quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Billy_Talent het volgende:
Vandaag leek mij de Subway een uitermate geschikte plek om mijn lunch te nuttigen. Ik verliet mijn werkplek en nam de bus naar, toch wel, een van mijn favoriete eetgelegenheden.
Ik plaatste mijn bestelling bij een attractief blond meisje. Ik vermoed dat zij mij ook wel zag zitten, want ze deed ze deed een dubbele plak kaas op m'n broodje![]()
quote:Kleingeld is voor middenstanders Ik ben meer van het briefgeld
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik plaatste mijn bestelling bij een attractief blond meisje. Ik vermoed dat zij mij ook wel zag zitten..
quote:
Die zijn er niet in Engeland bij de Subway. Hoax.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik plaatste mijn bestelling bij een attractief blond meisje.
Engeland... Ja daar moet je heel trots op zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef T3rr0r het volgende:
Verkapt-ik-zit-in-Engeland-en-ik-krijg-een-stijfje-van-een-blond-meisje-bij-de-Subway-topic!
De jaloeziequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Barcaconia het volgende:
£6,07 voor een broodje subway, zijn ze helemaal van de pot gerukt ofzo?
Een footlong kost hier gewoon $5.30
En dan tijdens het wegrennen roepen "Yea but i bought it, right? Hahahaha"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
je had dat broodje op de grond moeten gooien en wegrennen!
oe ik ga een broodje importeren dan!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik stuur er wel eentje op, PM je adres maarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oe ik ga een broodje importeren dan!
dat is maar 3.59 euro!
Ik had geen knopen en paperclips bij mequote:
Wat een belachelijke dure prijzen zeg.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Barcaconia het volgende:
13,93.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Hydrogeny het volgende:
Hoe heeft ze die 3,97 dan terug gegeven? Bestaan geen briefjes meer van 1 pond? HOAX
20 - 6.07 = 3.97?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:23 schreef Hydrogeny het volgende:
Hoe heeft ze die 3,97 dan terug gegeven? Bestaan geen briefjes meer van 1 pond? HOAX
Muntjes van 0,0233333 pondquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Billy_Talent het volgende:
Nog even een koekje en wat drinken bestellen en afrekenen maar. Ik kon mijn heerlijke broodje al proeven! Bij de kassa aangekomen moest ik een bedrag betalen van £6,07. De prijs wist ik vantevoren en ik overhandigde de kassamiep een briefje van 20, en 3 muntjes die gezamelijk een totale waarde hadden van £0,07.
Drugs are bad, mmmkay.quote:
Wat ik doe is, ik spaar het op en ga dan eten bestellen en geef het kleingeld mee aan de bezorgerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:03 schreef Oldbie het volgende:
Dan haal je na je werk net zo lang pints van £3.05 tot je kleingeld (nagenoeg) op is.
Dan kan het je ook niet meer schelen of je nou wel of geen kleingeld hebt, denk ik zo
Hele goede optie maar TS is, volgens eigen zeggen, te goed voor kleingeld. Ik geef een optie om er op leuke manier vanaf te komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:06 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Wat ik doe is, ik spaar het op en ga dan eten bestellen en geef het kleingeld mee aan de bezorger
Natuurlijk zijn dat buitenlanders kwibus. Je zat toch in een ander land.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:04 schreef Aethereal het volgende:
Toen ik in Engeland bij de Subway een broodje ging kopen, werkten er alleen maar buitenlanders.Hoax dat er bij jou wel een blond meisje werkte dus.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
En dan tijdens het wegrennen roepen "Yea but i bought it, right? Hahahaha"
lolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:04 schreef Aethereal het volgende:
Toen ik in Engeland bij de Subway een broodje ging kopen, werkten er alleen maar buitenlanders.Hoax dat er bij jou wel een blond meisje werkte dus.
ach wat een onzin eigenlijk ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:04 schreef Aethereal het volgende:
quote:Op zondag 1 november 2009 20:59 schreef knep het volgende:
Wat een vuige stoephoer! Ik had de manager er stante pede bijgeroepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |