abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 18:17:40 #151
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74427958
Ik heb mn kaartjes !! Ik ben nog nooit naar een een concert geweest dus dit is mijn eerste MJ uitje

Ik hoorde van mensen dat de bios de hele week al niet opneemt, heel vreemd dus ik ben er met tegenzin heen gegaan en heb ze maar gewoon gekocht. Heb er maar niks van gezegd want ik was nog steeds heel kwaad geen zin in een relletje
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 5 november 2009 @ 18:30:17 #152
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74428326
Graf:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_74432575
Die foto schijnt nep te zijn heb ik gelezen ergens.
Hij zou zijn gemaakt door de visagiste van Michael.
Alleen familie heeft daar toch toegang?
Maar die schijnen er ook nog nooit gezien te zijn ...

[ Bericht 34% gewijzigd door piepie op 05-11-2009 21:19:49 ]
pi_74434462
Hier wonen Michael's kinderen nu.
Lijkt Neverland wel zo groot ...

donderdag 5 november 2009 @ 22:38:18 #155
28167 matthijst
pi_74437711
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten

pi_74439779
Ik dacht ook dat ze echt waren. Karen Faye (al 20 jaar of zo zijn visagist) had ze op haar Facebook gezet met daarbij de wens dat niemand ze ergens anders zou posten Nu is ze kwaad dat dat wel is gebeurd.
pi_74440673
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.

Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.

Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?

[ Bericht 24% gewijzigd door piepie op 06-11-2009 01:02:46 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 08:20:43 #158
28167 matthijst
pi_74443123
Hoezo strikt geheim? Het is een bewaakt gebouw, daar kom je niet zomaar bij.
Als het strikt geheim moet zijn zou je trouwens juist geen naamplaatje verwachten
pi_74444556
quote:
Op donderdag 5 november 2009 22:38 schreef matthijst het volgende:
Die graffoto's zijn wel echt denk ik. Waarom zou je anders MJ foto's bij zo'n tombe zetten
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Om net te doen alsof het zijn graf is en zo centjes te gaan verdienen/publiciteit gaat krijgen.

Vind het relief op de tpmbe een beetje dubieus. Wordt je verdacht van dingetjes die je als volwassene niet met kinderen hoort te doen, lijkt het wel alsof er een volwassen persoon opstaat met een persoon voor je die tot kruishoogte komt. Maar dat zal ik wel verkeerd zien (net wakker)
pi_74453664
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:48:37 #161
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74454265
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef piepie het volgende:
Blijft heel raar dat Karen Faye er wel bij mocht. Dat zou inhouden dat iedereen die voor hem werkte en waarmee hij een goede band had erbij mag. Wordt dan wel erg onoverzichtelijk met al die mensen die geen familie zijn en ook zomaar even plaatjes kunnen schieten.
Als mijn zoon, broer of vader daar lag, dan was de tombe beladen met prachtige bloemstukken die geregeld zouden worden ververst.
Het zit me duidelijk dwars ...
Hihi het zit je inderdaad dwars
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:52:58 #162
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_74456846
Misschien dat de kinderen heel graag wilde dat Karen Faye mee ging en dat ze een uitzondering hebben gemaakt....
pi_74466502
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:48 schreef veuvje het volgende:

[..]

Hihi het zit je inderdaad dwars
Er zouden op mijn families graf ook meer bloemen liggen maar ja misschien zullen we het ooit weten of dit het echte graf is of niet!
ja dat hoop ik ook, ik kan slecht tegen dingen die ik niet begrijp ...
pi_74472485
Ben vanavond nog een keer naar de film geweest in Pathe de Munt, wat een schijtpubliek zat daar. Praten en lachen, argghhh rot gewoon op als je niet stil kan zijn!

Maar goed, dat is ook een beetje het risico van op vrijdagavond in Amsterdam naar de bios gaan, misschien.

Wel heel fijn om de film weer te zien, beetje minder emotioneel ook wel deze keer. Billie Jean is zoooo geweldig, hoe hij dat doet! "Zo moet het ongeveer" zegt ie dan op het eind, haha.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:17:06 #165
262978 Moonwalk
pi_74473452
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zien Anyway, supershow zou het worden!

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74477101
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.

De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
pi_74479208
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben vanavond ook geweest! Heel mooi en indrukwekkend ! Had het echt niet willen missen, ben ook na de aftiteling gewoon blijven zitten met nog een handjevol mensen! Ik had alleen wel iets meer "gewone" backstage beelden willen zien, maar dan had ik misschien wel gezegd dat ik meer live beelden had willen zien Anyway, supershow zou het worden!

Ik moet wel zeggen dat ik wel vaak vond dat hij gek bewoog, en dat heeft volgens mij te maken met het feit dat hij voornamelijk netjes gekleed is en geen ruimtevaartpakken aanheeft enzo. De girly moves van human nature kan ik daarentegen echt niet plaatsen. Maar wat een lieve man zeg
Human Nature vond ik één van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.
pi_74481833
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74482112
Tijdje geleden ook al eens uitgezonden. "Documentaire" komt uit november 2003
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator zaterdag 7 november 2009 @ 17:03:06 #170
184769 crew  Deisyy
pi_74485600
quote:
prive
Medium: 'Michael Jackson is woest!'

Het Amerikaanse medium Derek Acorah beweert dat hij tijdens een live-uitzending op televisie contact heeft gehad met de overleden zanger Michael Jackson. De King of Pop zou woest zijn, omdat hij niet naast Marilyn Monroe begraven is.

Acorah, die met Michael Jackson-fans aan een ronde tafel zat, jaagde de mensen in de studio de stuipen op het lijf. "Michael wilde naast Marilyn begraven worden. Hij is boos." De fans waren in shock.

Jackson brengt volgens het medium veel tijd door met zijn grootouders. "Maar hij moet nog erg wennen aan het leven in het hiernamaals."

Een fan vertelde na afloop aan Sky1: "Ik keek Acorah recht in de ogen, maar ik zag Michael. Het was zo bijzonder."

Eerder liet medium Jayne Wallace weten dat ze regelmatig contact heeft met de overleden zanger. Zo zou hij onlangs nog Heal the world voor haar hebben gezongen.

Bron
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zaterdag 7 november 2009 @ 18:43:22 #171
28167 matthijst
pi_74488124
Vandaag naar de film geweest. Human Nature was favoriet...
Billie Jean, bizar dat ie geen moonwalk deed en dat ie zo'n klein stukje sidewalk, of hoe dat ding heet erg sloppy deed.

Sommige stukken waren super, doorgaans dingen waar hij met de groep danste en/of moves deed die hij al honderdduuzend keer heeft gedaan, bij andere delen vroeg ik me af of dit wel goed was gekomen: 8 dagen voor de eerste show nog vrij rommelig (dansen in: J5, Billie Jean, Just Cant Stop).

Dingen die hij live zong klonken wel top trouwens. Jammer dat ie dat nooit in een echte show deed.
pi_74489489
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:10:05 #173
262978 Moonwalk
pi_74493647
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 10:08 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik zat uiteindelijk met 3 man aan het einde nog te wachten op het extraatje. De rest was allemaal al weg.

De tweede keer was inderdaad wat minder, maar nu zaten er ook veel kinderen in de zaal en de zaal was niet vol. De vorige keer was op de eerste dag, toen gaf de spanning in de zaal wat extra's.
Vreemd trouwens dat hij niet een keer de Moonwalk deed....
Deedie wel hoor, bij billy jean, maar echt 3 seconde ofzo
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:10:57 #174
262978 Moonwalk
pi_74493667
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 12:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Human Nature vond ik één van de hoogtepunten van This Is It. Een emotionele kracht heeft dat nummer als het door Michael word gezongen.

Ik blijf het op de 1 of andere manier een heel vreemd gezongen nummer met nog vreemdere bewegingen vinden
  zondag 8 november 2009 @ 00:02:42 #175
262978 Moonwalk
pi_74496918
Zijn er nog meer mensen aan het kijken? Jullie zijn zo stil
pi_74497398
Had hem al eens gezien, maar nog maar eens gekeken. Bah, al die vuile aasgieren om hem heen die hem alleen maar verraden en zo. Vond Louis wel te brutaal in dat interview met Joe, die vond ik er verbazingwekkend rustig/netjes onder blijven (al blijft het een eikel van een vader).

Geen feel good documentaire iig
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 00:35:01 #177
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74497722
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef piepie het volgende:
Een fotolijstje kan iedereen wel even ergens tussen zetten.
Ik vind ook de bloemetjes maar een zielige toestand.
Michael verdient wel wat mooiers.
Een naamplaat zie ik ook niet, lijkt wel een anoniem graf.
Andere tombes hebben allemaal een plaquette met de naam wie er ligt.

Misschien is het echt, maar ik blijf sceptisch.

Raar ook dat Karen Faye die foto's zomaar op haar Facebook plaatst.
Ze kan er dan op wachten tot ze over internet verspreid staan.
Zal de familie ook wel leuk vinden .... !
Het moet strikt geheim blijven waar hij precies ligt, dus dan is het toch logisch dat ook alleen maar familie erbij mag?
Misschien wel bloemetjes en tekeningen van kinderen en neefjes en nichtjes, gevoel zit niet in kransen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_74498173
Is het dan niet raar dat niet een paparazzi een foto heeft kunnen maken van familie die Michael bezoekt?
Ze volgen ze behoorlijk, maar nooit richting Forest Lawn?
Ik denk dus niet dat die bloemetjes van familie zijn ...
Gevoel zit niet perse in kransen, dat klopt, maar het is zo gebruikelijk dat je het wel mag verwachten.
pi_74500494
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
denk zet het even hier neer voor de liefhebber, vanavond vpro. veel kijk plezier.

Louis Theroux doet verwoede pogingen om Michael Jackson te ontmoeten en gaat daarmee genadeloos onderuit. Hij gaat wel in gesprek met vrienden en familieleden van Michael Jackson onder meer over zijn plastische chirurgie en over zijn turbulente jeugd. Ook spreekt Louis met Martin Bashir, die in 2003 een spraakmakende documentaire over Michael maakte. Was Michaels vader, Joe Jackson, echt een dominante tiran die zijn zoon ongevraagd in de hitformatie The Jackson Five naar voren duwde? In het onthullende interview ontkent hij zijn zoon te hebben geslagen: 'I never beat him. You beat someone with a stick. I whipped him with a switch and a belt.'.

Terug Datum:
7 november 2009
Uitzendtijd:
23:15 - 00:20 uur
Genre:
Documentaire
Ik heb het gezien gisteravond. Ik vond het wel interessant.
Louis ging inderdaad mooi op zijn bek.
Goed hij sprak met Uri, maar Uri is ook op zn bek gegaan door Bashir aan te raden.
En herinner je deze nog? Uri heeft na de dood van Michael ook nog zon mooie docu gemaakt
Wie was die vent die als kind een interviewtje heeft gedaan met de jackson 5?
Hij zegt dat een vriend van hem naar de krant is gestapt om te zeggen dat Michael telefoonsex met hem heeft gehad. Als Louis hem er naar vraagt wil hij niks meer zeggen
Kranten nemen gewoon praatjes aan van "vrienden" en publiceren dat acuut zonder verdere navraag?
Louis gaat in Vegas naar een show van E-cas en probeert zichzelf in te lullen dmv zijn manager.
Wat een vent
De manier waarop hij Latoya zit te bellen ( pickuppickuppickup..). Die vent doet inderdaad moeite, maar wil wel graag centen zien en poppa Joe ook.
Nou is dat op zich niet zo gek, maar dat hele proces leek wel een scene uit een mafia-film
Anyway.. afspraak is gemaakt,hotelkamer geboekt. Komt Joe met allemaal chickies aan
Vervolgens stelt Louis een paar leuke/handige vragen over Michaels neus ( nee die zijn nog nooit gevraagd )
en stelt een indirecte vraag over de geaardheid van Michael Jackson.
Vervolgens word zijn maatje vet pissig .
En Joe was inderdaad vrij kalm: Einde interview.
( Misschien was zijn biertje ook wel op wat hij in zijn hand had)
Journalistje centjes kwijt en een illusie armer
Hij kon nog wel ff Uri natrappen over Bashir.. ( misschien was dan nog wel het enige )

Mooi stukje:
Journalist: Michael moest altijd van je kotsen ( verwijzend naar een ander interview..blabla)
Joe: En na het kotsen zat hij mooi zijn centen te tellen...

Tsja ik vond het wel entertaining..

linkje voor degenen die het gemist hebben

[ Bericht 1% gewijzigd door quirina op 08-11-2009 09:56:11 ]
  zondag 8 november 2009 @ 11:32:21 #180
28167 matthijst
pi_74501884
quote:
Louis ging inderdaad mooi op zijn bek.
Je kijkt zeker nooit naar shows van Louis Theroux?
pi_74502860

Vette choreo
pi_74506518
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Maar hij ging op zijn bek..
  zondag 8 november 2009 @ 16:09:45 #183
28167 matthijst
pi_74509476
Hoezo? Omdat hij MJ niet te spreken kreeg?
  zondag 8 november 2009 @ 18:15:18 #184
16245 CarOnline
met lange O
pi_74513734
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef Jeanne_Darc het volgende:
copy paste:
Een verassende film. Zodra Michael zingt, danst, of gewoon praat vergeet je acuut zijn hele voorkomen (hij's erg mager). Zijn charme heeft een kracht, het stijgt boven het fysieke uit, en hij blijkt nog steeds scherp, en bovenal een rasartiest. Zoals hij op veel zaken een verbetering aanmerkt. Van de nieuwe invulling van de liedjes en van de special effects heb ik genoten. Vooral het filmpje Smooth Criminal Als ik het zelf nalees geloof ik het ook niet, getuige zijn aftakeling de laatse jaren, maar hij had het nog steeds.
Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".

En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar ík fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.

Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.

Hij had het nog steeds!
Screw them.
We're going home.
  zondag 8 november 2009 @ 19:18:43 #185
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_74515580
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Inderdaad! Volgens mij het hele punt gemist.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_74518430
ik geloofde het niet, maar het blijkt toch echt zijn mausoleum te zijn, TMZ plaatst er nu ook foto's van

pi_74521201
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????

Ik geloof er geen barst van ....
  zondag 8 november 2009 @ 21:28:17 #188
262978 Moonwalk
pi_74523012
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:05 schreef piepie het volgende:
TMZ (geen serieus nieuwskanaal) komt tot nu toe met alle nieuwtjes als eerste. De andere media nemen het dan meestal klakkeloos over. Hoe vreemd is dat wel niet??????????

Ik geloof er geen barst van ....

amen
  zondag 8 november 2009 @ 22:00:11 #189
28167 matthijst
pi_74524582
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....

Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?

MJ fans, ueberparanoid...
  zondag 8 november 2009 @ 22:02:29 #190
28167 matthijst
pi_74524674
Hier, geen TMZ, zelfde sarcofaag, alleen al maand geleden voorspeld:
http://lisaburks.typepad.(...)michael-jackson.html
pi_74527671
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ja! Dat was ook wat ik dacht na de film: "hij had het nog steeds".

En daar was ik op een of andere manier hartstikke blij mee.
Als je dan die eerste autopsie vehalen leest dat ie kaal, lekgeprikt, zwaar aan de drugs en medicijnen en ondervoed is, dan was er niks meer van de Michael over waar ík fan van was geworden jaren geleden.
Dan klonk zelfmoord heel waarschijnlijk. Want die show hing als het zwaard van Damocles boven zn hoofd.

Ik was ook bang dat die hele show geen drol voor zou stellen, omdat ie zo van de wereld zou zijn. Maar het tegendeel was waar! Blij dat ik de film heb gezien.
Als een soort afscheid van de Michael Jackson waar ik fan van was vanaf dat ik 12 was.

Hij had het nog steeds!
Mooi verwoord. De film is het bewijs dat ie zijn charme nooit is verloren.
  maandag 9 november 2009 @ 00:02:03 #192
28167 matthijst
pi_74529210
De film bewijst dat hij nog lang niet dood was, maar ik had, als je alles bij elkaar en achter elkaar ziet, nou ook niet het idee dat dat in twee weken kant en klaar de planken op kon?
De meeste beelden waren enkele dagen voor zijn dood geschoten.

Ben wel benieuwd hoe het uiteindelijk gegaan zou zijn
pi_74529885
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:00 schreef matthijst het volgende:
Wat is er nou zo vaag aan dan? Een tombe in een mausoleum. Whoopteefuckindoo hey... schokkend, dat kan dus nooit de tombe van MJ zijn, want ik zie nergens een naam staan....

Je komt er niet binnen zonder toestemming, maar jullie denken dat die bewakers het wel prima vinden als je met een zak vol beren en MJ foto's naar een random graf loopt, die zooi dumpt en wat foto's gaat maken?

MJ fans, ueberparanoid...
hahhahhaaaa, mischien, de tijd zal het leren.

Maar goed, die tombe bestond al heel lang dus (zie de foto uit de jaren '50).
Er heeft nog nooit iemand in gelegen.

Fans van Michael geven bloemen, briefjes enz. af en de bewakers plaatsen dat bij die tombe.
Iemand maakt wat foto''s (Karen Faye??? lijkt mij sterk).
Dat moet dus het bewijs zijn dat Michael daar ligt??
Niet voor mij.
Pas als ik de familie daar zie op een foto dan zou ik gaan twijfelen en zal het inderdaad zijn tombe wel zijn, niet eerder ....
  maandag 9 november 2009 @ 06:44:02 #194
28167 matthijst
pi_74531295
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?

Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
pi_74540476
Ik ben gister naar This Is It geweest en ik kan eigenlijk maar één ding zeggen: WAUW!
Wat een ongelooflijk talent had die man (ja, dat wisten we natuurlijk al lang, maar toch!) wat een perfectionist en wat een aardige man! Ik had een paar momenten tijdens de film dat ik met een brok in m'n keel bedacht dat we nooit meer kunnen genieten van wat hij allemaal kon, want wat was hij veel van plan! Wat een show! En dan te bedenken dat hij 50 was, hoeveel mensen van 50 zie je dit nog doen? RESPECT! Ik ga zeker nog een keer want ik heb het gevoel dat ik nog steeds maar een kwart heb gezien...
pi_74545058
quote:
Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?

Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Ik weet gewoon niet meer wat ik denken moet Matthijst, er zijn hele waslijsten van dingen die gewoon niet kloppen. Ondanks dat gelooof ik ook weer niet echt in de hoax, maar dit klopt ook niet volgens mij.
De familie heeft er zo lang over gedaan om hem te begraven, een en al geheimzinnigheid, en dan zou nu ene Karen Faye zomaar even wat foto's kunnen maken daar? Ze schijnt een boek uit te hebben wat verkocht moet worden, dus aandacht is welkom. Michael's DC (deathcertificat) lijkt ook al niet te kloppen, FL stond erop als temporarely en alleen al daarom zou hij er officieel niet begraven mogen worden. Klinkt heel vreemd, maar er zijn mensen die dit tot de bodem hebben uitgezocht. Het certificaat staat gewoon op internet, dat schijnt dus niet geheim te zijn. Maar ik houd erover op voordat ik voor gek ga worden versleten hier ....
pi_74562978
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.

Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
pi_74564811
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
pi_74570292
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 09:52 schreef erik666 het volgende:
Ik las gisteren dat dr. Murreh (hoe schrijf je zijn naam) heeft gezegd dat Michael zelf een overdosis propofol heeft ingenomen. Dat zou me niet verbazen, denk dat dit zeker een mogelijkheid is. Michael zat op dat moment tot over zijn oren in de schulden, verslaafd aan de medicijnen, en totaal geen zin om 50 concerten te gaan geven. Verder voelde hij zich ook bedreigd, plus het feit dat hij het ook niet zo geweldig vond om 50 plus te zijn.
Denk ook als je zo een leven achter de rug hebt, maar dat is zo mijn eigen idee, dat je het wel een beetje gezien hebt. Wat hij heeft meegemaakt in zijn leven maakt een ander in 4 levens nog niet mee. En alles wat ik over zijn laatste dagen heb gelezen lijkt het me of hij zich aan het voorbereiden was om zelfmoord te gaan plegen.
Heb jij de film gezien? Daar zie ik namelijk een Michael die met veel plezier weer op het podium stond, grapjes maakte, heel veel lachte. Ik vind hem toch echt niet overkomen alsof hij van plan was zelfmoord te plegen. Volgens mij was hij ook te dol op zijn kinderen om hen dit aan te doen...

Bovendien komt het voor Dr. Murray natuurlijk wel heel goed uit als Michael het zelf heeft ingenomen! Ik zou hem toch wel als laatste geloven als het om dit soort uitspraken gaat! Als iedereen hem geloofd dan hoeft ie niet de cel in en gaat ie ook niet de geschiedenis in als moordenaar van de King of Pop... En trouwens, als dat echt zo is, waarom zei hij dat dan niet meteen? Waarom komt hij er pas 5 maanden later mee??? Ik geloof er geen klap van!!!
pi_74571949
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')