quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:05 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, een oude Stage SC Spammer is vandaag jarig:
Bravebart, kom eens hier!

Gefeliciteerd!quote:

quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:52 schreef The_Dean het volgende:
Leuke verjaardag gehad L.no?Jahoor, het was leuk ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky

Nee dat is het niet. Ik wil graag weten wat anderen in hun documentatie en dergelijke zetten zodat ik het kan reflecteren op mijn eigen documentatie en die misschien naar een hoger lvl kan tillen.quote:

quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef L.no het volgende:
Dus.. ik jarig, dan Bravebart en dan Nico jarig.

Buiten het feit om dat het elke dag een feest is in Stage SC, is het nu extra feestquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:33 schreef L.no het volgende:
Dus.. ik jarig, dan Bravebart en dan Nico jarig.

Chrome is ronduitquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh Chrome maar even geïnstalleerd kijken hoe dat werkt

Dankjequote:
Jup.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Buiten het feit om dat het elke dag een feest is in Stage SC, is het nu extra feest

Heb het een tijdje gebruikt maar toch weer teruggegaan naar Firefox..quote:

Ik vond FF ook wel aardig. Alleen ik vind hét voordeel van chrome dat je control + t doet en gewoon gelijk je zoekding kunt intypen voor google. Entertje en er wordt gelijk gezocht voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het een tijdje gebruikt maar toch weer teruggegaan naar Firefox..

Ja, dat deed ik ook toen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb het een tijdje gebruikt maar toch weer teruggegaan naar Firefox..

Vooralsnog ben ik wel tevreden, schnellquote:

Kan in FF ook?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vond FF ook wel aardig. Alleen ik vind hét voordeel van chrome dat je control + t doet en gewoon gelijk je zoekding kunt intypen voor google. Entertje en er wordt gelijk gezocht voor je.

Opera is ook best snel..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooralsnog ben ik wel tevreden, schnell

Kon ik niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kan in FF ook?
Als ik ctrl+t doe opent een nieuw tabblad en in de adresbalk typ ik mijn zoekopdracht in, dan enter en klaar

Ja dat merkte ik dus ook met FF, werkte poep op Win 7 sinds de laatste update vandaar dat ik Chrome ben gaan proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Opera is ook best snel..
FF ook, maar die zit om de tien seconde vast sinds de laatste update.

Je moet het ook lekker zelf wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Kon ik niet.
Maar ben nu chrome liefhebber. Ga niet terug overstappen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |