TT aangepastquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ik ben er weer, ik had even een dip.
IK stop never met FOK!
Maar we waarderen je niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
Ok ik ben er weer, ik had even een dip.
IK stop never met FOK!
Geen mozzarella meer.quote:
The mask.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zie net dat die film met JimCarrey
is.
Vies?quote:
Verkapt?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen mozzarella meer.
Beetje mijn roots verkapt afkraken.
Je gaat me wel waarderenquote:
Zullen we msn'en dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
Tvp, en nu trek ik m'n internetkabel eruit!
Ja kijk op zich is doorzettingsvermogen een goede eigenschap, maar bij jou uit het zich heel vervelend.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je gaat me wel waarderenKan maand duren, maar ook 17 jaar. Ooit ga je dat wel doen
Ik wilde net mijn entree maken in KPD in dat topic waar mannen hun penis posten, zal ik daar maar ff mee wachten dan?quote:
Zo heb ik alles nog voor elkaar gekregen. Je moest is weten hoe ver ik kan gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kijk op zich is doorzettingsvermogen een goede eigenschap, maar bij jou uit het zich heel vervelend.
Ga jij Jack Van Houten nog aanpakken dan? Je hebt toch een vete met die gast?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn entree maken in KPD in dat topic waar mannen hun penis posten, zal ik daar maar ff mee wachten dan?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga jij Jack Van Houten nog aanpakken dan? Je hebt toch een vete met die gast?
Wat jammer nou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang tot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |