Ja, maar wat wilde je eraan doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:27 schreef cherrycoke het volgende:
dat dat niet mag in Arabië natuurlijk das toch te zot voor woorden
het zelfde wat die moslims hier deden bij de VN gaan lopen zeuren om mening's vrijheidquote:
Zit mening gevangen dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
het zelfde wat die moslims hier deden bij de VN gaan lopen zeuren om mening's vrijheid
Goed zo. Het schaadt vast niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Frollo het volgende:
Ik ben lid van Amnesty, zou dat helpen?
wel als ik door me kop geschoten wordtquote:
Ah, dus eigenlijk wist je het antwoord op je eigen vraag in de OP:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:32 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.jihadwatch.org(...)hurch-in-arabia.html
leuk maar wel oud artikel
Al?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef cherrycoke het volgende:
is het mogelijk om in een moslim land zoals Saudi Arabië een kerk te bouwen?
nou eigenlijk niet er is niks gekomen van die orthodoxe kerk in Riyadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ah, dus eigenlijk wist je het antwoord op je eigen vraag in de OP:
[..]
Al?
Dan kan het dus blijkbaar niet, en dan is dat het antwoord op je vraag.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:36 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nou eigenlijk niet er is niks gekomen van die orthodoxe kerk in Riyad
kerk in mecca kan niet prima kan ik begrijpenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:12 schreef De.Joego het volgende:
Dit is net zoiets als vragen of er een moskee in het Vaticaan is..
Het Vaticaan is een staat. Weliswaar een kleine staat, maar toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
kerk in mecca kan niet prima kan ik begrijpen
moskee in het vaticaan kan niet prima kan ik begrijpen
maar heel saudi waarom?
Voor die honderdduizenden Filipijnen die daar als slaven worden gehouden?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:49 schreef Burakius het volgende:
1. Voor welke Christen wil je die kerk openen?![]()
In Saudi Arabië?? Is dat niet op Bahrain etc? Natuurlijk moet het kunnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor die honderdduizenden Filipijnen die daar als slaven worden gehouden?
http://en.wikipedia.org/wiki/Filipinos_in_Saudi_Arabiaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Burakius het volgende:
In Saudi Arabië?? Is dat niet op Bahrain etc? Natuurlijk moet het kunnen.
Ik geloof dat King Abdullah Economic City ook aardig wat werkers trekt uit Zuid-Oost Azië, maar daarnaast heb je natuurlijk expats van oliebedrijven die daar zitten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
In Saudi Arabië?? Is dat niet op Bahrain etc? Natuurlijk moet het kunnen.
Tja mogelijk en een wikipedia is natuurlijk niet echt iets. Maar stel dat het zo is, en die Filipinos geven aan dat ze dit willen zou het mogelijk moeten zijn. Islam schrijft voor dat er geen dwang is in geloof. Zo hebben de Osmanen bijvoorbeeld het goede voorbeeld gegeven. Maar sowieso is die koning niet helemaal 100.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:01 schreef speknek het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Filipinos_in_Saudi_Arabia
Mogelijk zelfs 1.8 miljoen.
De koning is daar nog niet het grootste probleem. De religieuze autoriteiten meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tja mogelijk en een wikipedia is natuurlijk niet echt iets. Maar stel dat het zo is, en die Filipinos geven aan dat ze dit willen zou het mogelijk moeten zijn. Islam schrijft voor dat er geen dwang is in geloof. Zo hebben de Osmanen bijvoorbeeld het goede voorbeeld gegeven. Maar sowieso is die koning niet helemaal 100.
Nee de koning is het probleem daar. Vanuit hem zijn die religieue autoriteiten voortgevloeid. Hij is de machthebbende en heeft derhalve het Wahabisme de staatsstroming gemaakt. Nu kunnen we conspiricies in duiden natuurlijk, maar dat wil ik zeker niet doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:14 schreef Iblis het volgende:
[..]
De koning is daar nog niet het grootste probleem. De religieuze autoriteiten meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |