Jouw PI kan er gelukkig nog om lachenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:43 schreef postmortum het volgende:
Beste mensen en Remlof,
ik was vandaag in het mooie Maastricht , waar ik tegenwoordig werk. Op de weg terug van mijn werk werd ik aangesproken door een bloedmooi meisje op het station . Nee het was geen hoertje![]()
Ik was helemaal gelukkig en ze wilde mij een paar dingen vragen. Dus ze begint mijn adres en geboortedatum te vragen en op heteindet vraagt ze om een handtekening om dit gesprek te bevestigen.
Ik zet dus mijn mooie krabbel. Blijkt dat ik nu 1 jaar vast zit aan boekenclub![]()
Oh ja door haar heb ik ook nog mijn trein gemist
normaal herken ik ze wel , het zijn van die studentikoze typesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha mensen die in ECI verkopers trappen.
nog geenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef TwisterNederland het volgende:
hahaha, powned door lekker McDing.
Oh, en welke boeken heb je al??
geen ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef gers het volgende:
pics/hyves van het sletje?
vergetenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:45 schreef Zapato het volgende:
En je hebt niet haar gegevens?
Ze weten gewoon waar wij mannen een zwak voor hebben. Halfbloedjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
normaal herken ik ze wel , het zijn van die studentikoze typesMaar dit keer was het een mooi halfbloedje
Mannen zullen het nooit leren...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:47 schreef L0t.. het volgende:
Dat komt er nou van als je weer eens met je pik denkt.
van jou zou ik ook wel een boekenabo afsluitenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
van jou zou ik ook wel een boekenabo afsluiten
Klopt, ik ben de afgelopen maand lid van de shell, greenpeace, amnesty, kankerfonds, nog een keer greenpeace, boekenclub, alle politieke partijen, de avro bode en 2x NRC handelsblad geworden...quote:
QFT!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:43 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Jouw PI kan er gelukkig nog om lachen
Krijg je waarschijnlijk een abonnement op een of ander feministenmagazine.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
van jou zou ik ook wel een boekenabo afsluiten
op termijn denk ik dat ze duurder isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef EgoTrippin het volgende:
Toch een soort hoertje dus, alleen goedkoper en boeken ipv seks
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef Sapstengel het volgende:
mensen die op ECI verkopers trappen.
Jij altijd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef Biels het volgende:
[..]
Krijg je waarschijnlijk een abonnement op een of ander feministenmagazine.
Posticon, sukkelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
hehe bij creditcardbetaling kun je altijd nog direct cancellenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:01 schreef DirkZz het volgende:Als ik dat wijf was, had ik je ook je creditcard nummer etc. laten opschrijven.
vodafonequote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:02 schreef mirved het volgende:
Misschien staat ze er morgen weer, kan je dan foto's voor ons maken.
Waar werk je trouwens?
net of ik dat ga vertellen , kom dadelijk half fok! mij stalkenquote:
Ik werk tegenover jouquote:
Hey fucker, heb je nog wat CC gegevens voor me?quote:
Mastercardquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey fucker, heb je nog wat CC gegevens voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.faalhazen die denken dat het echt isI have no rival, no man can be my equal. ♥
Oh, jij stond er ook bij dus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef zomaareennaam het volgende:
is natuurlijk wel erg dom om zo maar een handtekening te zetten.
ik was een heel keer heel snel van die irritante luitjes af:
hij: "bent u al lid van een boekenclub"
ik: "nee"
hij: "mag ik u vragen waarom dan niet"
ik: "ja dat mag"
hij: "waarom bent u geen lid van een boekenclub"
ik: "ik kan niet lezen"
Je zag die vent denken: "dat is vast niet waar" - maar ja: hij durfde er niet verder op in te gaan - stel dat ik echt niet kon lezen en hij ging dat belachelijk maken - dan zou ik vast wel een rel trappen..
Dus hij: "ja - dan heeft het geen zin" en liep verder - ondertussen wel een paar keer heel wantrouwend achterom kijkend...
Ja...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef zomaareennaam het volgende:
Je zag die vent denken: "dat is vast niet waar" - maar ja: hij durfde er niet verder op in te gaan - stel dat ik echt niet kon lezen en hij ging dat belachelijk maken - dan zou ik vast wel een rel trappen..
Dus hij: "ja - dan heeft het geen zin" en liep verder - ondertussen wel een paar keer heel wantrouwend achterom kijkend...
Ik hoop niet dat het z'n enige redding is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:44 schreef Mortaxx het volgende:
Zeg dat je op het moment van tekenen niet toerekeningsvatbaar was
Je was gewoon naar z'n lul in de broek aan het kijken..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:07 schreef griekjeee het volgende:
Kut is dat. Ik heb ook weleens aan een abonnement vast gezeten omdat een gast te goed kon lullen.
Ze vragen ALTIJD eerst mag ik u wat vragen, want dat moet. Gewoon nee zeggen dan hoef je niet met zo'n lame excuus te komen waarmee je hier loopt te patsen hoe geniaal het wel niet is.....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef zomaareennaam het volgende:
Ik moest een lollertje doenquote:Beste mensen en remlof
Ze forceerde je ook verbaal om je handtekening te zetten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef reetveter het volgende:
Ik heb hetzelfde gehadZe lulde me heeeeeeelemaal vast.
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je was gewoon naar z'n lul in de broek aan het kijken..
Ach komop, jij lijkt me niet het type die op die gladde praat van kerels in gaat. Dus het moet iets fysieks geweest zijn.. En zeg me niet dat het z'n mooie blauwe ogen waren..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee.Is al jaren geleden trouwens, daarna nooit meer zover gekomen.
Nou, ik lees vrij veel dus zag er niet echt kwaad in. Bovendien vertelde hij me de voorwaarden net even wat anders dan ze daadwerkelijk waren, de klootzak.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach komop, jij lijkt me niet het type die op die gladde praat van kerels in gaat. Dus het moet iets fysieks geweest zijn.. En zeg me niet dat het z'n mooie blauwe ogen waren..
Haha, voos je daarom nu liever rond met vrouwen dan kerels, omdat ze niet te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:24 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nou, ik lees vrij veel dus zag er niet echt kwaad in. Bovendien vertelde hij me de voorwaarden net even wat anders dan ze daadwerkelijk waren, de klootzak.
Je bent je ervan bewust dat er maar een klein percentage uiteindelijk naar dat doel gaat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:25 schreef Goofisch het volgende:
Nog nooit ingetrapt.
goede doelen doe ik dan weer wel, want goede doelen.
Nou weetje, die gast was gewoon echt goed. Dat was de eerste- en laatste- keer dat ik het ook wel een beetje afsloot om iemands verkoop skills, ik had er gewoon respect voor. Normaal ga ik weleens expres tegen alles in om ze te irriteren en vervolgens nog niks af te nemen, maar deze bood aardig weerstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Haha, voos je daarom nu liever rond met vrouwen dan kerels, omdat ze niet te vertrouwen zijn
Overigens, het zijn in de zomer ook altijd van die bloedmooie meiden die naar je toe komen, shirts die net te strak zitten, lekker luchtje op, die prodent-smile opzetten. Wel goed gedaan hoor, gewoon al die vrouwen op die "onschuldige" mannen af sturen. Maar echt zo f*cking irritant..
Ik probeer meestal nog wel aardig te zijn, maar zodra ze aankomen met: "Meneer, mag ik u wat vragen", dan onderbreek ik ze meteen voordat ze een ander woord kunnen zeggen met: "Hey, het is niet persoonlijk bedoeld en je lijkt me een ontzettende aardige meid, maar NEE". Vervolgens kijkt ze je een beetje![]()
aan en loop ik gewoon door. Opgesodemieterd met die b*llshit...
ja, Minimaal 80% aantoonbaar anders niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:38 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat er maar een klein percentage uiteindelijk naar dat doel gaat?
Pff. in plaats van dat ze nou dat geld voor die brug gebruiken om voedsel enzo te regelen, neeuh dat is weer te moeilijk.. we blijven stug volhouden en die brug bouwen.. Ja maar ons voedsel.. aan de andere kant.. gebruik dat geld dan om t voedsel over te krijgen, of ze te verhuizen naar de andere kant.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
Laatst ook nog een leuke van een meisje van de Unicef, verteld ze zo'n zielig verhaal over die arme kindjes in een dorp Israël, waarvan de brug van verwoest was. (ze bleef maar doordrammen) En dan dat Unicef graag geld wilde hebben om de brug te herbouwen.
Handig, als ik geld geef, waarvan ik toch al weet dat zo'n brug binnen een paar weken naar de mallegootje is, als Palestina of Israel weer een raket-aanval uitvoert, dan gaat Unicef zeker weer de brug herbouwen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik had laatst ook zo'n madame die wilde mij lid maken van 1 of andere kankerorganisatie.
Nou dan heeft ze aan mij een verkeerde! Ik liep erop aan en gaf haar zo een volle vuist recht tussen die ogen. het vuur spatte er vanaf! Ze heeft een paar dagen niks kunnen zien!
vodafonequote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest een lollertje doen.!!!
Hey TS,
Weg bij de blauwe brigade?
Waar werk je nu dan?
WML?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik werk tegenover jouhihi en tis ws. fase 1/2 aangezien fase 3 weggaat. en de migratie al gedeeltelijk is gebeurd
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef tromp2 het volgende:
ECI is in februari 2009 al gestopt met koude werving op straat en via de telefoon.
Dit is een onderdeel van een reeks van maatregelen van het nieuwe ECI waarbij leden en klanten binnen de regels van de boekenwet meer voordeel krijgen. Er is een wet die zegt dat alleen boekenclubs onder voorwaarden tot 40% korting op boeken mogen geven.
Natuurlijk kan het bij ECI ook altijd beter en wij staan op voor ideeen. Het enige dat ik zeker kan zeggen dat je niet de trein door ons gemist hebt.
Groet
Frank Tromp
Marketing ECI
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef Cacciatore het volgende:
chicks praten kk veel na mij whahahha ik stond gisteren op station siggy te roken komt er mooie blondie aan Hey heb je vuurtje? ik zo: waar heb je dat voor nodig? Want je bent hotzij lachen
chicks praten kk veel na mij whahahha ik stond gisteren op station siggy te roken komt er mooie blondie aan Hey heb je vuurtje? ik zo: waar heb je dat voor nodig? Want je bent hotzij lachen
Maagd he jij.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef Cacciatore het volgende:
van wie is deze kloonquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:05 schreef tromp2 het volgende:
ECI is in februari 2009 al gestopt met koude werving op straat en via de telefoon.
Dit is een onderdeel van een reeks van maatregelen van het nieuwe ECI waarbij leden en klanten binnen de regels van de boekenwet meer voordeel krijgen. Er is een wet die zegt dat alleen boekenclubs onder voorwaarden tot 40% korting op boeken mogen geven.
Natuurlijk kan het bij ECI ook altijd beter en wij staan op voor ideeen. Het enige dat ik zeker kan zeggen dat je niet de trein door ons gemist hebt.
Groet
Frank Tromp
Marketing ECI
voor de ingang van het station , wel tactisch opgesteld eigenlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef trabant het volgende:
Waar stond dat bloedmooie meisje?
Ik moet van de week ook naar Maastricht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |