Ja, ik vind dat ook zooooquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mor, wat leuk dat de aankomende oma's e.d. ook op zo'n wolk zitten
Das idd makkelijk scoren!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef Maes het volgende:
Ik hoop dat ik Mor heb met SS. Dan mag ik een keer legaal de Prenatal in hier
Zo kan het ook ja, Qweaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Qwea het volgende:
[GEZ] Alle cd's (albums/singels) van de BackstreetBoys
Toch weer typisch hoe dat topic aflooptquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:28 schreef Qwea het volgende:
[GEZ] Alle cd's (albums/singels) van de BackstreetBoys
Dat was na je MK neem ik aan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook zooooDat iedereen sowieso zo
reageert vind ik echt heeeeel mooi om te zien.
Doet me wel meteen denken aan de eerste keer dat een vriend vertelde dat ze een kindje gingen krijgen, mijn eerste reactie was: ik wou dat ik dat kon zeggen..Ergens in maart afgelopen jaar. Was pure jaloezie..
![]()
![]()
![]()
Ondertussen is het kindje er al, en kan ik het gaan goedmaken..
Euhm, geen van beidequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt Dalfsen nou in de buurt van gronningen of rotterdam?
Nee dus, dat was ruim daarvoor.. Dat was op het moment dat ik heeeeeeel graag wilde, maar Ravage nog geen duidelijkheid gaf..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was na je MK neem ik aan?
Toen mijn beste vriendin kwam vertellen dat ze zwanger was van de 2e (toen was de oudste nog geen jaar) was mijn reactie "Dat meen je toch niet he!"
Ik heb me geloof ik wel 1000 keer verontschuldigd
Zwolle, trut.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:38 schreef Harajuku. het volgende:
Ligt Dalfsen nou in de buurt van gronningen of rotterdam?
quote:
Uit de diepvries? Da's ook net a la crèmequote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef Qwea het volgende:
dikke kut trouwens hier. Ik dacht dat ik spinazie a la creme had gehaald... blijkt het gewone spinazie te zijn
jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uit de diepvries? Da's ook net a la crème![]()
Oepsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:42 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee dus, dat was ruim daarvoor.. Dat was op het moment dat ik heeeeeeel graag wilde, maar Ravage nog geen duidelijkheid gaf..![]()
Hetzelfde als wat jij niet begreep aan "la maar een foto zien of ik geloof het niet"quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat begreep je niet aan Ik lijk totáál niet op Audrey Hepburn ?
Gooi er slagroom doorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaen nee, das nie a la creme
*hard jankt
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat jij niet begreep aan "la maar een foto zien of ik geloof het niet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |