vormen ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:16 schreef Leonieee het volgende:
Bij de kinderafdeling vind ik het ook niet. De kleding heeft geen vorm en vormen heb ik dus wel. Daarnaast is kinderkleding toch altijd.. kinderlijk.
42 kilo bij 1.55 is echt te weinig hoor.quote:[b]Op woensdag 28 oktober 2009 16:06 schreef Leonieee het volgende:[/b
Het kan toch niet zijn dat ik de enige ben?! En pikken we dat gewoon?!
Tips?
Ik ben 1.55m lang en heb een slanke bouw (42 kilo, maar niet te dun!)
Petite is toch gewoon dezelfde kleding maar dan voor de kortere mensen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:59 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Asos heeft petite afdeling op hun siteen misschien is www.yesstyle.com iets voor je
Mensen onder de 5'3 ft, dus onder de 160cmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef Nieners het volgende:
[..]
Petite is toch gewoon dezelfde kleding maar dan voor de kortere mensen?
Met maat 32 kun je ook gewoon lang zijn hoor. Wat denk je van modellen? Die zijn echt geen 1,60....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:03 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mouwen zijn standaard te lang!!! Koop ik een trui in maat 32, houd ik nog een halve meter mouw over. Zijn de armen van andere mensen met maat 32 dan echt zo lang???
Zara idd, shirtjes/topjes vallen erg smal. Met de broeken heb ik geen ervaring, maar als je ze ziet dan zijn ze qua pasvorm ook erg smal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:32 schreef Femma het volgende:
Spaanse merken! Dus mango en zara bv. Een 34 daar is een 'normale' 32!
Niet bij stilgestaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Met maat 32 kun je ook gewoon lang zijn hoor. Wat denk je van modellen? Die zijn echt geen 1,60....
NIet zozeer, niet iedereen komt hier enorm veel van aan, als je een slanke bouw hebt is het een beetje zinloos om ongezond te gaan eten en dik te gaan worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 05:16 schreef Originele_Naam het volgende:
meer eten bij de mac of de burger king enige oplossing
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |