Jouw PI kan er gelukkig nog om lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:43 schreef postmortum het volgende:
Beste mensen en Remlof,
ik was vandaag in het mooie Maastricht , waar ik tegenwoordig werk. Op de weg terug van mijn werk werd ik aangesproken door een bloedmooi meisje op het station . Nee het was geen hoertje![]()
Ik was helemaal gelukkig en ze wilde mij een paar dingen vragen. Dus ze begint mijn adres en geboortedatum te vragen en op heteindet vraagt ze om een handtekening om dit gesprek te bevestigen.
Ik zet dus mijn mooie krabbel. Blijkt dat ik nu 1 jaar vast zit aan boekenclub![]()
Oh ja door haar heb ik ook nog mijn trein gemist
normaal herken ik ze wel , het zijn van die studentikoze typesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha mensen die in ECI verkopers trappen.
nog geenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef TwisterNederland het volgende:
hahaha, powned door lekker McDing.
Oh, en welke boeken heb je al??
geen ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef gers het volgende:
pics/hyves van het sletje?
vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:45 schreef Zapato het volgende:
En je hebt niet haar gegevens?
Ze weten gewoon waar wij mannen een zwak voor hebben. Halfbloedjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
normaal herken ik ze wel , het zijn van die studentikoze typesMaar dit keer was het een mooi halfbloedje
Mannen zullen het nooit leren...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef L0t.. het volgende:
Dat komt er nou van als je weer eens met je pik denkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |