Ze zal toch moeten proberen dit zelf op te lossen. Misschien is het wel (een beetje) goed dat ze kwaad is weggelopen, kan ze er over nadenken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, wat dit betreft in elk geval niet.
Haar denkwijze: jij maakt voor mij een probleem, los het dan ook maar op.
Eigenlijk dus gewoon haske asociaal dat je zwanger bent geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tja, wat dit betreft in elk geval niet.
Haar denkwijze: jij maakt voor mij een probleem, los het dan ook maar op.
Ik zeg het niet vaakquote:
quote:
SNESJEquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal watIk snap best dat zij het niet grappig vind om het hem te vertellen hoor maar ik vind het nogal wat om jou dan min of meer te verplichten om het contact weer op te pakken.
Vraagt hij in contact met haar ook naar jou dan?
Luv you too kuthoerrrrrrquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaakmaar dit was ook écht grappig
Ik ooooooook, twas gezellig he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al lurkend want ik was mijn verken aan het sudderen hmmmmmmmmmmmmmm
Nou, hoest ja en een hoop gesnotterquote:
Hoest en snotter? Geen texmex hea?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou, hoest ja en een hoop gesnotter![]()
Maar verder gaat het wel goed. Erg druk op het moment![]()
Met jou dan?
Dat het morgen op de bus gaatquote:
Kleine moeite groot plezier toch?quote:
Dat het overmorgen door haar gleuf valt.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Zou dat mens niet meelezen hier?We mochten haar naam laatst toch ook al niet noemen
Nou, we zijn alweer 100 topics verder, tis voor ons zelf al hard werken om t bij te houden hier, laat staan voor haarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Zou dat mens niet meelezen hier?We mochten haar naam laatst toch ook al niet noemen
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, we zijn alweer 100 topics verder, tis voor ons zelf al hard werken om t bij te houden hier, laat staan voor haar
Truequote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, we zijn alweer 100 topics verder, tis voor ons zelf al hard werken om t bij te houden hier, laat staan voor haar
Nee denk het niet, volgens mij heb ik ook verder geen koorts of zo, gewoon een vol hoofd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest en snotter? Geen texmex hea?
Ja hier even een paniekgevalletje net. Ik dacht dat het prima ging, maar er komen weer wat vage dingen om den hoek kijkenMaar goed, nog 1,5e week en dan uitslag
Hoest met elco en hum?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik lig echt dubbel hier. Muis had ook een goeie:
Ja en dan over 4 weken zeggen dat je door de problemen aan je derriere niet naar de brievenbus hebt kunnen lopenmaar dat je wel alvast een bruin kleurtje wil!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |