Veuv, ik voel een roadtrip aankomen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:12 schreef veuvje het volgende:
Heeft iemand een idee hoe dat zit met die tentoonstelling in Londen......internetsite of zo?
Gaan er mensen heen?
Ja ik zou er heel graag heen willen maar kan niet echt concrete info vinden....maar ja misschien zoek ik wel verkeerdquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:34 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Veuv, ik voel een roadtrip aankomen!Al een sugerdaddy gescored?
Michael Jackson: The Official Exhibitionquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef veuvje het volgende:
[..]
Ja ik zou er heel graag heen willen maar kan niet echt concrete info vinden....maar ja misschien zoek ik wel verkeerd
Super dank je wel!!!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Michael Jackson: The Official Exhibition
Dit moet u zien!
Data: 28 oktober 2009 tot en met31 januari 2010
Plaats: O2 bubble
Online reserveren en meer informatie in het Engels
http://www.visitlondon.com/events/detail/6642495
Dates: 28 October 2009 to 31 January 2010
Venue: O2 bubble
London prepares to welcome a major exhibition celebrating the life of music legend, Michael Jackson.
Michael Jackson Exhibition at The O2 bubble
The exhibition will celebrate Jackson's rise to fame in Motown through his record-breaking solo career and end with the spectacular shows he had planned for The O2 arena before his untimely death.
Celebrating specific milestones in Jackson's life the exhibition will be divided into galleries including:
* Motown
* Solo Career
* Dancing
* Costumes
* Humanitarian
* Celebration
Book Michael Jackson Exhibition Tickets
The London exhibition's run is limited. Make sure you don't miss this once-in-a-lifetime event. Book your tickets securely online via the green button above.
What You'll See at the Michael Jackson Exhibition
Michael Jackson's estate has opened up extensive archives from his homes, Neverland Ranch, concert collections and video vault to present more than 250 items including awards, clothing and a wide range of personal belongings. These include an original Jackson 5 contract, personally-commissioned portraits, the largest publicly displayed collection of his iconic concert and video costumes, his personal Rolls Royce and the famous sequined glove.
adres:
Millenium Way
Greenwich
London
SE10 0DX
Telefoonnummer: +44 (0)20 8463 2000
bron: http://www.visitlondon.com/nl/evenementen/detail/6642495
Michaelishquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Zapato het volgende:
Welk gedeelte dan, vind het er vrij Michaelish uit zien hoor.
Dit dus:quote:Op woensdag 4 november 2009 13:26 schreef erik666 het volgende:
Dr.Arnold Klein heeft vandaag op TMZ een bizar verhaal verteld over Michael.
quote:Michael Jackson -- The Urination Explanation
Posted Nov 3rd 2009 5:47PM by TMZ Staff
Finally an explanation as to why Michael Jackson's 1993 accuser could identify the discoloration on the singer's genitals ... Michael liked to pee for an audience.
TMZ has obtained files from the 1993 Santa Barbara molestation investigation. A deputy from the Santa Barbara Sheriff's Department noted the young accuser was able to describe -- in explicit detail -- the discoloration on Jackson's genital area ... the result of Vitiligo, a skin discoloration disorder.
TMZ's Harvey Levin spent 3 hours last Sunday with Dr. Arnold Klein, Jackson's best friend and doctor for decades. Dr. Klein insists Jackson did not molest the boy, and says the reason he could describe Jackson's genitals is because Jackson liked to pee in front of other people. Dr. Klein said Jackson thought it was funny.
Klein says there were numerous times when Jackson would pee in the doctor's home -- in a cup!!! -- around groups of people, including children.
Klein says Jackson would also pee in front of other people in his office.
Dr. Klein says the 1993 accuser saw Jackson peeing and that's why he could identify the genital markings.
Ongelofelijk he!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
This Is It was prachtig. De King at work. Passioneel, emotioneel en één grote show. Dit was gewoon een ruw voorproefje van hoe het had kunnen zijn. Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!' Wat gewaardeerd werd met een applaus.
De cijfers van This Is It tot nu toe:
TOTAL LIFETIME GROSSES
Domestic: $36,898,026 34.7%
+ Foreign: $69,463,206 65.3%
--------------------------------------------------------------------------------
= Worldwide: $106,361,232
DOMESTIC SUMMARY
Opening Weekend: $23,234,394
(#1 rank, 3,481 theaters, $6,675 average)
% of Total Gross: 63.0%
> View All Weekends
Widest Release: 3,481 theaters
In Release: 6 days / 0.9 weeks
http://www.boxofficemojo.(...)ljacksonthisisit.htm
En dát is dus één van de redenen waarom ik die film niet in de bioscoop wil zienquote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Tijdens de aftiteling van de film riep er een held uit het publiek: 'LOVE YOU MICHAEL!'
quote:Op donderdag 5 november 2009 12:06 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik ga vanavond voor de tweede keer!En nu blijf ik zitten tot ik eruit getrapt wordt.
Helaas, mijn moeder belt net op dat ze niet meer kan lopen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:26 schreef veuvje het volgende:
[..]
en terecht!!!
Veel plezier! Ik ga zondag nog een keertje ben de dagen aan het aftellen heb er weer zin in!!!
Oke sterkte met je moeder!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:41 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Helaas, mijn moeder belt net op dat ze niet meer kan lopen.Ik heb mijn kaartjes in de verkoop gedaan. Als er geen reacties zijn gaan we het alsnog avonturen, maar bij voorkeur niet. Ik wacht het dus nog even af.
Ik ging eigenlijk nog een keer omdat mijn moeder zo graag wilde (niet tegen mijn zin in hoor). Maar nu het verlengd is zullen we over een week of zo nog wel eens gaan. En drie keer vind ik zelfs voor deze docu even te veel.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef veuvje het volgende:
[..]
Oke sterkte met je moeder!!!
Je wilt niet alleen gaan? En anders regel je een rolstoel bij de thuiszorg winkel (kost niks) dan kunnen jullie als nog samen!!!
Als je nog een uurtje ofzo wacht dan hoef je er niet uit!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:16 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ga misschien morgen, de bioscoop neemt de telefoon niet op![]()
dus ondanks dat ik een pyamadag heb moet ik me nu gaan omkleden en naar de stad fietsen om de kaartjes alvast te halen
stinkbioscoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |