Wat tof dat het zo goed gaatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee denk het niet, volgens mij heb ik ook verder geen koorts of zo, gewoon een vol hoofd.
Elco rommelt rustig door, die is weer een beetje actiever ook door de komst van Hummer. En Hummer is echt een geweldige wervelstorm, wat een beest![]()
Het is echt zo heel anders een kat. Ook wel een beetje onzeker hoor, ik twijfel steeds of hij wel goed genoeg groeit en zoMaar hij gaat hartstikke goed. We zijn allemaal helemaal verliefd. Ik zal van de week weer eens wat foto's maken
Paniekaanvallen zijn naar
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En ze is toch niet verplicht om het hem te vertellen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Mor, jij maakt de keuze geen contact te hebben, als je dat wel weer zoekt moet je dat doen omdat jij het wil, niet omdat een ander dat van je eist / verwacht, zo werken die dingen gewoon niet
Mja, dat was ook een beetje mijn insteek. Maar ze laat die keuze nu heel egoïstisch lijken..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Mor, jij maakt de keuze geen contact te hebben, als je dat wel weer zoekt moet je dat doen omdat jij het wil, niet omdat een ander dat van je eist / verwacht, zo werken die dingen gewoon niet
Nou ja, als ze het niet doet, hoort ie het wel van iemand anders, en dan moet ze gaan zeggen dat ze het al wist.. maar goed, ik denk dan, das jouw keuze!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan. En ze is toch niet verplicht om het hem te vertellen?
Dat is niet egoistisch hoor, ik zou echt niet weten waarom.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:24 schreef Morretje het volgende:
[..]
Mja, dat was ook een beetje mijn insteek. Maar ze laat die keuze nu heel egoïstisch lijken..
Ravage herinnert me er net aan dat we zondag daar de verjaardag van zwager vieren..![]()
![]()
Tijdsdruk, iemand?
saaineusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, serieus. Wat enorm flauw zeg, die grap.
Dan ben je net zo erg als zij. Zijn we er nou nóg niet klaar mee?
En ze weet heus wel van wie het komt hoor
Ja preciesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze het niet doet, hoort ie het wel van iemand anders, en dan moet ze gaan zeggen dat ze het al wist.. maar goed, ik denk dan, das jouw keuze!
Ik snap er echt geen ruk van en als ik jou zo hoor dan wil ik dat denk ik ook zo houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:29 schreef Greys het volgende:
Jongens, serieus. Wat enorm flauw zeg, die grap.
Dan ben je net zo erg als zij. Zijn we er nou nóg niet klaar mee?
En ze weet heus wel van wie het komt hoor
Ja vind ik ook hoor, dat je je hier dan weer mee bezig moet houden in een periode dat je eigenlijk gewoon lekker met elkaar zou moeten genieten. Wel proberen om dat te blijven doen hoor Morquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
Morrie... wat rot dat ze je niet begrijpt. Ik denk dat, als ik in jouw schoenen stond, tegen haar gezegd zou hebben "Ik vertel het niet en je weet waarom niet. En ik ben ook niet over te halen, mijn standpunt staat vast, ik hoop op je begrip. Jij krijgt van mij de opening om het hem zelf te mogen vertellen en als je dat niet wilt, dan houdt het voor mij helaas op.". Maar wel héél erg dat er nu daardoor zo'n situatie is ontstaan.
Tuurlijk zeg ik dingenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Het verbaast me eerlijk gezegd dat ze op je aanbod is ingegaan Qwea!Of had je er niks van gezegd toen met de asielactie dat kan ik me bijna niet voorstellen
ga jij binnenkort naar texel?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja vind ik ook hoor, dat je je hier dan weer mee bezig moet houden in een periode dat je eigenlijk gewoon lekker met elkaar zou moeten genieten. Wel proberen om dat te blijven doen hoor Mor
+ 1 eigenlijk wel..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
Een poll Q? Dan gaat voor mij de grap er ook wel af.![]()
Gebbetjes zijn leuk maar op een gegeven moment ist klaar.
Fijn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:36 schreef Morretje het volgende:
[..]
+ 1 eigenlijk wel..
Ik vond het hypothetische grapje leuk...
Tja, ik weet ook echt even niet wat ik nu mee moet.. Ik denk dat ik mijn schoonouders nog eens om onafhankelijk advies vraag, mijn mams kan dat nu ook niet. Maar als ik jullie reacties lees voel ik me al gesterkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |