Mag ik dat zelf bepalen wat ik wel of niet grappig vind?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grappige opmerking.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
MILFjes opsnorren
Heeft ze zomaar ZWANGER in d'r ondertitel staan, weet ze wel hoe pijnlijk dat is voor mensen die niet zwanger kunnen worden maar het wel graag willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
/OUD-modus
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Tis leuker als ze denkt dat ze echt wat krijgt en dan gaat zitten jammeren dat dr niks komt natuurlukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom? gewoon onder mn eigen account hoor
Ik heb nog wel een stuk of 20 klonenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis leuker als ze denkt dat ze echt wat krijgt en dan gaat zitten jammeren dat dr niks komt natuurluk
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Grees het sudderen is gelukt! Ik ben benieuwd hoe het vanavond smaakt als het helemaal klaar is
En blijven roepen dat je naar de brievenbus gaat enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis leuker als ze denkt dat ze echt wat krijgt en dan gaat zitten jammeren dat dr niks komt natuurluk
"Ja sorry! ik heb bekkeninstabiliteit! Ik ga zo heen! Anders doet mn mama het wel even!"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En blijven roepen dat je naar de brievenbus gaat enzo![]()
Ik moet zo naar het tuincentrum, als ik langs een brievenbus kom post ik ze welquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ja sorry! ik heb bekkeninstabiliteit! Ik ga zo heen! Anders doet mn mama het wel even!"
En dan een topic openen over een hamsterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet zo naar het tuincentrum, als ik langs een brievenbus kom post ik ze wel
Nee je had t met een kloon moeten doen slimmiequote:
Dat komt uit een kookboek, zo'n echte van papierquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]Whoeeee! Lekkah!
Ik ga morgen ook stoofvlees maken, je hebt me op een idee gebracht!
Mag ik het recept van hoe jij het hebt gedaan?
WTF! Dies breder dan dat ie lang is!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Qwea het volgende:
Kleding maat probleem.
Fuck me. XXL of XXXL?
vriend = zeug?
XXXLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF! Dies breder dan dat ie lang is!
Heer G heeft ook altijd XXL als bovenkleding.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Qwea het volgende:
Kleding maat probleem.
Fuck me. XXL of XXXL?
vriend = zeug?
We hadden het over XXXLquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G heeft ook altijd XXL als bovenkleding.
Da's toch ook geen fatso?
Die heeft broek 34-36 geloof ik, soms 36-36.
Da valt wel mee, XL is voor mij meestal te krap, XXL of XXXL past beter. Broekmaat 36/34 ofzo en ik ben maar 88 kilo (bij 1.96m).quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
XXXLDas toch fucking niet normaal meer
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
WTF! Dies breder dan dat ie lang is!
GODVERDOMME VERPEST HET NOU ALLEMAAL ES NIET DANquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Da valt wel mee, XL is voor mij meestal te krap, XXL of XXXL past beter. Broekmaat 36/34 ofzo en ik ben maar 88 kilo (bij 1.96m).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |