Hij kan wel kokenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
gelukkig niet zeg,moet er niet aan denken om met zo'n type getrouwd te zijn
kan me er 1 herinneren: zo een vrolijke vrouw uit de antillen of suriname, die ook DJ was en een restaurant met antiliaanse keuken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:25 schreef kasper het volgende:
Ik kijk het programa eigenlijk pas sinds kort met enige regelmaat.
Is er ooit weleens een vrouwelijke chef geweest?
Ja das wel een voordeel...quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij kan wel koken![]()
Benieuwd naar Eric vanavond, die had gister wel aardig wat commentaar
Echt vrouwelijk was ze nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef roos85 het volgende:
Miranda/Ranny was een vrouwelijk chef,zij zat in seizoen 1
Das zeker waarquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef SeaOfLove het volgende:
het was wel één van de leukste groepen
Mja, aan die voice-over ben ik langzamerhand gewend, maar Rick blijft een knuppelquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Begonnen.
Wat een sukkel blijft die Rick Brandsteder toch.
Dat dus. Mag die kerel niet naar de kapper ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, aan die voice-over ben ik langzamerhand gewend, maar Rick blijft een knuppel
Hij bedoelde natuurlijk 12/18 secondequote:Op dinsdag 20 april 2010 19:31 schreef Zith het volgende:
"Ik ga het vlees even 12 minuten laten rusten in de oven"
-Doet vlees in de samsung combi-oven (erg mooie oven trouwens, heb nu de drang er een te kopen!)
-Zet timer 18minen start oven
*CUT SCENE*
-Terug bij de kok -> op 17m:51s haalt hij de vlees uit de oven
Is niet perse in Vlaardingen hè.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Bravebart het volgende:
VlaardingenMmh, dan moet ik dat restaurant toch bijna wel herkennen, maar ik herken hem niet
Nee precies, maar als het het wel zou zijn zou ik het moeten herkennen bedoelde ikquote:Op donderdag 22 april 2010 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is niet perse in Vlaardingen hè.
Dan blijf ik het wel gek vinden dat de chef met 'ze' werd benoemd door een werknemer van dat restaurantquote:Op donderdag 22 april 2010 19:32 schreef roos85 het volgende:
hij is het.. bij het introfilmpje had ik het al door![]()
bij het noemen van zijn "beroep" trok hij zijn wenkbrauwen omhoog, en wat doen mensen die liegen..
dan heb ik dat gemist.. even die fragmenten terug kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan blijf ik het wel gek vinden dat de chef met 'ze' werd benoemd door een werknemer van dat restaurant
Uitzending van maandagquote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan heb ik dat gemist.. even die fragmenten terug kijken
Heb ik ook gehoord!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan blijf ik het wel gek vinden dat de chef met 'ze' werd benoemd door een werknemer van dat restaurant
quote:
Had volgens mij niemand verwacht.. hij was wel de laatste die ik als chef zag..quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]! Dat had ik echt totaaaaal niet verwacht
En de andere kandidaten ook niet zo te zien
Gelukkig maar, nu hoef ik er tenminste niet te gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |