abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74200683
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Femma het volgende:
Spaanse merken! Dus mango en zara bv. Een 34 daar is een 'normale' 32!
Zara idd, shirtjes/topjes vallen erg smal. Met de broeken heb ik geen ervaring, maar als je ze ziet dan zijn ze qua pasvorm ook erg smal.
pi_74201891
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Met maat 32 kun je ook gewoon lang zijn hoor. Wat denk je van modellen? Die zijn echt geen 1,60....
Niet bij stilgestaan.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_74238667
Ahhh dank jullie voor de goede tips! Ik heb gisteren al wat besteld bij Asos en op de website van yesstyle vond ik voornamelijk one size, verder moet ik nog kijken.

En de BMI houdt geen rekening met postuur, ik ben slanker gebouwd dan gemiddeld dus kom ik wat lager uit, maar ik heb echt geen ondergewicht. Als je me zou zien zou je niet zeggen dat ik te dun ben.
pi_74239039
tvp
Ik ben een pure Turk.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 05:15:17 #30
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74245490
Desigual heeft ook mooie kleding in kleine maten. Edc Esprit soms ook bij de young collectie en die is niet vormeloos (en dat is sowieso vaag bij sommige andere winkels, meisjes van 13 hebben toch ook vorm, denk ik dan) en Jill van Shoeby fashion heeft soms ook leuke vestjes, wel meisjesafdeling maar toch oke. Vind ik.
pi_74245492
meer eten bij de mac of de burger king enige oplossing
pi_74308071
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 05:16 schreef Originele_Naam het volgende:
meer eten bij de mac of de burger king enige oplossing
NIet zozeer, niet iedereen komt hier enorm veel van aan, als je een slanke bouw hebt is het een beetje zinloos om ongezond te gaan eten en dik te gaan worden.
M'n signature, wat doe je :{
pi_74308740
Ik ben 1.66m en ik weeg 54kg en ik ben afgelopen weekend voor de zoveelste keer voor een spijkerbroek gaan kijken. Omdat ik aan wielrennen doen zijn mijn benen in verhouding tot mijn billen en taille te groot dus die broek zit dan te strak om de benen maar te los bij de taille.

Ik heb een 25 gevonden bij EDC. Daar zou je dus nog kunnen kijken. Bij ONLY valt de kleding ook klein. Maar van dat maat verschuiven heb ik niks meegekregen, zou je mij daarover nog iets kunnen vertellen? Dat verklaart een hoop namelijk.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')