Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:41 schreef Zapato het volgende:
Dus wat is nou je probleem? De ethische kant?
Als mensen ons bellen moeten we ze overtuigen bij ons te blijven want de enige reden dat ze ons bellen is omdat ze zich afmeldenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
Hoeveel targets heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:01 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Als mensen ons bellen moeten we ze overtuigen bij ons te blijven want de enige reden dat ze ons bellen is omdat ze zich afmelden.
Met bankgiro loterij 3, met energie 2, in een shift die 4 en een half uur duurt. Ik werk regelmatig 2 shifts en haal nooit een target.quote:
Outbound is dat de beller jou belt, inbound is dat de prospect ( de klant) ons belt voor vragen of om af te melden.quote:
je werkt bij de NEM en je bent niet geschikt voor je werkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:40 schreef Electro-Worm het volgende:
Je moet echt de hele fucking tijd mensen eigenlijk irriteren,NIEMAND wil onbekend gebeld worden en wéér dat gezeik van bitches aanhoren dat ze een nieuwe aanbieding hebben, ik moet ze vragen om bij onze energieleverancier te komen omdat dat goedkoper is en beter en betere klantenservice en betere dit en dat. En dan verwachten die supervisors van mij dat ik targets haal? Dat ik mensen over kan halen om maar bij ons te komen? Welke tering mongool stapt er nou weer TELEFONISCH over naar een van de dúúrste leverancier, jonge. Ik had nooit ja moeten zeggen, ik denk dat ik maar bij de bank giro ga, dit is echt om te poepen.
Moeten liegen om klanten binnen te halen
Zeggen dat je de voordeligste bent en er vervolgens via internet achterkomen dat we een van de duurste zijn.
anti-klacht is wel dat het echt heel goed verdient.
antiklacht 2 is dat ik jullie voor geld irriteer.
da's meestal in een callcenter ja.. op dat liegen na danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:00 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik moet liegen en mensen moet overhalen om over te stappen, TELEFONISCH.
right.. dikgedrukt: eerste escape mogelijkheid voor de klant. Waarom vragen?quote:It's mission impossible tenzij ik heel veel van de leverancier zelf weet, maar ik werk er pas net en ze verwachten ineens dat ik punten scoor. Ik ken die hele maatschappij niet, ik weet alleen dat ze energie leveren.Wat moet ik dan aan de telefoon zeggen.
Een gesprek van mij loopt echt zo:
Goede middag u spreekt met *** van het *** energiemaatschappij!
Ik ben op zoek naar meneer of mevrouw ***, is die aanwezig?
Ja? Mooi, ik hoop niet dat ik u al te zeer stoor op dit moment?[
- mag ik vragen wie uw huidige energieleverancier is? (of als je dat weet: klopt het dat u nu klant bent bij ****?quote:Niet? ( Hier gaat het al mis, nu verwachten ze van mij dat ik ze tot in de details uit ga leggen wat het precies inhoudt terwijl ik weinig informatie er over heb omdat ik er net pas werk, ik kan ze alleen het minimale vertellen wat nooit genoeg is om iemand binnen te halen )
Mijn excuses dat ik u ongelegen bel. Wanneer zou het u wel uitkomen?quote:Wel? Dan houdt het gelijk al op.
ah, oke.. ik raakte in de war van dat "roepen dat we goedkoop zijn, maar het eigenlijk niet zijn"quote:
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je toch inbound werk doen. dan help je mensen tenminste nog.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:12 schreef Bonzai. het volgende:
CallcentersDe kanker van Nederland
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelfs nog meer respect voor vrijetijdsmanagers![]()
![]()
bijzonder.. meestal is 300 seconden het targetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
Dingen eisen over de telefoon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Helpt? Ze eisen dat je het binnen een seconde voor ze fixed
Dat gaat niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]huilie.. registreer je dan gewoon in het bel-me-niet-register
Doe ik niet.quote:en wees vooral niet zo debiel om op elke site je telefoonnummer in te vullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |