quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh Roel...je praat met jezelf
Hij heet eigenlijk Tong80 , die doet het bijna structureelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh Roel...je praat met jezelf
ik mis dan dequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Tong80 , die doet het bijna structureel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Tong80 , die doet het bijna structureel
Dat maak jij ervanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen Roel
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeg je dat nou tegen Roel
En, wat is daarop uw antwoord?quote:
I Almost Believed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'm Not So Tough had 't wel mogen worden.
I still cry is ook prachtig inderdaad. Maar deze is ook niet verkeerd hoorquote:
Ben er ook wel tevreden mee, maar ik moest ze nog even noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
I still cry is ook prachtig inderdaad. Maar deze is ook niet verkeerd hoor
ik weet t....ik dacht...n beetje dramatiserenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Sirolf het volgende:
@TT: Optreden willen ze wel (graag zelfs!), maar ze willen geen rare opdrachten uitvoeren.
het komt er grofweg op neer dat ze Rob een ongeintereseerde man vonden en daarom niet meer mee willen doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:55 schreef dubidub het volgende:
Wat was er nou precies gebeurd met die Indecent Proposal? Ik stond effe een eitje te bakken en kon de radio neit goed verstaan
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sersjeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
neeh heh...ik ook nietquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:30 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat Paul Gabbering nu deze plaat ging draaien
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Weer dat meest inspiratieloze nummer ever....![]()
Echt hè... Wat een boutnummer van Kyteman...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Weer dat meest inspiratieloze nummer ever....![]()
Ja, je kunt gewoon hier in een willekeurige stad door het park lopen als het mooi weer is, daar alle kinderen die trompet staan te spelen in een studio proppen, opnemen en er wat applaus onder zetten en je hebt een hitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Echt hè... Wat een boutnummer van Kyteman...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb sinds zondagavond geen druppel meer gedronken.
schrikken hequote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
Laatste uitzending van Govert van Brakel bij het radio 1 journaal. Stem waar je mee opgegroeid ben.
Het 3FM Serious Talent-podium op Leiden CS staat er trouwens al mooi bij, en het gigantische 3FM-logo op de AH To Go ziet er ook wel apart uit...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:04 schreef MichielV het volgende:
Hallo! Ja, jij!
oh leuk lijkt me datquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Flinke namen, mark my words het zou wel eens de nieuwe MH kunnen zijn... zeker als het aan Domien ligt.
Eerste keer vond ik 'm niks, maar begin 'm ook steeds meer te waarderen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Flinke namen, mark my words het zou wel eens de nieuwe MH kunnen zijn... zeker als het aan Domien ligt.
quote:
Weer een plaat over verliefdheid.. Ik vind het echt geen bal aan. Misschien klinkt het wat leuker met 180 bpm eronder, maar dit is zoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:13 schreef Sirolf het volgende:
Eerste keer vond ik 'm niks, maar begin 'm ook steeds meer te waarderen.
Ik tip die ene, Sweet nogwatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Ja die met dat U2 achtige intro.. Iedereen vind die plaat ook vet...quote:
Temper Trap - Sweet Dispositionquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die met dat U2 achtige intro.. Iedereen vind die plaat ook vet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |