quote:
Nou volgens mij wordt daar nooit op geselecteerd bij Lingo, komt genoeg eng volk langsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef Aestivate het volgende:
Niet tv-geniek = fokking lelijk.
Verwacht: bashreacties.
Ja, zelfs negers!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt daar nooit op geselecteerd bij Lingo, komt genoeg eng volk langs
Ja joh, dacht ik ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou volgens mij wordt daar nooit op geselecteerd bij Lingo, komt genoeg eng volk langs
Geachte Tirza,quote:
Is dat dé Jee Pee?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef Tirza het volgende:
[..]
Geachte Tirza,
Hierbij delen wij u mee dat u en uw medekandidaat niet geselecteerd zijn voor de tv-opnames. We danken u hartelijk voor uw deelname,
Met vriendelijke groet
Jan Peter Pellemans
Lingo
Dan weet ik niet waarom ze TS niet moesten hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Zelfkennisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef Skaai het volgende:
Waar haal je dan vandaan dat je niet tv-geniek bent? Ben je daar maar van uit gegaan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lucille wordt elke dag keihard in dr kontje genomen volgens mij.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:42 schreef Bonzai. het volgende:
Lingo![]()
Tsja, het is natuurlijk wel iets voor de elite, hé
Hoe kom je er bijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Lucille wordt elke dag keihard in dr kontje genomen volgens mij.
Wiki says it is!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:39 schreef Tirza het volgende:
[..]
Geachte Tirza,
Hierbij delen wij u mee dat u en uw medekandidaat niet geselecteerd zijn voor de tv-opnames. We danken u hartelijk voor uw deelname,
Met vriendelijke groet
Jan Peter Piellemans
Lingo
Ik denk eerder dat je niet geil of dom genoeg was voor Lingo. Mischien keek je niet geil genoeg als je gezegd werd om nu een groene bal uit de ballenbak te halen?quote:we zijn niet tv-geniek en knap genoeg voor Lingo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |