abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:04:45 #76
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74255491
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 16:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat maakt het dan voor jou anders dat je het wel thuis wil zien, maar niet in de bios? Als je de film sowieso gaat zien, dan zal de "angst" toch sowieso blijven bestaan dat het jouw herinneringen kan overschaduwen, of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je inderdaad verkeerd . Thuis op mijn eigen bank geeft mij een heel ander gevoel dan in een zaal vol 'fans'. Bovendien kan ik dan af en toe vooruit- of terugspoelen waardoor ik sowieso niet het gevoel zal hebben er 100% in te zitten.

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders of beter kan uitleggen .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_74255557
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:04 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat zie je inderdaad verkeerd . Thuis op mijn eigen bank geeft mij een heel ander gevoel dan in een zaal vol 'fans'. Bovendien kan ik dan af en toe vooruit- of terugspoelen waardoor ik sowieso niet het gevoel zal hebben er 100% in te zitten.

Ik weet niet zo goed hoe ik het anders of beter kan uitleggen .
Ah ok, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_74255689
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ah ok, ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoelt
Ik snap het ook wel, maar het is wel een belevenis om het juist te delen met anderen. De zaal zit (of zat bij mij althans) vol met mensen die ook 'fan' of some sort zijn en die reageren op wat er gebeurd. Ik was bang dat het een avond vol gejoel zou zijn maar uiteindelijk was het juist helemaal niet storend maar gaf het een extra dimensie. Klappen na ieder deel en de spanning van 'doet íe het of doet 'ie het niet' bij Billy Jean. Dat maakte het voor mij uiteindelijk nog leuker.

En het is natuurlijk leuk om Michael levensgroot voor je neus te hebben
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:36:51 #79
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74256240
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:12 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik snap het ook wel, maar het is wel een belevenis om het juist te delen met anderen.
Maar ik wil het juist in mijn eentje beleven .

Een concert is voor mij altijd een hele happening en vanaf het moment dat bekend wordt dat een bepaalde artiest gaat optreden en ik besluit om een kaartje te kopen, leef ik er heel erg naartoe. Het zenuwachtig in de rij staan voor een kaartje. Dan als het kaartje gekocht is, het kaartje goed opbergen en af en toe bekijken . En dan vooral de laatste weken vóór het concert er nog meer naartoe leven. Dan op de dag zelf de sport om zoveel mogelijk vooraan te staan en in de dagen/weken/maanden/jaren ná het concert nog nagenieten. In de eerste dagen erna natuurlijk wel een stuk meer dan jaren later .

En dat soort gevoelens héb ik bij een film gewoonweg niet.

Gisteren kaartjes gekocht voor Madness op 15-05-2010, ik leef er nú al naartoe! En morgen naar Spandau Ballet en ik ben best zenuwachtig nu . De kaartjes voor Madness en Spandau Ballet heb ik online gekocht, dus niet voor in de rij gestaan en dat geeft het helaas toch een iets minder gevoel.

I the eighties.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:46:46 #80
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_74256468
Oja, en de keren dat ik naar een concert van Michael Jackson ging, kan ik me ook nog heel veel dingen herinneren die 'eromheen' gebeurden op de dagen van de concerten.

Bijvoorbeeld die keer toen we bij de Kuip stonden te wachten (uiteraard waren we er in de ochtend al, omdat we vooraan wilden staan ) en we hoorden dat binnen 'Beat it' geoefend werd . En het was meer dan 30 graden die dag, dat zal ik ook nooit vergeten.
pi_74257754
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dat mag hoor
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:54:13 #82
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74258077
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 12:15 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]

_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:26:40 #83
264694 blanket
its human nature
pi_74258940
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Een concert is voor mij altijd een hele happening en vanaf het moment dat bekend wordt dat een bepaalde artiest gaat optreden en ik besluit om een kaartje te kopen, leef ik er heel erg naartoe. Het zenuwachtig in de rij staan voor een kaartje. Dan als het kaartje gekocht is, het kaartje goed opbergen en af en toe bekijken . En dan vooral de laatste weken vóór het concert er nog meer naartoe leven. Dan op de dag zelf de sport om zoveel mogelijk vooraan te staan en in de dagen/weken/maanden/jaren ná het concert nog nagenieten. In de eerste dagen erna natuurlijk wel een stuk meer dan jaren later .

En dat soort gevoelens héb ik bij een film gewoonweg niet.

Gisteren kaartjes gekocht voor Madness op 15-05-2010, ik leef er nú al naartoe! En morgen naar Spandau Ballet en ik ben best zenuwachtig nu . De kaartjes voor Madness en Spandau Ballet heb ik online gekocht, dus niet voor in de rij gestaan en dat geeft het helaas toch een iets minder gevoel.

I the eighties.
I hear you Snap helemaal wat je bedoeld. En aan niemand verder vertellen (daar gaat m'n blanket-cover) maar de eighties deden het voor mij ook wel. Ik heb zelfs een keer voor Youp v't Hek in de rij geslapen
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:27:27 #84
264694 blanket
its human nature
pi_74258964
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oja, en de keren dat ik naar een concert van Michael Jackson ging, kan ik me ook nog heel veel dingen herinneren die 'eromheen' gebeurden op de dagen van de concerten.

Bijvoorbeeld die keer toen we bij de Kuip stonden te wachten (uiteraard waren we er in de ochtend al, omdat we vooraan wilden staan ) en we hoorden dat binnen 'Beat it' geoefend werd . En het was meer dan 30 graden die dag, dat zal ik ook nooit vergeten.
Mooie herinnering
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:29:45 #85
264694 blanket
its human nature
pi_74259055
[quote]Op zaterdag 31 oktober 2009 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:

Jouw naam brengt ook wel memories terug Mijn middelste dochter heeft onlangs met Edwin Rutten opgetreden in de schouwburg. Ik stond helemaal vooraan met mijn Ome Willem Petje. Met open mond naar Ome Willem te staren (mijn dochter zag ik spontaan niet meer LOL)
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:31:18 #86
264694 blanket
its human nature
pi_74259096
Ik reed daarstraks trouwens bij Rotterdam en ik haalde een limousine in...ik zat te zwaaien...Doei Michael (zucht het zou heh....)
  zondag 1 november 2009 @ 00:16:00 #87
264694 blanket
its human nature
pi_74266719
Het was schitterend. Erg mooi om een kijkje achter de schermen te nemen. Ik heb het 3/4 van de film niet droog kunnen houden Damm wat is het zonde dat hij er niet meer is...Blanket gaat even zijn verdriet verdrinken met roosvicee
pi_74267614
Ach arme Blanket, ik kan je de hand schudden, ik heb het vanmiddag ook niet droog gehouden.
Toen ik de letters This is It zag in het begin toen rolde de eerste tranen al. Daarna ging het een tijdje goed, maar met Earth Song had ik het echt niet meer.
Wat een SCHATJE was het toch !!!!!

Ik heb absoluut geen zwaar aan de medicijnen verslaafde man gezien, maar een genie die geen detail ontging.

De film was SUPER ....
pi_74267630
Ik vond t geweldig, heb een goed beeld gekregen van hoe de show bedoeld was. Ook leuk om meer de persoon Michael te zien trouwens. Dat hij een perfectionist was, was duidelijk, maar ik heb ook veel moeten lachen om zn uitspraken of gezichtsuitdrukkingen. Zijn bescheidenheid kwam ook goed naar voren; hij vond het bijna moeilijk om kritiek te leveren op de techniek bv en zei er altijd bij 'but that's why these are rehearsals, we'll get there'.
De live versie van Human Nature (mn favo nummer ) was voor mij het hoogtepunt, toen heb ik ff stiekem een traantje weggepinkt. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74268717
Sorry voor het HOAX-gehalte .... maar ik vond toch 3 dingen heel opmerkelijk in de film.

Michael draagt in diverse scènes een colbertje met een zwarte band om de arm (rouwband). Normaal had hij daar wel eens een gekleurde band omheen, maar toch nooit zwart?

In Smooth Criminal was een film uit de jaren ’40 verweven, genaamd Gilda.
Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in de film zijn dood in scène gezet en kwam later terug in de film. Zie ook:

Verder opmerkelijk dat er aan het eind van de film geen In Memoriam stond.

pi_74269646
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Sorry voor het HOAX-gehalte .... maar ik vond toch 3 dingen heel opmerkelijk in de film.

Michael draagt in diverse scènes een colbertje met een zwarte band om de arm (rouwband). Normaal had hij daar wel eens een gekleurde band omheen, maar toch nooit zwart?

Michael speelt de rol van ene Ballin (hoofdpersoon uit die film). Ballin had in de film zijn dood in scène gezet en kwam later terug in de film. Zie ook:

Er gaan hardnekkige geruchten dat LaToya al die tijd gespeeld werd door Michael. Als een soort Jeckyll & Hyde. Nu leeft hij alleen nog voort als LaToya.

[ Bericht 50% gewijzigd door DrDentzz op 01-11-2009 05:49:59 ]
pi_74271531
quote:
Op zondag 1 november 2009 02:29 schreef piepie het volgende:

Michael heeft vaker een rouwband gedragen. Zie bijvoorbeeld MTV VMA '95

Ik had dat van die film Gilda inderdaad ook gezien op Youtube. Wel toevallig dat hij dan net die Ballin speelt...

Overigens ziet die maker van die filmpjes overal een conspiracy in (overheid en Michael die iets van plan zijn voor de wereld bijvoorbeeld. Bitch, please, get a life
pi_74277447
quote:
Op zondag 1 november 2009 10:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Michael heeft vaker een rouwband gedragen. Zie bijvoorbeeld MTV VMA '95
[ afbeelding ]

Ik had dat van die film Gilda inderdaad ook gezien op Youtube. Wel toevallig dat hij dan net die Ballin speelt...

Overigens ziet die maker van die filmpjes overal een conspiracy in (overheid en Michael die iets van plan zijn voor de wereld bijvoorbeeld. Bitch, please, get a life
Ja ze zien inderdaad overal een conspiracy in en 90% veeg ik ook zo van tafel, maar toch blijven er dan wat dingen over die ik wel heel opmerkelijk vind en dan toch weer ga twijfelen ....
Wel goed dat je een foto hebt gevonden waar hij ook een zwarte band draagt. Die kon ik nl. niet vinden.
Dus ook dat kan nu van tafel, haha.
pi_74279357
Ik ga deze film vanavond in de bioscoop bekijken.. hoop dat hij niet tegenvalt!
Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 1 november 2009 @ 15:48:19 #95
189430 Anonymousz
pi_74279707
quote:
Op zondag 1 november 2009 04:44 schreef DrDentzz het volgende:

[..]

Er gaan hardnekkige geruchten dat LaToya al die tijd gespeeld werd door Michael. Als een soort Jeckyll & Hyde. Nu leeft hij alleen nog voort als LaToya.

[ afbeelding ]
yeah right
pi_74282576
quote:
Op zondag 1 november 2009 15:48 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

yeah right
Je moet toegeven dat het freaky is hoeveel die twee op elkaar lijken. Dat doen broers en zussen wel vaker, maar die zijn dat dan van nature.
Dit gerucht ging trouwens ook lang over Michael en Janet, tot ze het ontkrachtten op die award-uitreiking.
pi_74296057
Ik heb de film vandaag gezien...
erg mooi om te zien dat hij het nog allemaal kon, dat dansen en zingen...
Human Nature vond ik erg mooi.

Alleen vraag ik me af wat MJ met die 4 jaar bedoelde tijdens het gesprek met de hele groep..

Het was iets van 'we hebben nog 4 jaar om de wereld te redden' ?

Wat denken jullie?
pi_74297289
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:07 schreef AJ1987 het volgende:
Ik heb de film vandaag gezien...
erg mooi om te zien dat hij het nog allemaal kon, dat dansen en zingen...
Human Nature vond ik erg mooi.

Alleen vraag ik me af wat MJ met die 4 jaar bedoelde tijdens het gesprek met de hele groep..

Het was iets van 'we hebben nog 4 jaar om de wereld te redden' ?

Wat denken jullie?
Hij gelooft in 21 december 2012 denk ik? Ook al is dat nog 3 jaar, hij was even de tel kwijt
  zondag 1 november 2009 @ 22:26:25 #99
189430 Anonymousz
pi_74297376
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hij gelooft in 21 december 2012 denk ik? Ook al is dat nog 3 jaar, hij was even de tel kwijt
oh shit
pi_74298716
Op een MJ forum werd hierover het volgende gespeculeerd:

- Ofwel hij gaat uit van het verhaal van een paar wetenschappers (weet niet welke) die hebben aangegeven dat global warming en zo binnen 4 jaar zijn tol gaat eisen, dwz dat we nog vier jaar de tijd hebben om het tij te keren voor het volledig uit de hand loopt

- Ofwel de bedoeling was stiekem om de concerten te verlengen danwel ook in andere wereldsteden te brengen. Het zou kunnen dat Michael een 4-jarig contract had afgesloten hiervoor (wat wij alleen nog niet wisten) en dat hij bedoelt dat hij en het team dus 4 jaar hebben om de mensheid wakker te schudden met zijn boodschap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')