Af en toe stiefel ik wel eens een McDonalds in de Utrechtse binnenstad in om een bodempje te leggen door het eten van een BigMac of QuarterPounder. Tuurlijk verdwijnen die in je holle kies, maar het duurt altijd wel ontzettend lang voordat je iets krijgt om in je holle kies te proppen. Dat is, als de negerts achter de kassa uberhaupt begrijpen wat je wilt hebben.
![]()
Afijn, vanavond was ik toevallig in Leeuwarden (

) waar ik voor de reis richting randstad even snel langs de Mac ging om wat te snacken. En shock horror

! WTFBBQ!!!??!?11

Het personeel was er geheel blank, blond en autochtoon!![]()
Nou maakte me dat in eerste instantie niet zoveel uit en dacht ik bij mezelf: "och, ook wel eens leuk" en "toch wel makkelijk dat ik in gewoon Nederlands kan bestellen en ik niet drie keer hoef te zeggen wat ik wil eten." Toen ik echter m'n BigMac zat op te peuzelen, besefte ik me ineens: "verrek, het is hier tyfusdruk, maar ik heb wel echt fucking snel m'n eten gekregen!"
Conclusie: blanken werken een stuk beter en productiever dan de negroide medemens.
Owja, eigenlijk wilde ik dit topic niet in ONZ zetten, omdat het volgens mij geen ONZ is. Maar afijn, toch maar gedaan omdat remlof het er anders toch wel heen kickt.