm...
Er valt hier heel langzaam een kwartje...
Vanmorgen ook al een hele, heeeeeeeeele dunne luier en nu net ook weer en ook een tikkie verhoging... Kind heeft dus wrsch iets onder de leden wat het 'gewone' mondjes terug en kokhalzen versterkt.
Soms voel ik me echt zo dom.
Hoog tijd om zo eens lekker buiten te gaan lopen om een pietenpetje te scoren.
geen idee? even in de gaten houden denk ik? En anders misschien iets van een ontspannend badje doen ofzo? Als ze verkouden is gaan daar misschien ook wel weer de luchtwegen van open staan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:41 schreef Vicky het volgende:
Ik snap het even niet hoor..
Tess is hardstikke moe, is alleen maar in haar oogjes aan het wrijven maar zodra ik haar in bede leg isset huilen. Volgens mij is ze ook niet helemaal lekker. Ze is aan het hoesten en niesen, heeft rode oogjes en klinkt als een zeehondje. Ze heeft geen koorts.
Hoeveel weken is Jair? Er is een sprongetje bij 37 en een bij 46 weken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:25 schreef Tinuviel het volgende:
Onze zoon maakt(e) s'nachts niet echt rare geluiden. Wij moesten eerder goed gaan luisteren wilden wij zijn ademhaling horen. Wel tijdens het ademen soms het versnelde ademen.
Ons mannetje slaapt sinds een week of 2-2,5 erg slecht zowel s'nachts als ook overdag. Er zijn een aantal dingen, die (apart) of samen wellicht de reden hiervoor kunnen zijn: verkoudheid, sprongetje, doorkomende tandjes (die nog niet te zien zijn dus is niet zeker nog). Het omzetten van de klok heeft het misschien zelfs nog erger gemaakt. Wat soms wel helpt is hem in bad doen en dan slapen leggen. Vroeger sliep hij op het kdv minder dan thuis, nu is dat weleens omgedraaid. Op sommige dagen doet hij alleen van die hazenslaapjes van een half uur of driekwartier. Heeft iemand misschien nog tips wat zou kunnen helpen? Hebben jullie ook dergelijke ervaringen gemaakt rond negen maanden, verkoudheid of doorkomende tandjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |