Goed planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:59 schreef ToT het volgende:
Gezien de passie van veel vaste bezoekers hier, denk ik dat ALS er een meet zou komen, alle scherpe en harde voorwerpen VER uit de buurt van de meet-gangers moetn blijven!
Hallo dame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Goedenavond!
Nijmegen's onderonsje hier
Door het vaccinatie-topic.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Mag Lent zich tegenwoordig ook Nijmegen noemen danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef ToT het volgende:
*Woont zo'n beetje tussen Arnhem en Nijmegen in*
En hoe ben jij hier beland dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Hoe ben jij eigenlijk in BNW beland?
Zwangere vrouwen laten zich nu ook inenten... Voor een griepje.quote:
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En hoe ben jij hier beland dan?
Dan zul je hier vele antwoorden krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Alex_Jones het volgende:
[..]
Door Obama's voortzetting van de Bush-politiek ben ik weer in de NWO samenzweringstheorie gaan 'geloven'.
En door Charlie Sheen.
Maar ik heb nog wel vragen, veel.
Toch niet in Elst hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef ToT het volgende:
Neuh, niet Lent.
Ik zit er ook niet MIDDEN tussenin he!Beetje van de snelweg af! :p
Elst. Waar we 50% van de tijd staan te wachten voor de spoorwegovergangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |