abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74572276
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ja, klopt, we komen het vast wel te weten, maar dat die Murray dat nu roept vind ik net te toevallig...
  dinsdag 10 november 2009 @ 14:26:10 #202
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_74572795
Was de moeite waard
pi_74572971
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 07:54 schreef hondjes het volgende:
Ben het met Piepie eens...
Daarbij, wat gebeurdt er met die dokter, en waarom zijn er geen fotos, van die Conrad, en lijkt hij op de twee bestaande fotos anders. ,
Lijkt wel of de pers nergens achteraan gaat, alleen achter die familie , maar voor de rest,
Dan was ook Diana Ross nergens te bekennen, ook al zo vreemd.of het is gewoon zo een loeder,dat ze niet op de begrafenis kwam.
Maar het vreemde is inderdaad , de doodsverklaring, die nog steeds niet getekend is.

Of hij al dan niet dood is, weet ik niet, wel dat deze zaak aan alle kanten stinkt.
Dat certificaat is ingevuld door La Toya!! Dat Is ook heel gek, je zou toch een arts verwachten?
Diana Ross snap ik ook helemaal niets van. Ze was gewoon in LA rond de dag van zijn begrafenis en op de foto gezet terwijl ze uit de Taco Bel (een snacktent) kwam, heel ontspannen liep ze te eten. Maar ze komt niet op Michael's begrafenis, terwijl ze altijd zo close waren. Ook op de premire van TII was ze er ook, wel haar zoon. Nou ja, er is inderdaad zoveel wat niet klopt.
Van een arts (dr. Murray) zou je ook verwachten dat er heel wat foto's op internet te vinden zijn, maar in het begin was er welgeteld 1 foto en nu zijn het er een paar meer. Artsen worden toch vaak gefotografeerd bij allerlei gelegenheden ...
Dan is het ook nog eens gek te noemen dat de commissaris van de politie midden in het onderzoek naar Michael's dood ineens ontslag heeft genomen, terwijl zijn termijn nog 3 jaar zou duren. Er schijnen maar 2 mensen op de zaak te zitten! Hallo, we hebben het wel over de "moord" op Michael Jackson hier ...

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 10-11-2009 15:10:04 ]
  dinsdag 10 november 2009 @ 15:59:46 #204
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74576081
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 14:01 schreef erik666 het volgende:
Ja misschien klop het niet wat ik denk, maar wat betreft zijn kinderen die waren natuurlijk ook niet meer zo jong, en werden misschien bewust van zijn drugs gebruik. Dat is wat ik de nanny (Grace) heb horen zeggen. En ja ik heb de film gezien, maar ik vond hem erg magertjes en volgens mij niet instaat om 50 concerten te geven. Maar ja we zullen de waarheid wel te weten komen t.z.t.
Ik begrijp wel wat je bedoelt ik heb dat ook echt heel lang gedacht totdat ik de eerste beelden zag van This is It en natuurlijk de film zelf.....
Dat heeft mijn kijk op het hele verhaal wel veranderd, ik bedoel of hij die 50 concerten gegeven zou hebben, zonder daarbij in te storten zullen we nooit weten, maar op de repeties had hij er echt plezier in dat straalt hij in alles uit!

En wat betreft zijn kinderen daar heeft leeftijd niks mee te maken daar ben ik echt van overtuigd want zijn kinderen waren hem zijn alles!!!!!!
Dat ze het doorkregen ja misschien en dan wordt je misschien voorzichtiger, maar hij zou zichzelf nooit doelbewust van het leven beroven!
De avond van zijn dood was hij zo fit als een hoentje en had hij er ontzettend veel plezier in de repeties en het idee dat het allemaal dichterbij kwam!
Hij was er klaar voor!!
Dus ik geloof er echt niet in dat hij het zelf gedaan heeft......hoewel ik dat inderdaad ook wel eens gedacht heb in het begin.......de film laat zien wat voor een briljante en geniale man het nog steeds was
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_74579248
Als er ergens een periode in zijn leven was geweest waarin hij (mijns inziens) zelfmoord had kunnen plegen was dat wel 1993 en 2003/5. Dat was de ultieme hel. Dat hij toen niet de handdoek in de ring gooide zegt mij al genoeg, waarom zou hij het dan nu ineens wel doen?

Bovendien ben ik het eens met wat hierboven is gezegd: in de film straalt hij enorm veel plezier uit in wat hij aan het doen is, en ik geloof niet dat hij zijn kinderen ooit in de steek zou laten. Zijn streven was juist om hen alles te geven wat hij zelf gemist heeft (inclusief een vader, dus). Lijkt me niet dat hij 'm dan nu ineens zou peren.
pi_74582926
ik weet nog niet wat ik ervan moet denken, zelfmoord of moord. Maar even over de redenen van jullie dat hij het niet gedaan zou kunnen hebben. Niet als aanval bedoeld hoor.
Jullie zeggen dat hij zoveel plezier had tijdens de repetities. Dat had ie ook. Maar hoe vaak zie je niet dat het voor de omgeving van een persoon die zelfmoord pleegt alsnog als onverwacht komt. Niet iedereen ziet het aankomen.
Daarbij, Michael zat aan de medicijnen. Zou hij tijdens de repetities niet 'high' kunnen zijn geweest?

En de kinderen. Tuurlijk hield hij heel veel van hen, daar twijfel ik niet over. Maar zo als jullie het brengen zou het inhouden dat elke vader die zelfmoord pleegt niet van zijn kinderen houdt. (Michael kan geen zelfmoord plegen omdat hij van zijn kinderen houdt; bij wijze van spreken pleegt de buurman zelfmoord, dus houdt niet van zijn kinderen). Snappen jullie wat ik bedoel? Het lijkt mij niet de reden waarom hij geen zelfmoord zou kunnen plegen.
pi_74584201
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.

Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.

Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:41:11 #208
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74588835
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 20:32 schreef gifkwal het volgende:
Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en voor doorgaans vrolijke mensen zijn misschien alle denkbare redenen om zelfmoord te plegen misschien wel ongegrond.

Het is meer een gevoel, dat ik het me persoonlijk niet kan voorstellen. Na alles wat hij had meegemaakt leek hij eindelijk gelukkig qua prive-leven (eindelijk die hel van de aanklachten e.d. achter zich gelaten, eindelijk een fijn gezinsleven met de kinderen die hij altijd al wilde), het lijkt me daarom dat "het" moment om zelfmoord te plegen allang achter hem lag.

Maar ja, niemand weet natuurlijk wat er echt is gebeurd... wisten we het maar
Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens high bent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.
Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!

Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moord de omstandigheden zijn te verdacht!!!
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!

Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
pi_74591982
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:41 schreef veuvje het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook!
En wat betreft het high zijn in de repetities, ik weet niet of je zelf wel eens high bent geweest maar geloof mij dan kan je niet zo geconcentreerd dansen, zingen en luisteren naar wat er om je heen gebeurd dus nee ik ben het daar niet mee eens.Verder vind ik het inderdaad niet zo dat als je zelfmoord pleegt dat je niet van je kinderen houd natuurlijk doe je dat, maar iets aan hem en de manier hoe hij met zijn kinderen omging en wat ze voor hem betekenende zegt iets!

Verder wat betreft periode ben ik het eens met gifkwal dat hij in de periode van DE trails eerder ervoor had gekozen als nu....het is inderdaad een bepaald gevoel waarvan ik denk dat het absoluut geen zelfmoord is geweest maar moord de omstandigheden zijn te verdacht!!!
En eerlijk is eerlijk iedereen wil ook een zondebok hebben natuurlijk!

Maar de hoofdzaak blijft inderdaad dat niemand weet wat een precies gebeurt is (en de mensen die het weten tsja degene die hun verhalen kan ontkrachten of bevestigen is er niet meer).....dus wie zal het zeggen.......
Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
pi_74595137
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
pi_74596825
Ik ben het ergens ook wel met kvd eens, maar los van deze hele discussie: de persoon die zegt dat Michael het zelf heeft gedaan wordt verdacht van de moord! Nu komt hij opeens met een verklaring dat Michael zelf dat middel heeft genomen. Dat is wel heel toevallig, komt voor Dr. Murray nartuurlijk wel erg goed uit! Bovendienhet lijkt mij lastig om jezelf een overdosis Propofol te geven... (maar ik heb geen medische kennis...)
pi_74597545
quote:
Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef hondjes het volgende:
Heb de film niet gezien, dus ik kan er niets over zeggen...
Maar de laatste jaren heb ik nooit de MJ gezien, zoals we hem kennen tijdens Thriller...
Alles was of playback en nog slecht ook en zijn gedrag was weird...
Heb dararom het gevoel dat we nooit naar de echte MJ kijken , maar naar een double..

Nou was iedereen zo enthousiast, dus ik dacht dat ik het mis had..maar jammer, blijkbaar dus niet...
Juist in This Is It is een beetje meer van de oude MJ te zien dan we in de afgelopen 15 jaar hebben gezien. Je moet absoluut gaan kijken.

Ja, er zijn dingen anders, ja, hij maakt af en toe een rare beweging, nee het is niet zo goed als de Bad Tour. Goh. Maar er zitten een heleboel fabelachtig gave stukjes in de film, die weer ven dat oude, kippenvel MJ gevoel geven.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 11 november 2009 @ 10:56:45 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_74597881
ik volg de zaak MJ niet meer zo maar nu ik dit alles een beetje doorlees hoeft het toch geen zelfmoord te zijn maar een overdosis? Het zou best kunnen dat hij ook zelf aan het klooien was met dat spul en toen teveel heeft genomen. Gebeurt wel vaker met junkies.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:12:25 #214
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_74598399
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:09 schreef kvd het volgende:
...Hij zong regelmatig niet mee met teksten...
...En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal....
...vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen...
Inderdaad, ik snap die hype ook niet helemaal. Tuurlijk, 't is mooi om te zien dat hij "nog lang niet" dood was, maar aan de andere kant: 't is ook niet echt om wild van te worden, qua performance.
Vooral dat dansen viel me zwaar tegen eerlijk gezegd. Geen moonwalk bv... WTF. Niet synchroon vaak.
Haters everywhere but I don't really care.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:09:41 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600318
quote:
En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

He's done it before, he did it again
pi_74600712
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

He's done it before, he did it again
Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 12:30:25 #217
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74600911
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ergens wil ik het ook best geloven dat dat niet de echte Michael was. Zo vond ik de Michael in de film bij de opnames voor het groene scherm (The Drill) veel lijken op de Michael die je zag bij de aankondiging voor This is it. De Michael die ik op het podium zag leek er toch weer anders uit te zien.

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorien maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.

Toen ik de eerste keer naar This Is It ging vroeg een vriend die verder niet heel bekend is met Michael Jackson zaken tijdens de beelden van de pers conferentie of dit echte beelden waren of nagespeeld _!
(Dus voordat mij zelf wat was opgevallen)

Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
pi_74601841
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_74602555
quote:
Op woensdag 11 november 2009 13:01 schreef Zapato het volgende:
Ik vind het echt een te bizarre theorie. Zouden de veranderingen in MJ niet kunnen komen omdat we m al acht jaar niet goed hebben gezien, hij nu 50 is en misschien wel minder verlegen, met andere moves en een ander uiterlijk. Kom op, ik zie echt geen double in de film hoor. Doe s bewijzen dan.
Tja, bewijs is lastig he, in deze

Wat ik gewoon opvallend vond, was dat tijdens de persconferentie Michael er anders uitzag dan ik normaal van hem gewend was. Dat viel mij eigenlijk toen ook in directe op. Daarnaast was zijn houding ook 'anders'. Hoe ik dat moet bewijzen, geen idee, gewoon een gevoel. Misschien is het de pruik die anders zat/was. Maar goed, ik kan er gruwelijk naast zitten, maar dat kan ook niet. Gewoon gezien het feit dat Michael in het verleden vaak genoeg doubles heeft ingezet, zet me aan het denken.
pi_74604359
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
  woensdag 11 november 2009 @ 14:25:44 #221
28167 matthijst
pi_74604514
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Als je dan nog 's meeneemt dat hij gewoon mensen in dienst had die voor hem uit limo's gingen hangen alsof hij het was denk ik dat een persconferentie van een fake-Michael geen rare stap is.
Haha, sure....
Hij liep volgens mij een beetje vaag door de gekke laarzen...
En verder vond ik t niet schokkend: gast die beetje opgehypt was....
pi_74605897
quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapato het volgende:
Ja maar de persconferentie van zn nieuwe show, waarom zou ie dan in godsnaam een double inzetten?
Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
pi_74606500
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Waarom zou hij uberhaupt een double inzetten? Het is maar hoe je het bekijkt
Klopt. Ik geloof dan ook sowieso niet in een double. Jullie komen ermee
pi_74606575
Hou toch op over die doubles. Als zo'n E" Casanova of Navi die persconferentie had gedaan hadden we dat echt wel gemerkt. Hij ziet er anders uit door de verschillende pruiken die hij draagt.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:40:22 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74606634
Sorry, ik dacht dat het algemeen bekend was dat hij doubles heeft gebruikt in het verleden
pi_74606848
Doubles heb ik nergens gezien ook niet in de O2 Arena. Die pruik maakt hem soms wat vreemd, maar zijn tanden zijn altijd hetzelfde, net als die lach.

Dit vind ik wel heel vreemd:
Die dokter Murray heet voluit Conrad Robert Murray
Als je alle letters door elkaar gooit dan krijg je dit:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.

Op wikipedia is de film beschreven (er komt ook een fake death in voor !!!!) en de film is uit 1958 (geboortejaar Michael).

Daar kan ik dan bijna van wakker liggen ....
pi_74606929
Tja, dat heb je bij iedere 'high profile death'.
Kijk naar de overeenkomsten tussen de vermoorde Kennedy en Lincoln.
http://www.broodjeaap.nl/kennedy.html
Als mensen maar lang genoeg blijven malen over zoiets ontstaat er een steeds grotere brei aan eigenaardigheden.
pi_74607044
Haha, dat zal dan wel, maar de lijst met vreemde zaken wordt langer en langer.
Waarom nog geen arrestaties??????????
Pas dan kan ik het van me afzetten.
  FOK!Babe woensdag 11 november 2009 @ 15:55:51 #229
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74607091
Dat van die doubles had ik hier vandaan:

En de reden dat ik bereid was te geloven in de theorie (kan dus niets bewijzen en weet niets zeker) was die hand foto analyse dinges die ik tegenkwam.

Momentje...

Hier dus:

edit: alleen even om aan te geven dat ik niet zelf wilde theorien zit te verzinnen
pi_74608809
Navi lijkt wel iets op Michael, maar je ziet het wel direct.
Zo ook E'Casanova, die lijkt nog meer, maar ook dan zie je de verschillen wel goed.
Michael zette ze soms in als hij door een drukke menigte moest, dan kon hij via de achteruitgang ...

Mijn mening hoor, veel mensen denken er anders over ....
pi_74608925
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
pi_74609060
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:51 schreef DrDentzz het volgende:
Of in clips. Stukjes Who Is It en Remember the Time zijn oa. door hen gedaan.
Welke stukjes? En waarom?
pi_74609402
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
Dit vind ik wel heel vreemd:

MURDER BY CONTRACT
Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
pi_74609455
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:55 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Welke stukjes? En waarom?
Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
pi_74609627
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:09 schreef DrDentzz het volgende:

[..]

Uhh.. van wat ik weet: Who Is It als hij in de auto zit en de helikopter, Remember the Time als je ze van bovenaf ziet dansen. Omdat ze waarschijnlijk maar een paar sessies met Michael hebben gedraaid en daarna nog wat shots wilden hebben.
Wat stom zeg. Nu je het zegt, dat van die auto kan ik me wel ergens herinneren.
  woensdag 11 november 2009 @ 18:10:08 #236
28167 matthijst
pi_74611019
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef piepie het volgende:
MURDER BY CONTRACT
Dezelfde letters mogen vaker worden gebruikt en het klopt dan als een bus.
Pffffffffffffff
Murder by Cora
pi_74611437
Lol
pi_74613622
quote:
Op woensdag 11 november 2009 17:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik mis toch echt twee letters in het anagram, of blijven er twee letters over om een hele zin te vormen net als in "That's the question"?
Ik had ook even zitten puzzelen ...
Je moet eerst alle dubbele letters eruit gooien, dan houd je over: C, O, N, R, A, D, B, E, T, M, U, Y.
Met deze letters kun je Murder By Contract vormen (je mag dan dezelfde letter meerdere keren gebruiken).

Voor alle duidelijkheid is hier de engelse versie:
MURDER BY CONTRACT
The name of CONRAD ROBERT MURRAY is not real! Just look. If we gather all the letters in his name together and place them in the order and throw out repeating one, we’ll have a set of letters : C, O, N, R, A, D, B, E, T, M, U, Y.
Some of the letters repeat in his name for several times. One of the words, which can be made from these letters (under the condition, that some letters can be used several times) – is the word MURDER. The second word – CONTRACT. Also there are 2 restless letters B and Y, from which the word BY is easily made.
All together turns into MURDER BY CONTRACT.
No letter from this word-combination drops out of the name CONRAD ROBERT MURRAY and every letter isn’t superfluous.
pi_74614604
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Er zijn aardig wat youtubes te vinden over de theorie dat bij de aankondiging van This Is It een double werd gebruikt. Normaal ben ik ernstig sceptisch bij dat soort wilde theorien maar in deze geloof ik wel. Als je zit hoe hij ineens stuiterend (met een "bounce") loopt, helemaal niet verlegen is (wat hij anders wel een beetje scheen te hebben) en zelfs een beetje stoer loopt te doen.
als Michael hiervoor een dubbel zou hebben ingezet voor die persconferentie, dan zou je juist als dubbel toch geen dingen doen of zeggen die Michael nooit zou doen?
Ik bedoel als ik Michael zou moeten nadoen(niet dat ik op hem lijk maar goed) dan zou ik echt proberen om hem echt perfect na te doen zodat niemand het zou zien, en dan zou ik niet opeens met zo'n bounce gaan lopen en dus wel wat verlegen doen,
dus daarom denk ik dat het michael gewoon is bij de persconferentie.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  donderdag 12 november 2009 @ 13:39:07 #240
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74632939
Ik denk ergens ook dat het een dubbel is hoor. Het is heel vreemd dat die "MJ" bij de O2 zo superhouterig en "anders" was. Datzelfde gevoel heb ik ook bij sommige stukjes van This is it ! Het klopt niet hoe hij beweegt en doet, en even later weer wel. Hij heeft al eerder doubles ingezet voor zijn clips, dus waarom geen doubles in zijn film, hij heeft ze niet voor niets. Iedereen weet dat hij doubles heeft, ik snap dan niet waarom het zo moeilijk te geloven is dat hij ze inzet, ookal is DAT ook een bekend feit ( dat hij ze daadwerkelijk inzette).

Anywayyy, ik heb This Is It nu ook op de computer
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 12 november 2009 @ 14:22:05 #241
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74634299
Gaan we weer met de complot theorieen......pfffff
Hoe zou jij je voelen als je jaren bent verguist door alles en iedereen en dan mensen vraagt te komen naar een aankondiging van iets (jammer dat het al gelekt was op het internet zijn toer maar oke), je komt daaraan rijden met je auto en dan zie je horde mensen die je waarschijnlijk niet echt verwacht, ik denk dat hij echt heel erg overweldigd was die dag met die aankondiging!
Misschien inderdaad een beetje onder invloed van iets dat zullen we nooit weten maar zijn zenuwachtige gedrag vind ik redelijk te verklaren en body doubles echt (helemaal in This is It) serieus......
  donderdag 12 november 2009 @ 14:29:11 #242
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74634574
quote:

[..]

Ja, ik ben wel eens high geweest en was dan niet zo geconcentreerd. Maar we hebben het hier wel over medicijnen, geen drugs. Van medicatie kan je op een andere manier high zijn, vandaar dat ik het ook tussen aanhalingstekens zette. Maar zo normaal vond ik hem daar niet staan hoor. Hij zong regelmatig niet mee met teksten, en dat was volgens mij echt niet om zijn stem te sparen of omdat hij last had van zijn oortje (want die was regelmatig uit als hij iet meezong). En zijn bewegingen waren m.i.. ook niet altijd normaal. Vooral tijdens bv Human Nature en The Earth Song, alleen maar een beetje vreemd en vaak uit het ritme zwaaien met zijn armen. En die Michael die we zagen bij de aankondiging van zijn toer was toch ook niet de Michael zoals we hem kennen, daar was hij m.i. behoorlijk onder de invloed van iets...

En die kinderen? Herman Brood had toch ook een goede band met zijn kinderen? Sprak daar ook heel liefdevol over, zijn kinderen ook over hem (behalve over het drugsgebruik geloof ik). Maar goed, we weten allemaal wat hij heeft gedaan...
Hmmm misschien verkeerd uitgelegt van mij maar ik bedoelde ook medicijnen! (ook van drugs wordt je inderdaad niet echt geconcentreerd) Zeker is het anders juist daarom!!!
Als ik kijk naar wat concerten van hem zing hij wel vaker niet mee met teksten tsja welke reden dat heeft geen idee!
Ik denk dat die bewegingen er bij passen als je de show in zijn geheel ziet (oke behalve de vage arm beweging tijdens human nature ) Kijk maar naar zijn concerten staat hij vaak ook een beetje vaag te springen en te dansen en zo en hij was natuurlijk ook al 50........all in the flow of the moment.....
Je staat daar op een podium iedereen waar je zoveel mee werkt staat naar je te kijken en je bent lang niet zo gehypt dan dat je het podium op komt en het staat vol met horde gillende fans, volgens mij krijg je dan wel een hele andere MJ te zien dan tijdens de repetities....denk je niet?

En wat betreft de kinderen zullen we het toch niet eens worden hahahaha maar ik begrijp je punt echt!
pi_74647867

Mwah beetje ander stijltje.
Moet kunnen. En die rare move, misschien had hij een slapende hand ofzo.

Oh en je had het over drugs, Arnold Klein legt er wat meer over uit. Het duurt wat lang maar het is wel informatief.
http://www.tmz.com/tmzlive/?mediaKey=3e1cfd94-ae5f-48c0-8d5b-c372fc8c0d52&isShareURL=true

[ Bericht 18% gewijzigd door quirina op 12-11-2009 21:28:33 ]
  donderdag 12 november 2009 @ 21:42:23 #244
262978 Moonwalk
pi_74648869
Hey waar is Robijntje al die tijd
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  donderdag 12 november 2009 @ 22:29:53 #245
28167 matthijst
pi_74650984
Die rare move in Human Nature doet hij in de film volgens mij 2x, in verschillende outfits...
Dus zal wel een nieuw dingetje van m zijn, vond het er wel geinig uitzien...
pi_74650990
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef quirina het volgende:

Mwah beetje ander stijltje.
Moet kunnen. En die rare move, misschien had hij een slapende hand ofzo.

Oh en je had het over drugs, Arnold Klein legt er wat meer over uit. Het duurt wat lang maar het is wel informatief.
http://www.tmz.com/tmzlive/?mediaKey=3e1cfd94-ae5f-48c0-8d5b-c372fc8c0d52&isShareURL=true
wat ik niet begrijp aan het verhaal van klein is dat hij toegeeft dat hij MJ demerol heeft gegeven.. heel vaak

maar dat volgens hem niet erg is omdat demerol niet het soort drugs was.. waar mj de voorkeur aan geeft..

terwijl MJ in de jaren negentig zelf heeft toegegeven verslaafd te zijn geweest aan demerol.. hij heeft er zelf een autobiografische song over geschreven

donderdag 12 november 2009 @ 23:28:44 #247
264694 blanket
its human nature
pi_74653022
quote:
Op maandag 9 november 2009 06:44 schreef matthijst het volgende:
Jij denkt dat hij ueberhaupt niet op glenndale ligt?
Of niet in dat gebouw?

Het lijkt mij vreemd als dat z'n graf niet zou zijn: waarom zouden de bewakers een showtje opvoeren en alles daar neerleggen. MJ was wel bekend, maar het ligt er daar vol mee
misschien doen ze voor alle dooien zo'n bloemen- en kaartjesshuffle en krijgen ze allemaal elkaars spul.
Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.

Maar goed, ik heb er geen bewijs voor, maar ik denk dat die op Neverland ligt...en als die er niet ligt dan loopt die er wel rond
Paar dagen na zijn dood liepen er allemaal camera ploegen op Neverland om maar vooral te laten zien dat het "leeg en verlaten" is. Maar dat er cement trucks naar binnen zijn gereden hoor je niemand meer over.
Er liep wel een hele keukenbrigade rond...raar als er niemand meer woont toch? Bij mijn weten was Neverland nog steeds van MJ. Hij heeft het nooit (volledig) willen verkopen.

Iemand hier nog ideeen over?
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:34:58 #248
264694 blanket
its human nature
pi_74653155
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef veuvje het volgende:
Gaan we weer met de complot theorieen......pfffff
Hoe zou jij je voelen als je jaren bent verguist door alles en iedereen en dan mensen vraagt te komen naar een aankondiging van iets (jammer dat het al gelekt was op het internet zijn toer maar oke), je komt daaraan rijden met je auto en dan zie je horde mensen die je waarschijnlijk niet echt verwacht, ik denk dat hij echt heel erg overweldigd was die dag met die aankondiging!
Misschien inderdaad een beetje onder invloed van iets dat zullen we nooit weten maar zijn zenuwachtige gedrag vind ik redelijk te verklaren en body doubles echt (helemaal in This is It) serieus......
Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven heh
pi_74654230
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:34 schreef blanket het volgende:

[..]

Jullie lopen achter hoor...MJ had een 2ling broer Mike Joe Jackson...en die was zijn dubbel. Wel bijblijven heh
Hihihi, die kwam van Souza of zo? De fantasie van haar is echt uitputtelijk ...

Ik dacht dat Neverland nog wel gedeeltelijk van Michael was, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet.
Op FL ligt hij niet denk ik, maar waar dan wel? (misschien Neverland, you never know).

Dat de ambulancefoto FAKE is lijkt me wel duidelijk.
In onderstaand filmpje kun je goed zien welke foto ze ervoor gebruikt hebben.
Ik denk die op het podium waar hij plat ligt.

[ Bericht 20% gewijzigd door piepie op 13-11-2009 00:32:34 ]
  vrijdag 13 november 2009 @ 00:52:21 #250
28167 matthijst
pi_74654670
Haha, sjezus.
Als er iets nep is van die twee foto's, dan is het die "1985" foto: daar is dat maskertje op geshopt volgens mij, of post anders eens een bron van die foto.
Vind sowieso dat ie dr niet uitziet als een 1985 MJ, meer iets na Bad...

Bij die tweede foto in dat filmpje is de hoek van het hoofd compleet anders, alleen zie je dat minder omdat ze het klein laten zien en dat witte hoofd het gezicht eronder bedekt...

Echt, mensen met tijd teveel en Photoshop skills te weinig.
pi_74655083
Je kunt toch zien dat het gewoon 2 verschillende foto's zijn? Van MSG 2001 en die op de brancard? Natuurlijk lijken ze op elkaar. Het is dezelfde persoon.
  FOK!Babe vrijdag 13 november 2009 @ 01:47:35 #252
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74655237
quote:
Prachtig nummer
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:40:41 #253
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_74656712
Tvp
Leef en Laten Leven
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:34:24 #254
262978 Moonwalk
pi_74657606
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:29 schreef matthijst het volgende:
Die rare move in Human Nature doet hij in de film volgens mij 2x, in verschillende outfits...
Dus zal wel een nieuw dingetje van m zijn, vond het er wel geinig uitzien...
Ik krijg steeds plaatsvervangende schaamte bij die pingunmove
Ik heb trouwens ook "The Jacksons - The American Dream" film op mn pc. Echt een must have voor elke fan !!
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:41:01 #255
262978 Moonwalk
pi_74657763
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:28 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat hij daar ligt. Mensen kunnen het hebben neergelegd...foto's gemaakt en weer weggehaald? Vind het maar karig wat er ligt trouwens. Er zijn meerdere foto's op het internet waar fans buiten staan met heel veel bloemen, brieven, tekeningen en foto's. Als alles bij dat graf zou liggen kan je het gebouw niet meer in denk ik.

Maar goed, ik heb er geen bewijs voor, maar ik denk dat die op Neverland ligt...en als die er niet ligt dan loopt die er wel rond
Paar dagen na zijn dood liepen er allemaal camera ploegen op Neverland om maar vooral te laten zien dat het "leeg en verlaten" is. Maar dat er cement trucks naar binnen zijn gereden hoor je niemand meer over.
Er liep wel een hele keukenbrigade rond...raar als er niemand meer woont toch? Bij mijn weten was Neverland nog steeds van MJ. Hij heeft het nooit (volledig) willen verkopen.

Iemand hier nog ideeen over?

Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
pi_74661354
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik kan me hier wel in vinden, je hoort ook helemaal niks meer over Neverland. Als het bekend was dat hij op Neverland ligt zou de hele wereld het daar plat lopen. Klinkt best aannemelijk dat ze het daarom geheim houden. Aan de andere kant kan er nog personeel rond hebben gelopen omdat die daar woonden en misschien nog niet zo snel een andere woning hadden kunnen regelen. Hoe weet je dat van die cement trucks?
Het nieuws volgen? Internet bekijken
quote:
Concrete Evidence Found at Neverland
Posted Jun 30th 2009 5:39PM by TMZ Staff

A shipment of concrete was just delivered to the Neverland Ranch.

We saw the concrete truck drive onto the property. A rep from the construction company told us they got a call today for 32,000 pounds of the hard stuff -- for what, we're not sure ... but it's certainly interesting ...

Read more: http://www.tmz.com/2009/0(...)rland/#ixzz0WjfFLrCW

En google maar verder op neverland cement
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:31:24 #257
264694 blanket
its human nature
pi_74666608
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bij Ik hoef bijkant niks meer te doen. Wordt allemaal aangeleverd. Toch aardig van ze
pi_74668404
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef blanket het volgende:

[..]

Ik zit al vanaf dag 1 op die hoax-fora...en ja die houden al het nieuws bij Ik hoef bijkant niks meer te doen. Wordt allemaal aangeleverd. Toch aardig van ze
Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...
Sinds MJHD vernieuwd is (en alle oude berichten weg zijn), lees ik liever op Death Hoax Investigators trouwens..
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:39:12 #259
262978 Moonwalk
pi_74668545
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Het nieuws volgen? Internet bekijken
[..]

[ afbeelding ]

En google maar verder op neverland cement

Thnx!

Die death hoax heeft wel een hele toestand doorgemaakt, ze zijn ook niet meer helemaal online
pi_74668622
Is er al iets bekend over de DVD, want bij de CD zat zo'n papiertje dat de dvd snel komt en voor details op michaeljackson.com moet kijken, maar daar zie ik niets.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:44:06 #261
264694 blanket
its human nature
pi_74668697
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:33 schreef piepie het volgende:

[..]

Ja laten zij het werk maar doen, wij lezen het graag ...
Sinds MJHD vernieuwd is (en alle oude berichten weg zijn), lees ik liever op Death Hoax Investigators trouwens..
Ik ook...maar MJHD komt weer in z'n oude vorm terug incl. alle oude berichten. Wel zo prettig voor al die mensen die er zoveel tijd in hebben gestoken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:45:57 #262
28167 matthijst
pi_74668745
eind januari
pi_74669009
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef matthijst het volgende:
eind januari
Echt? Ik had wel voor de kerst verwacht...
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:04:52 #264
28167 matthijst
pi_74669291
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.

MJ autopsy?
pi_74669884
gatverdamme, neeee!
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:27:59 #266
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74669988
.........Wauw als die echt is schik ik er echt wel van!
Ben ik best van onder de indruk
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:42:26 #267
264694 blanket
its human nature
pi_74670383
die foto heb ik al 4 maanden op mijn pc en is fake
pi_74670384
Nee Veuvje, die is niet echt hoor ...
  FOK!Babe vrijdag 13 november 2009 @ 16:44:09 #269
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74670441
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef blanket het volgende:
die foto heb ik al 4 maanden op mijn pc en is fake
Godzijdank
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:44:23 #270
264694 blanket
its human nature
pi_74670451
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:04 schreef matthijst het volgende:
Neu, was iets met afspraken met filmstudios dat films pas na x maanden op DVD mogen uitkomen.

MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Hij is wel griezelig echt vind ik. Zal me niks verbazen als die er zo uit had gezien.
pi_74670571
quote:

MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?
pi_74673686
quote:

MJ autopsy?
[ afbeelding ]
Dat ziet er zo getekend uit gewoon
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:56:20 #273
28167 matthijst
pi_74673998
Hehe, benieuwd hoe ver ze er naast zitten
Kan me niet voorstellen dat de foto's niet vroeg of laat lekken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:02:23 #274
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_74674157
quote:
Op donderdag 12 november 2009 21:42 schreef Moonwalk het volgende:
Hey waar is Robijntje al die tijd
Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepest
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteorod: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_74674316
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:42 schreef piepie het volgende:
Nee Veuvje, die is niet echt hoor ...
Gelukkig.

Enge foto.
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:09:27 #276
264694 blanket
its human nature
pi_74674411
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef matthijst het volgende:
Hehe, benieuwd hoe ver ze er naast zitten
Kan me niet voorstellen dat de foto's niet vroeg of laat lekken.
Daar zit ik ook eigenlijk al vanaf 25 juni op te wachten. En tot nu toe nog helemaal niks. Je zou denken dat het ondertussen wel een keer gelekt zou zijn toch?
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:15:02 #277
28167 matthijst
pi_74674606
Ze zeggen dat MJ op de foto die iemand in LA schijnt te hebben een littkeken heeft op zijn linkerwang. Weinig mensen wisten dat schijnbaar, omdat hij altijd makeup droeg...
Bedragen van $1.000.000 voor de foto worden genoemd.
ALS er een foto is, dan zou je denken dat het dan niet lang meer kan duren, voor zoveel geld
pi_74676933
Er was wel een andere foto op internet, die wel griezelig echt leek. Maar ook die was gelukkig FAKE, in zoverre dat het niet Michael was.
pi_74677609
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?
Ja
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:43:04 #280
262978 Moonwalk
pi_74677899
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepest
owja dat was het

Ontopic: Ik denk zelf niet dat die foto's zullen uitlekken. Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan

Edit: Hoax believers zeggen dat ze er niet komen omdat ze er niet zijn
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:46:13 #281
262978 Moonwalk
pi_74678027
WIE van jullie heeft overal in het openbaar ( Amsterdam ) tegen wildvreemden lopen verkondigen dat iedereen de film moet zien? Ik kon het niet helpen om meteen te denken dat het iemand van FOK moest zijn haha. Ik heb het nu over het weekend na de eerste week dat hij uit kwam
pi_74678081
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

owja dat was het

Ontopic: Ik denk zelf niet dat die foto's zullen uitlekken. Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan

Edit: Hoax believers zeggen dat ze er niet komen omdat ze er niet zijn
Ze hebben in '93 ook foto's gemaakt van z'n genitalin. Moet er niet aan denken dat die ooit uitlekken.
  vrijdag 13 november 2009 @ 20:52:11 #283
28167 matthijst
pi_74678209
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan
Tupac, David Carradine...
pi_74678395
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Maar Tupac is niet dood
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:01:17 #285
262978 Moonwalk
pi_74678514
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 20:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ik heb het gegoogled omdat ik me niet voor kon stellen dat zoiets uit kan lekken.
Ik weet eigenlijk niet of ik die van MJ wel of niet wil zien. Als ze er komen zal ik vast wel kijken en ik denk dat het een heleboel mensen rust geeft, of juist weer niet. Er zullen dan wel verhalen komen over photoshop etc.
pi_74684755
*edit: Post was niet helemaal goed, dus zelf even weggehaald*
pi_74689334
tvp
-
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:11:15 #288
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74702015
Ben ik even blij dat die foto fake is!
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
pi_74702238
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
Leuk werk heb jij
pi_74702406
Idd. Maar ik vind het inderdaad ook raar dat er geen foto is gelekt.. ben heeel heel eerlijk gezegd wel benieuwd hoe hij er dan zou uitzien.. na al die operaties, zonder make-up, zonder pruik, zonnebril etc..
-
  zaterdag 14 november 2009 @ 19:34:06 #291
262978 Moonwalk
pi_74702770
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Wat voor werk doe jij
pi_74703331
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Maar over Michael hoor je helemaal niets!
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patinten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.
Hoe vreemd is dat wel niet????

Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ... )

[ Bericht 23% gewijzigd door piepie op 14-11-2009 20:55:45 ]
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:24:09 #293
262978 Moonwalk
pi_74707240
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patinten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.

Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ... )

Op zn minst heel merkwaardig ! Ook dat er NIEMAND wordt opgepakt of wat dan ook. De media is er ook oorverdovend stil over.

edit: Mooie foto's piepie! Hoe is het mogelijk he dat hij weer zo goed was opgelapt
pi_74708305
Op zn neus na klopte alles

Michael<3
-
pi_74717010
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:

Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.
pi_74717838
HIStory Tour:
quote:
Billie Jean en Beat It werden voor het laatst live gezongen door Jackson; in latere optredens zou hij ze gedeeltelijk playbacken.
? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?
-
  FOK!Babe zondag 15 november 2009 @ 16:09:27 #297
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_74717917
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef SteelDogg het volgende:
HIStory Tour:
[..]

? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?
Ik heb dit in mijn favorieten:

en:

Dangerous tour

Tijdens HIStory live zingen heb ik nog nooit gevonden

[ Bericht 8% gewijzigd door Ian_Nick op 15-11-2009 16:20:41 ]
pi_74718730
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik heb dit in mijn favorieten:

en:

Dangerous tour

Tijdens HIStory live zingen heb ik nog nooit gevonden
Hij's goed bij stem hoor, als je het dansen meerekend.
  zondag 15 november 2009 @ 18:36:53 #299
265233 veuvje
MJ......Love
pi_74721417
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:34 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat voor werk doe jij
Ik zit in de zorg dan hoort dat erbij!
Het is inderdaad een beetje vreemd dat er nog niemand naar voren is gekomen maar wat niet is kan nog komen.......
pi_74738142
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.
Ver gezocht denk ik, er lopen in een ziekenhuis zoveel mensen rond en niet iedereen kun je de mond snoeren ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')