Ja, heel goedkoop via surfspot.nl volgens een leraar informatica van mij voor 20 euro alles.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Meursault het volgende:
[..]
Hoe?![]()
en ook:
Weet iemand toevallig of Office voor studenten goedkoper is en hoe/waar je dat kan krijgen? Ik had een keer zoiets gehoord, maar weet er verder niets van..
Zelfs dan klopt er nog geen hout vanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:41 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heel logisch ook als je niet weet de Tele een user is.
Geen hout nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zelfs dan klopt er nog geen hout van
Zeker door een bc richquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:57 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn opblaasgitaar is lek geraakt ooit.
wel stom eigenlijk, zit je bij een ict bedrijf, zou je verwachten dat ze je kennis op de hoogte zouden houden met goedkope windows meukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:56 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Denk het niet, onderwijsinstanties hebben meestal alleen zo'n voordeel. Heb zelf wel een geldige VLK-code voor Enterprise, werkt perfect. Maar helaas mag ik die niet doorgeven
Marshall haze?quote:
Is dat zo'n London City? Toch?quote:
Wat is dat voor een pedaal trouwens?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:59 schreef guitarist het volgende:
Vandaag even de Lehle Dual uitgeprobeerd, erg tof met 2 verschillende versterkers.
Welks bentje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Daantke het volgende:
hoi
Ik ga vanavond naar LeidenNS try out festival, leuk bandje
Marshall Haze idd, en 2 Voxjes, waarvan die witte erg gaaf is!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Marshall haze?![]()
[..]
Is dat zo'n London City? Toch?
[..]
Wat is dat voor een pedaal trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |