PLORKquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:47 schreef MDMAtjuh het volgende:
PLORK noemen ze dat...
(Prachtig Lichaam (maar) Ongelofelijke Rot Kop)
zoietsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:51 schreef Pakspul het volgende:
tvp, mocht er nog foto's komen
Jajaja, herkenbaar. Zo van: Die mag er wel wezen zeg! Hoe oud zou ze zijn, mijn leeftijd denk ik ongeveer.. En dan... omfg dik in de 40 ofzo! LOL!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef mvdejong het volgende:
Ook wel eens gehad in rij bij de kassa van de AH, zonnige dag, slanke dame in dun zomerjurkje, kort, laag uitgesneden rug. Echt lekker om naar het ruggetje en de benen te kijken, en toen keek ze om en zag ik die tronie ... auw.
Precies, ik vind het lijken op misleidende reclame!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:54 schreef Promo_Guy het volgende:
Ik herken me volledig in het verhaal, daar heb ik af en toe ook enorm de pest in.
Of moet TS voortaan slechte verwachtingen hebben van vrouwelijk schoon?
Lijkt me niet.
Prachtig lichaam onder rot kopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:47 schreef MDMAtjuh het volgende:
PLORK noemen ze dat...
(Prachtig Lichaam (maar) Ongelofelijke Rot Kop)
Leuke uitspraak!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:47 schreef minkuukel het volgende:
Van achter lyceum, van voren museum.
*proest*quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:00 schreef Airlocker het volgende:
TS heeft Lub_ya gezien?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef adwin het volgende:
Dat noemen we een butterhead. I like anything about that girl, but-er-head!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:20 schreef adwin het volgende:
Dat noemen we een butterhead. I like anything about that girl, but-er-head!
Haha, die twee gasten daarachterquote:
Hij duurde ook nog tering langquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:54 schreef Demophon het volgende:
[..]
Haha, die twee gasten daarachter![]()
Wat een vage clip was dat destijds, door iemand gemaakt die aan de drugs zat
Inderdaad ja.quote:
Idd... Nikki Plessen, wat een trol is dat!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef Urquhart het volgende:
Soort Nikki Plessen dus
[ afbeelding ]
ik zeker wel!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:33 schreef Aethereal het volgende:
Mensen die nu zeggen dat ze Nikki Plessen niet zouden geven.
Vooral een groot hoofd....quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:30 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Vreemd..ik vond Nikki altijd wel een leuk vrolijk hoofd hebben?
Lebbes hamdoellilah..oe mek?quote:
Plorkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:43 schreef Blaadkip het volgende:
.....zum![]()
Loop ik daarnet de stad door om broodjes te halen voor de lunch.
Ik wandel achter een mooie jonge blonde dame aan, zeer strak. Ik zo van:die wil ik!!
Maar toen zag ik de voorkant.... Een vreselijke horrorkop! Serieus wat een gedrocht! Ik zo van:![]()
![]()
Toen draaide ze zich weer om, dus ik weer zo van:. Maar daarna wéér dat varkenshoofd, dus ik weer zo van:
![]()
.
Ik ben er nog een tijdje achter blijven lopen, elke keer als ik dacht dat ik een glimp van haar gezicht zou opvangen keek ik de andere kant op. Zo hield ik tenminste mijn fantasie aan het werk![]()
Klacht: Vrouwen die een prachtige achterkant hebben met baggerhoofd! Zonde!
Antiklacht: Je hoeft natuurlijk niet de voorkant te zien als je het bed deelt
Goed, maar inderdaad dat is beetje onbeleefdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lebbes hamdoellilah..oe mek?
Het is trouwens hartstikke onbeleefd om een andere taal in het bijzijn van anderen te spreken..
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Vetklep het volgende:
Waarom doet god dat ons aan..![]()
Het moet of van de voorkant én achterkant mooi zijn of voorkant en achterkant lelijk. niet een combinatie daarvan.
is ze niet knap?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Jaaa, wacht, ik heb een goed voorbeeld!
[ afbeelding ]
![]()
Abook khaneef!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lebbes hamdoellilah..oe mek?
Het is trouwens hartstikke onbeleefd om een andere taal in het bijzijn van anderen te spreken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat de straat mij heeft geleerd.Cool story, Hansel.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Abook khaneef!"De straat", dat zegt genoeg dunkt me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat de straat mij heeft geleerd.
Play hard, go pro.
De Midden Oosterse straten, swa. Ik heb het in de oerghetto's geleerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:43 schreef Aethereal het volgende:
[..]
"De straat", dat zegt genoeg dunkt me?
Nah, ziet er best leuk uit! Zowiezo heeft ze een goed figuur, en niet bijzonder maar haar gezicht is ook best prettig (zoverre ik dit kan zien met dat balkje)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 06:53 schreef Demophon het volgende:
[..]
Nah, ziet er best leuk uit! Zowiezo heeft ze een goed figuur, en niet bijzonder maar haar gezicht is ook best prettig (zoverre ik dit kan zien met dat balkje)![]()
Slecht voorbeeld!
Mijn god wat heb ik een nachtmerries gehad destijds. Ik was 6 of zoiets.quote:
Origineelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:16 schreef Boogyman het volgende:
van voren lyceum, van achteren museum!
Gelijk heb je, haha!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Vetklep het volgende:
Waarom doet god dat ons aan..![]()
Het moet of van de voorkant én achterkant mooi zijn of voorkant en achterkant lelijk. niet een combinatie daarvan.
Wat ben jij een nerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:25 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Gelijk heb je, haha!
Net zoals een hele dikke auto, die niet vooruit te branden is.
Of een heel lekker belegd broodje met een belachelijk ranzige nasmaak.
Of voor 60 euri hebben gezopen, en aan het einde van de stapavond zo nuchter als wat..
Of een hele harde warme keiharde scheet die helemaal niet stinkt?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:52 schreef MacorgaZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
idd en er zijn meer mooie vrouwen als mooie mannen !!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:48 schreef Tassiepassie het volgende:
echt een mannenklacht![]()
Om het even om te draaien...dat heb ik ook vaak bij mannen hoor
Maar er zijn meer lelijke vrouwen dan lelijke mannenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:10 schreef Eisoep het volgende:
[..]
idd en er zijn meer mooie vrouwen als mooie mannen !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |