Om net te doen alsof het zijn graf is en zo centjes te gaan verdienen/publiciteit gaat krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi het zit je inderdaad dwarsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef piepie het volgende:
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
ja dat hoop ik ook, ik kan slecht tegen dingen die ik niet begrijp ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hihi het zit je inderdaad dwars![]()
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
Human Nature vond ik één van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zienAnyway, supershow zou het worden!
Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
quote:prive
Medium: 'Michael Jackson is woest!'
Het Amerikaanse medium Derek Acorah beweert dat hij tijdens een live-uitzending op televisie contact heeft gehad met de overleden zanger Michael Jackson. De King of Pop zou woest zijn, omdat hij niet naast Marilyn Monroe begraven is.
Acorah, die met Michael Jackson-fans aan een ronde tafel zat, jaagde de mensen in de studio de stuipen op het lijf. "Michael wilde naast Marilyn begraven worden. Hij is boos." De fans waren in shock.
Jackson brengt volgens het medium veel tijd door met zijn grootouders. "Maar hij moet nog erg wennen aan het leven in het hiernamaals."
Een fan vertelde na afloop aan Sky1: "Ik keek Acorah recht in de ogen, maar ik zag Michael. Het was zo bijzonder."
Eerder liet medium Jayne Wallace weten dat ze regelmatig contact heeft met de overleden zanger. Zo zou hij onlangs nog Heal the world voor haar hebben gezongen.
Deedie wel hoor, bij billy jean, maar echt 3 seconde ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.
De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Human Nature vond ik één van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.
Misschien wel bloemetjes en tekeningen van kinderen en neefjes en nichtjes, gevoel zit niet in kransenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef piepie het volgende:
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.
Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.
Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?
Ik heb het gezien gisteravond. Ik vond het wel interessant.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.
Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.
Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?quote:Louis ging inderdaad mooi op zijn bek.
Maar hij ging op zijn bek..quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????
Ik geloof er geen barst van ....
Mooi verwoord.quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".
En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar ík fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.
Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.
Hij had het nog steeds!
hahhahhaaaa, mischien, de tijd zal het leren.quote:Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef matthijst het volgende:
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....
Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?
MJ fans, ueberparanoid...
Ik weet gewoon niet meer wat ik denken moet Matthijst, er zijn hele waslijsten van dingen die gewoon niet kloppen. Ondanks dat gelooof ik ook weer niet echt in de hoax, maar dit klopt ook niet volgens mij.quote:Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?
Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Heb jij de film gezien? Daar zie ik namelijk een Michael die met veel plezier weer op het podium stond, grapjes maakte, heel veel lachte. Ik vind hem toch echt niet overkomen alsof hij van plan was zelfmoord te plegen. Volgens mij was hij ook te dol op zijn kinderen om hen dit aan te doen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef erik666 het volgende:
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |