TS is dementquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Goofisch het volgende:
Morgenavond heb ik is afgesproken om naar de bios te gaan, Nu gaat het om "This is it" en om 1 of andere reden moest ik de kaartjes een dag van te voren ophalen.
Ik was nogal haastig en in mijn haast vergeet ik de helft.
1 - Ik vergeet mijn portemonnee en moest dus bijna halverwege terug, is mij nog nooit gebeurd.![]()
2 - Het was druk op de weg en ik had haast, en dan gaat er ook nog even een vrachtwagen bij de supermarkt keren waardoor je er niet langs kan.
3 - Ik vergeet een bon mee te nemen waarmee ik 1 kaartje gratis zou krijgen.
4 - Ik vergeet het reserveringsnummer![]()
Gelukkig gaf ze mij de kaartjes mee om mijn achternaam en blauwe ogen anders had ik weer terug gekund.
Klacht: "Haastige spoed is zelden goed" klopt, zelf averechts.
Dat is de antiklacht, ik heb de kaartjes en heb er super veel zin in.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Zapato het volgende:
Vet, ik ga vrijdag gap. Ben ernstig benieuwd.
Mensen die de OP quotenquote:
Did somebody say blauwe ogenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:50 schreef Goofisch het volgende:
Klacht: "Haastige spoed is zelden goed" klopt, zelf averechts.
Sorry, gaat bijna automatisch bij mij. Nu dus ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is de antiklacht, ik heb de kaartjes en heb er super veel zin in.
[..]
Mensen die de OP quoten![]()
Het is MJ. en het is MJ die bezig is met wat die de beste in is. Wat kan er slecht zijn?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef CherryBom het volgende:
[..]
Did somebody say blauwe ogen.
OT: terechte klacht, ik faal ook altijd hard in tijden van haast
Edit: Is die film wel wat joh? Het komt zo over als een bijeengeraapt zooitje van MJ's laatste momentjes![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vervelend..maar behalve tijd en een paar centen ben je niet veel verloren dus de schade valt allemaal wel mee..![]()
Ik ga van de week maar eens naar inglorious bastards..blijkt een goede film te zijn..iemand al gezien?
Ja schade valt idd mee, maar het is wel frustrerend. je kan jezelf wel voor je kop slaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vervelend..maar behalve tijd en een paar centen ben je niet veel verloren dus de schade valt allemaal wel mee..![]()
Ik ga van de week maar eens naar inglorious bastards..blijkt een goede film te zijn..iemand al gezien?
quote:
Ik snap het, maarja het ligt nu achter je haha.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja schade valt idd mee, maar het is wel frustrerend. je kan jezelf wel voor je kop slaan![]()
Dacht van waar the fuck ben ik mee bezig. maargoed.
Inglorious Bastards is geweldig. Als je er van houdt.
Kill bill gezien?
Gewoon gaan, soms wat heftig maar grappig heftig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik snap het, maarja het ligt nu achter je haha.
Ik denk dat ik er wel van houd.
Nee? Ik ga echt te weinig naar de film..![]()
Laatste die ik gezien heb is The Proposal
Ik kan wel wat aan ..ik ga na mn tentamens maar..of ahjoh ervoor kan ook wel. Ik moet toch ontspannenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:04 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Gewoon gaan, soms wat heftig maar grappig heftig.
Erg veel humor.
Een slim iemand die legt altijd zaken ruim vantevoren klaar en houdt het hoofd koel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef CherryBom het volgende:
Edit: Is die film wel wat joh? Het komt zo over als een bijeengeraapt zooitje van
MJ's laatste momentjes![]()
De jongen die in 1993 Michael aan had geklaagd vanwege misbruik heeft later gezegd dat het leugens waren en dat zijn vader had gezegd om het te doen voor het geld, en Michael heeft zóveel goeds gedaan voor de wereld, hij heeft een keer een kind geholpen die een nieuwe orgaan nodig had anders was ie gestorven, een wereldwijde zoekactie gestart om een donor te vinden en jij haalt hem nog naar beneden? Bahquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:18 schreef thloreg het volgende:
[..]
Een slim iemand die legt altijd zaken ruim vantevoren klaar en houdt het hoofd koel.
enne Michael Jackson is en blijft een freak,en pedo mannetje. King of Pop?
Er was/is maar 1 King: hij. Ik denk trouwens dat het nogal lame is om naar een
doc te gaan kijken in de bioscoop wat gewoon een samenraapsel is van het echte
concert. Kortom downloaden die handel,en niks bioscoop.
Niet happenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
De jongen die in 1993 Michael aan had geklaagd vanwege misbruik heeft later gezegd dat het leugens waren en dat zijn vader had gezegd om het te doen voor het geld, en Michael heeft zóveel goeds gedaan voor de wereld, hij heeft een keer een kind geholpen die een nieuwe orgaan nodig had anders was ie gestorven, een wereldwijde zoekactie gestart om een donor te vinden en jij haalt hem nog naar beneden? Bah![]()
Besides, ware kunst moet je niet downloaden, daarvoor moet je de volle pond betalen.
Had ik inderdaad niet hoeven doen nee, geen aandacht schenken natuurlijk, gewoon negerenquote:
Nou dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
De jongen die in 1993 Michael aan had geklaagd vanwege misbruik heeft later gezegd dat het leugens waren en dat zijn vader had gezegd om het te doen voor het geld, en Michael heeft zóveel goeds gedaan voor de wereld, hij heeft een keer een kind geholpen die een nieuwe orgaan nodig had anders was ie gestorven, een wereldwijde zoekactie gestart om een donor te vinden en jij haalt hem nog naar beneden? Bah![]()
Besides, ware kunst moet je niet downloaden, daarvoor moet je de volle pond betalen.
Hij draait maar in een paar bioscopen dacht ik. Hij komt dinsdag gewoon op dvd uit ook geloof ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
ManG ik wil ook naar This Is It, maar ik wist niet welke dag en welke bioscoop ik voor zou reserveren dus nu moet ik wachten tot vrijdag.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |