Daar zit ik ook eigenlijk al vanaf 25 juni op te wachten. En tot nu toe nog helemaal niks. Je zou denken dat het ondertussen wel een keer gelekt zou zijn toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:56 schreef matthijst het volgende:
Hehe, benieuwd hoe ver ze er naast zitten
Kan me niet voorstellen dat de foto's niet vroeg of laat lekken.
Jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Was dat niet een fakefoto gemaakt door de Bild naar aanleiding van het autopsierapport?
owja dat was hetquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze komt niet meer terug omdat ze werd gepest
Ze hebben in '93 ook foto's gemaakt van z'n genitaliën. Moet er niet aan denken dat die ooit uitlekken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
owja dat was het![]()
Ontopic: Ik denk zelf niet dat die foto's zullen uitlekken. Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan
Edit: Hoax believers zeggen dat ze er niet komen omdat ze er niet zijn![]()
Tupac, David Carradine...quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
Waarom zouden ze uitlekken? Van andere grote artiesten/acteurs zijn ze voor zo ver ik weet ook niet uitgelekt. Het lijkt mij dat daar echt zorgvuldig mee om wordt gegaan
Maar Tupac is niet doodquote:
Ik heb het gegoogled omdat ik me niet voor kon stellen dat zoiets uit kan lekken.quote:
Leuk werk heb jijquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Ben ik even blij dat die foto fake is!![]()
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
Wat voor werk doe jijquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:11 schreef veuvje het volgende:
Ben ik even blij dat die foto fake is!![]()
Ik heb al heel wat dode mensen gezien (is me werk) maar toch jeetje deze foto was echt freaky!!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Maar over Michael hoor je helemaal niets!
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patiënten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.
Hoe vreemd is dat wel niet????
Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ...)
Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:51 schreef piepie het volgende:
Ik las ergens dat de lijkschouwer die de autopsie bij Anna Nicole Smit heeft gedaan overal in talkshows heeft gezeten om daar openlijk over te praten. Ook praatte hij over andere beroemdheden die hij onder handen heeft gehad.
Maar over Michael hoor je helemaal niets!
Ook na al die maanden geen arts, geen zuster, geen patiënten of bezoekers die ook maar iets hebben gezegd over de 25e juni in dat ziekenhuis en wat ze gehoord of gezien hebben.
Hoe vreemd is dat wel niet????
Btw: ik heb net bij Babes en Hunks 2 prachtige foto's geplaatst van Michael uit TII.
Schitterende close-ups. Misschien leuk voor een openingspost (zelf weet ik niet hoe dat moet ...)
? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?quote:Billie Jean en Beat It werden voor het laatst live gezongen door Jackson; in latere optredens zou hij ze gedeeltelijk playbacken.
Ik heb dit in mijn favorieten:quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef SteelDogg het volgende:
HIStory Tour:
[..]
? Dit heb ik nog nooit gezien.. iemand de Youtube filmpje dat hij Billie Jean live zingt tijdens de HIStory tour?
Hij's goed bij stem hoor, als je het dansen meerekend.quote:Op zondag 15 november 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dit in mijn favorieten:
en:
Dangerous tour
Tijdens HIStory live zingen heb ik nog nooit gevonden![]()
Ik zit in de zorg dan hoort dat erbij!quote:
Ver gezocht denk ik, er lopen in een ziekenhuis zoveel mensen rond en niet iedereen kun je de mond snoeren ...quote:Op zondag 15 november 2009 15:27 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Misschien hebben die mensen een spreekverbod gekregen van de familie? Of is dat ver gezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |