quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn vader ooken dat is gewoon een man van 2 meter. Maar in Amerika XXXL, daar verzuipt zelfs hij in
met die onderbroeken kan ik paragliden.
Graag!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:02 schreef Greys het volgende:
Nooit gemeten eigenlijk.
Zal vragen of hij dat vanavond even voor je doet, kee?
Hij is echt echt echt onderweg ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, issie nu echt echt echt onderweg naar NL?
Kun je vanavond met de doos tissues bij de voordeur gaan liggen?
ssstttt, niet zo hardquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:25 schreef oh-oh het volgende:Ing heb je nou de hele dag zitten bakken en ben je nu taart bij den bakkert gaan kopen?????????????
Volgens mij moet ie gewoon werken morgen hoor!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Bink![]()
Is hij dan de rest van de week vrij of moet ie dan morgen weer gewoon in NL naar z'n werk?
Kan jij mooi het geld opmaken, heeft hij vast geen tijd voorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij moet ie gewoon werken morgen hoor!
Ook al heeft ie al twee weken nonstop gewerkt zonder weekends enzo.
Daar doen ze niet aan daar
JIj moet met bloed Lush in bad, rememberquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is echt echt echt onderweg ja.
Maar ik denk dat Bink eerder met een doos tissues bij de voordeur ligt
Ik ben niet zo'n jankerd
Oh en hij is ook nog ziek en snotterig () dus ik blijf maar een beetje op afstand
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ssstttt, niet zo hard![]()
![]()
Jep, ik heb die andere 2 weggepleurd nadat ik telefonisch ben uitgelachen door meneer I.
"Nou, dan koop je er maar eentje...ik wil wel taart straks"
Dus braaf als ik ben, direct in de auto en richting den bakkert
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Jep, ik heb die andere 2 weggepleurd nadat ik telefonisch ben uitgelachen door meneer I.
We hebben gescheiden bankrekeningen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan jij mooi het geld opmaken, heeft hij vast geen tijd voor
Waarom moet jij taart? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde de perfecte vrouw in mij es boven laten komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Waarom moet jij taart? Heb ik iets gemist?
Stepford Wife Ing!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wilde de perfecte vrouw in mij es boven laten komen.
Geheel mislukt dus![]()
Hoes je haarrrr?
hoezo, je weet toch zn pincode en je kan toch zn pasje pakken?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben gescheiden bankrekeningen.
Dus die vlieger gaat niet op helaasch
Ik weet de pincode van zijn rekening niet hoor?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoezo, je weet toch zn pincode en je kan toch zn pasje pakken?
Wel leuk. Ik zie altijd mijn gezicht zo erg (weer een rimpeltje erbij) in de spiegel van de kapster. Dat vind ik dan weer niet leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geheel mislukt dus![]()
Hoes je haarrrr?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet de pincode van zijn rekening niet hoor?
Waarom zou ik? Hij weet de mijne ook niet.
Jij bent al perfectquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geheel mislukt dus![]()
Hoes je haarrrr?
Maar waaróm dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eg nie?
Ik weet die van mn exen wel en zij ook die van mij, ik weet zelfs die van mn baas en van mn ouders![]()
En ik onthou die dingen dan ook nog he
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik die van hem wel, aangezien ik meestal zijn rek. betaal via i'net.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Kappers hebben idd akelige spiegelsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Wel leuk. Ik zie altijd mijn gezicht zo erg (weer een rimpeltje erbij) in de spiegel van de kapster. Dat vind ik dan weer niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |