Bountyquote:
Bounties!quote:
Als ik google op "kokosaap" is dit de eerste hit bij de afbeeldingen:quote:
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik google op "kokosaap" is dit de eerste hit bij de afbeeldingen:
[ afbeelding ]
Hij is eigenlijk wel leuk als avatar.quote:
een duoverpakkingquote:
nee hoor...quote:
ze zijn er ook los!quote:
jaha, maar das veuls te weinig!quote:
Gewoon meteen zo'n hele zak wegwerken.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon meteen zo'n hele zak wegwerken.
Was ook vet dagjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Inu het volgende:
Ik ben chocola aan het bannenmn huid is echt heel slecht, dus ben aan het kijken of het misschien door chocola komt
En ik kan overal slapenen ik was ook heel erg moe toen hoor Joost
en 2 gehaktstaven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef r8ality het volgende:
Chocola. Ben blij dat ik dat standaard niet koop, meestal alleen bij tankstations onderweg als ik weer ff een energie-impuls nodig heb
.
Ik ben geen truckerquote:
Mijn huid is enorm opgeknapt van geen varkensvlees meer eten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Inu het volgende:
Ik ben chocola aan het bannenmn huid is echt heel slecht, dus ben aan het kijken of het misschien door chocola komt
En ik kan overal slapenen ik was ook heel erg moe toen hoor Joost
quote:
Maar achterin in een auto slapen is altijd fijnquote:
of komt het door dat hoofddoekje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn huid is enorm opgeknapt van geen varkensvlees meer eten.Bij mijn broer en een vriendin van me ook. Blijkbaar heeft voedsel dus wel flink invloed op je huid.
kleed je maar even uit meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar achterin in een auto slapen is altijd fijnDan ben je uitgerust en je hebt niet in de gaten hoe lang je rijdt
Volgende week donderdag fysio met reumatoloog. Hopen dat deze wat minder vreemd is
Nee, maar met een burka aan zie je wel opeens niets meer van die puistjes!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar met een burka aan zie je wel opeens niets meer van die puistjes!
Ik eet al bijna geen vlees... meestal eet ik vegetarisch en als ik er iets bij doe is het kip of vis. Maar zal er idd ook eens op gaan letten bij alle kant en klare dingen die ik eetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn huid is enorm opgeknapt van geen varkensvlees meer eten.Bij mijn broer en een vriendin van me ook. Blijkbaar heeft voedsel dus wel flink invloed op je huid.
wij gaan zaterdag bakkeljauw makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
quote:
Ga dan eten, dat helpt meestal wel.quote:
niet als ik m maakt, wazzer vies aan?quote:
yes, merk je niets vanquote:
Dat wel, maar bakkeljauw is vies vies vies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef r8ality het volgende:
Kabeljauw.
Kibbeling.
Makreel.
Paling.
Zammel.
Haring.
Gewoon jekkie dekkie smerig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet als ik m maakt, wazzer vies aan?
Ik maak dat niet zelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:28 schreef FUFR het volgende:
heb je m wel eerst laten weken, Levi?
Anders proef you alleen maar pekel
ik heb anders hele lekkerequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon jekkie dekkie smerig.
Ik kan me niet voorstellen dat ik het bij verschillende suri's vies vind en die van jou opeens lekker is.![]()
Echt helemaal uitgedroogd zodat het chips-achtig wordt?quote:
aha! nu komt de clou uit de aap!quote:
nee zo droog nu ook weer notquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Echt helemaal uitgedroogd zodat het chips-achtig wordt?
Dat is in IJsland echt een snack, maar hier in Nederland vond iedereen het maar smerigHet is ook niet echt mijn favoriet... het smaakt naar vis, maar het proeft niet als vis
Ik maak geen vies eten.quote:
nep suriquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik maak geen vies eten.Zeker niet als ik tevoren kan inzien dat het vies gaat worden.
En nu doet de t het niet meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:30 schreef FUFR het volgende:
ku! ik heb file american ussen mijn oesenbord
Bij de "t", oevallig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:30 schreef FUFR het volgende:
ku! ik heb file american ussen mijn oesenbord
quote:
ok, bewaar ik de onderste helft van het bakkie bakkeljauw voor je.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben half, hè? Ik hoef maar de helft te lusten.
Ik kots je hele toetsenbord onder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, bewaar ik de onderste helft van het bakkie bakkeljauw voor je.
vreten zal je
Dan doen alle letters hier niet meerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik kots je hele toetsenbord onder.
Kan hij ook niet meer posten.quote:
Ja, een keer per maan is het zover hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:09 schreef r8ality het volgende:
Ik was trouwens gister in een Aldi, waar ze "Maanverband" verkochten. Wilde het nog op de foto zetten, maar er stonden mensen voor
.
Smaar goed dat ze hier geen kantine hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
hier in de kantine verkopen ze chees union chips
Wij hebben een La Place als kantine, dat is allemaal heel lekker, maar ook duurquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
hier in de kantine verkopen ze chees union chips
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
het ging om de zpelvauds, kokosaapjes
Eten is belangrijkerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
het ging om de zpelvauds, kokosaapjes
veul belangrijkerderquote:
Wat voor een?...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
Hmmm.... net een aanbod van mijn baas gehad!
waarom denk ik nu aan foute dingenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
Omdat moppie daar -al dan niet opzettelijk- de ruimte voor laat met haar opmerking.quote:
dus het ligt niet aan mijquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Omdat moppie daar -al dan niet opzettelijk- de ruimte voor laat met haar opmerking.
nou-ou... er van uitgaande dat je gemiddeld 200 gram per dag poept (give or take) zal je toch al wel op een kilootje of 2000 zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:37 schreef ArTiC het volgende:
ik zat net op het toilet trouwens...en spontaan vroeg ik me af hoeveel kg shit ik al geproduceerd zou hebben in mijn leven
cool!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:40 schreef -moppie- het volgende:
200 gram?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou-ou... er van uitgaande dat je gemiddeld 200 gram per dag poept (give or take) zal je toch al wel op een kilootje of 2000 zitten
je denkt vaudquote:
2142,8 KGquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou-ou... er van uitgaande dat je gemiddeld 200 gram per dag poept (give or take) zal je toch al wel op een kilootje of 2000 zitten
en dan had ik buikpijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:56 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je dus niet poepte was je nu heel zwaar geweest
Ik wist dat je dat ging zeggen, maar je overschat jezelf vrees ik. Zoveel poept een mens niet. Poep is redelijk bros en zelfs een enorme hoop is een stuk lichter dan ie er uit zietquote:
yeah rightquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen, maar je overschat jezelf vrees ik. Zoveel poept een mens niet. Poep is redelijk bros en zelfs een enorme hoop is een stuk lichter dan ie er uit ziet
Jullie hebben een ingebouwde weegschaal in jullie pot?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen, maar je overschat jezelf vrees ik. Zoveel poept een mens niet. Poep is redelijk bros en zelfs een enorme hoop is een stuk lichter dan ie er uit ziet
zo ga ik met carnaval, is dat geen succes gaat wordenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan was je de golgothan
[ afbeelding ]
Nou, ik heb er welles aan moeten duwenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zelfs een enorme hoop is een stuk lichter dan ie er uit ziet
ze schijt op de weegschaal en gooit het dan pas wegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jullie hebben een ingebouwde weegschaal in jullie pot?.
nee, ik baseer mijn stellingen op wetenschappelijke bevindingen... een mens poept tussen de 100 en 250 gram per dag, het lijkt me uitermate sterk dathet dan bij FUFR met kilo's gaatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jullie hebben een ingebouwde weegschaal in jullie pot?.
Waarom is dit herkenbaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nou, ik heb er welles aan moeten duwenen zo voelde het niet aan!
Nee, maar ga maar eens voor het schijten op de weegschaal staan en erna nog een keer (niet stiekem plassen tijdens het poepen), dan zul je het ook wel zienquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze schijt op de weegschaal en gooit het dan pas weg
kilo's misschien niet maar wel meer dan 100-250 gramquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik baseer mijn stellingen op wetenschappelijke bevindingen... een mens poept tussen de 100 en 250 gram per dag, het lijkt me uitermate sterk dathet dan bij FUFR met kilo's gaat
viezerik, ik verzon het ter plekke!quote:
Dan vreet je te veelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
kilo's misschien niet maar wel meer dan 100-250 gram
Dat hoef je idd niet eens meer op te eten om er poep van te makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef ArTiC het volgende:
over 2 uur spring ik in de auto om naar de dichtsbijzijnde mcD te rijden
Ga dan echt eten als je honger hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef ArTiC het volgende:
over 2 uur spring ik in de auto om naar de dichtsbijzijnde mcD te rijden
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Leest soms nog mee als hij de energie heeft.
Nee want dan heb ik geen honger meer als ik thuis komquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ga dan echt eten als je honger hebt.
Juupske!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
like...duhquote:
Zie mijn optie 2, in de post er onder.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee want dan heb ik geen honger meer als ik thuis kom
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Volgens mij slurpt de huidige discussie alleen energiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
is het al 16.45?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij slurpt de huidige discussie alleen energieBij mij wel iig
ik kan ook naar het HK van Domino's zwaaien, zit een stukje verderopquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zie mijn optie 2, in de post er onder.
Bezorgen ze dan pizza als je zwaait?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan ook naar het HK van Domino's zwaaien, zit een stukje verderop
Ik hoef maar tot 16.00 uur vandaagquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
goed punt, ik kan beter rooksignalen gebruikenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bezorgen ze dan pizza als je zwaait?
Leuk hoor! Door wie en waarom?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik hoef maar tot 16.00 uur vandaagOfja, de rest gaat van mn verlofuren af
Ik ga opgemaakt worden met nepwimpers en al
Zoiets:
[ afbeelding ]
Try your phone.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed punt, ik kan beter rooksignalen gebruiken
Door het zusje van een vriendin, die is een opleiding aan het doen tot visagiste en ze had geen modellen. Maar ik heb echt bijna nooit make-up op, dus ben benieuwdquote:
Ach is toch leuk, morgen willen we pics.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Door het zusje van een vriendin, die is een opleiding aan het doen tot visagiste en ze had geen modellen. Maar ik heb echt bijna nooit make-up op, dus ben benieuwd
Heb je er iets aan gehad ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:36 schreef febster het volgende:
Utrecht was tof. Bedankt voor je tips Inu
.
Revenge was echt mijn dingquote:
ik heb er eentjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:41 schreef Inu het volgende:
Wij hebben volgende week een lunchconcert op een Themerin, dat moet ik zien
Ja, het is wel duur daarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:42 schreef febster het volgende:
[..]
Revenge was echt mijn ding. Heb daar 1 shirt gekocht, en zag een hele mooie tas, maar die was 160 euro
.
Je hebt zo'n ding of een concert?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb er eentje
zat als extraatje bij een cd van Moldover(.com)
zoon dingetje!quote:
Die lees ik niet eens terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:21 schreef Inu het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die lees ik niet eens terug.
Ben weer weg, Tot later beste mensen .
Wat was nou die aanbieding van je baas?quote:
Wat een schetige kerelquote:
04:DE:45:6F:25:BAquote:
Beroepsdeformatie.quote:
die cd viel erg tegen, maar goed, daarvoor heb ik m dan ook niet gekocht.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat een schetige kerelMaar wel gaaf! Denk alleen niet dat het zulke muziek gaat worden hier...
Nerdschquote:
Is dat alleen vrouwen of mannen kleding?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, het is wel duur daarZe hadden eerst nog Lilith, die hadden wel wat goedkopere dingen, maar die zitten nu alleen nog online..
Geachte Juup, toen ik net op de A58 reed, was het 15:30.quote:
huillie...quote:
Jezelf quoten en Juup noemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:38 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geachte Juup, toen ik net op de A58 reed, was het 15:30.
Einde mededeling.
quote:
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef bleiblei het volgende:
5 min vertraging op die 16km maar.
Kortom, rijdt redelijk door.
Schijnt een ongeluk gebeurd te zijn op het kruispunt naar Vught.
Ik denk overigens dat omrijden niet veel uitmaakt.
Deed ik vroegah ook wel eens, via de A50 naar Almere rijden.
Dat is een file die 192 km/u rijdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:53 schreef bleiblei het volgende:
5 min vertraging op die 16km maar.
Kortom, rijdt redelijk door.
Schijnt een ongeluk gebeurd te zijn op het kruispunt naar Vught.
Ik denk overigens dat omrijden niet veel uitmaakt.
Deed ik vroegah ook wel eens, via de A50 naar Almere rijden.
quote:
Tsjaa achquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:39 schreef r8ality het volgende:
Mensen die hun auto's niet onderhouden.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:42 schreef febster het volgende:
Artic, doe jij tegenwoordig ook Fifa 10?
Ga je ook flippen als er geen snoep voor handen is?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:21 schreef Levitation het volgende:
I'm fucked:
'Snoep even verslavend als heroïne'
![]()
Dan beroof ik een snoepwinkel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:07 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga je ook flippen als er geen snoep voor handen is?
of je verkoopt je lichaam om van de opbrengst snoep te kopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan beroof ik een snoepwinkel!![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of je verkoopt je lichaam om van de opbrengst snoep te kopen
Allebei, Lilith - ravings of a mad woman heet het voluitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:05 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat alleen vrouwen of mannen kleding?
foto's?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Allebei, Lilith - ravings of a mad woman heet het voluit
Ik ben gisteren gemake-upped. Heb echt 3 uur in die stoel gezeten en mn oogleden zijn schraal van alle prut die erop is gesmeerd. Uiteindelijk om half 12 thuis, ben ik gewoon een half uur bezig geweest om alles er weer af te krijgen en nog is het er niet allemaal afFijn, make-up
Pics Inu.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Allebei, Lilith - ravings of a mad woman heet het voluit
Ik ben gisteren gemake-upped. Heb echt 3 uur in die stoel gezeten en mn oogleden zijn schraal van alle prut die erop is gesmeerd. Uiteindelijk om half 12 thuis, ben ik gewoon een half uur bezig geweest om alles er weer af te krijgen en nog is het er niet allemaal afFijn, make-up
Heb ik, maar thuis en ik heb thuis nog geen internetquote:
Jammer! Maar dan zien we ze over een week of 4 welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ik, maar thuis en ik heb thuis nog geen internetMijn sneaky maniertje werkt niet meer en KPN duurt nog 4 weken minimaal
r8!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb ik, maar thuis en ik heb thuis nog geen internetMijn sneaky maniertje werkt niet meer en KPN duurt nog 4 weken minimaal
quote:
of de vorige bewoner was een hobby bob de bouwert, de vorige bewoner van mijn woning had de draden bij mijn ISRA punt zo aangepast dat zelfs de KPN monteur er niks meer van begreep en maar alles losknipte om dan maar het hele ISRA punt opnieuw aan te leggenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:23 schreef Inu het volgende:
[..]Er is iets mis met mijn aansluiting waar de kabels binnen komen. Er moet dus iets gebeuren door het bedrijf dat alles aangelegd heeft... Daarna komt er gewoon een kastje, dat kan ik zelf ook wel aansluiten...
Ze woont toch in nieuwbouw?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
of de vorige bewoner was een hobby bob de bouwert, de vorige bewoner van mijn woning had de draden bij mijn ISRA punt zo aangepast dat zelfs de KPN monteur er niks meer van begreep en maar alles losknipte om dan maar het hele ISRA punt opnieuw aan te leggen
auto's die naar Lilly allen moeten en denken: 'fuck you'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef febster het volgende:
Ik stond zondagavond nog met pech langs de A2. Ging met een vriendin naar Lily Allen in de HMH, bleek de auto van die vader niet tegen files te kunnen waardoor het ding 120 graden plus werd
.
Dan voel je je erg bekeken, kan ik je verzekeren.
geen internet, een druppeldouche...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef Inu het volgende:
[..]Ik ben de allereerste bewoner, dus ik krijg alle problemen
ja of kom bij ons douchenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen internet, een druppeldouche...
kom toch terug naar helmond
Ja, want in Helmond is het zo leukquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Druppeldouche is al meer dan wij in ons nieuwe huis hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en als je een grotere douchekop koopt? Gewoon zo'n goedkope van E15 ofzo. Wij hebben er ook zo een en die is echt super fijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, want in Helmond is het zo leukAl hebben mn ouders wel een fijne douche idd
Maar de mijne is ook wel ok, met een kleinere douchekop... en ik heb hiervoor ook 3 jaar gedouched met een keukengeisertje, dus ben het ook wel gewend
ik heb wel ergens een douchemutsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dan komen er allemaal haren in het douchputje.![]()
je kunt niet zomaar een kop kopen, je moet opletten hoeveel water ie trekt anders heb je nog steeds een pisstraaltjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
en als je een grotere douchekop koopt? Gewoon zo'n goedkope van E15 ofzo. Wij hebben er ook zo een en die is echt super fijn.
Er is niet genoeg druk, dus als ik een grote douchekop erop zet is het al helemaal een pisstraaltjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
en als je een grotere douchekop koopt? Gewoon zo'n goedkope van E15 ofzo. Wij hebben er ook zo een en die is echt super fijn.
ik heb een fantastische huid en drink 2 liter koffie per dagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Er is niet genoeg druk, dus als ik een grote douchekop erop zet is het al helemaal een pisstraaltje
Echt, waarom besluit ik net op een dag waarop ik zo gaar ben als een klontje om te stoppen met caffeineIk had me bedacht sinds wanneer mn huid zo slecht is geworden, en dat is sinds ik koffie drink... Even een tijdje kappen dus en dan kijken of het idd daar aan ligt...
Ik had gister ook een afspraak bij de fysio gemaakt, voor maandag. Bedenk ik me dat ik dan helemaal niet kan, zegt ie; oh, donderdag dan? Dus ik heb aangenomen dat hij volgende week maandag bedoelt, word ik net gebeld waar ik blijf
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef Inu het volgende:
Ik had gister ook een afspraak bij de fysio gemaakt, voor maandag. Bedenk ik me dat ik dan helemaal niet kan, zegt ie; oh, donderdag dan? Dus ik heb aangenomen dat hij volgende week maandag bedoelt, word ik net gebeld waar ik blijf
Maar jouw huid is niet de mijne hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb een fantastische huid en drink 2 liter koffie per dag
Is het zo tijd voor een uitsmijter?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ja, maar van die waterbesparende douchekoppen zijn echt ondingen en best kans dat Inu er zo eentje heeft. Is "milieuvriendelijk" omdat er minder water per minuut door komt, je staat alleen wel 3 keer zo lang onder de douche om je haar uit te kunnen spoelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt niet zomaar een kop kopen, je moet opletten hoeveel water ie trekt anders heb je nog steeds een pisstraaltje
it crossed my mindquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is het zo tijd voor een uitsmijter?
nee klopt, anders was ie zo mooi glad en zachtquote:
ha wijffie!quote:
ja maar je poept ook 4kg weg per dagquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon een douchekop met minder gaatjes gekochtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar van die waterbesparende douchekoppen zijn echt ondingen en best kans dat Inu er zo eentje heeft. Is "milieuvriendelijk" omdat er minder water per minuut door komt, je staat alleen wel 3 keer zo lang onder de douche om je haar uit te kunnen spoelen.
En kon ik gewoon koffie drinkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee klopt, anders was ie zo mooi glad en zacht
beetje lam maar voor de rest alles okquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:14 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben moe![]()
ik denk dat ik aan het eind van de middag luciferstokkies nodig heb.
Maar voor de rest is alles goed![]()
![]()
en bij jou?
nee gek, een pondje of zo schat ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar je poept ook 4kg weg per dag
wajijwilquote:
quote:
Ja en? Dus? Laat ze lekker.quote:
moet je een kort pittig kapsel nemenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar van die waterbesparende douchekoppen zijn echt ondingen en best kans dat Inu er zo eentje heeft. Is "milieuvriendelijk" omdat er minder water per minuut door komt, je staat alleen wel 3 keer zo lang onder de douche om je haar uit te kunnen spoelen.
Goed idee!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je een kort pittig kapsel nemen
doe ik ook!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed idee!![]()
![]()
*Belt meteen de kapper...
je hebt zo een pm, ik ga m nu tikken!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik verbied ook niemand iets hoor!
Kan niet, Coltz komt jouw kant op. Het is niet netjes om nu naar de kapper te gaan.quote:
klopt, ik ga dan ook movro of zamoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan niet, Coltz komt jouw kant op. Het is niet netjes om nu naar de kapper te gaan.
ik heb er ook al een teruggetiktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt zo een pm, ik ga m nu tikken!
das saai!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:34 schreef ArTiC het volgende:
ik wilde hier ff zeggen dat ik geen pm stuur
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:34 schreef ArTiC het volgende:
ik wilde hier ff zeggen dat ik geen pm stuur
ik tik nu een pm naar je die ik niet verstuurquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Maar misschien moeten we dit maar via pm bespreken.
ik ook...het komt vast omdat we zo ver weg zijnquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik tik nu een pm naar je die ik niet verstuur
sorry maar ik kan niet teveel vrouwens er op na houdenquote:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
Och zieltjes.....
nieuwsgierig ofzo?
nee jaloers!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
Och zieltjes.....
nieuwsgierig ofzo?
En terwijl wij toch zo slim zijn geweest om werk te zoeken buiten dat achtergestelde gebied rondom Eindhovenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...het komt vast omdat we zo ver weg zijn
kijk! daarom dus!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:44 schreef Inu het volgende:
[..]
En terwijl wij toch zo slim zijn geweest om werk te zoeken buiten dat achtergestelde gebied rondom Eindhoven
ik heb in mijn broek geplast van het lachenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat zullen jullie samen veel lol hebben
Ik ook!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb in mijn broek geplast van het lachen
boekverslags maken!quote:
baekelandplein?quote:
quote:
Is hij gaan lopen ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef FUFR het volgende:
hoe laat denkt colt eigenlijk dat ik normaal eet
iesch ook werken voor geldquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef bleiblei het volgende:
ze hebben gewoon internet in Grou-Jirnsum!
Tof, tnx!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:06 schreef Inu het volgende:
[..]
http://www.culturele-vaca(...)ingcommunicatie.html
Geen wifi-antenners in de koeienbipsen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:30 schreef bleiblei het volgende:
ben on ze wee home. in Akkrum hebben ze trouwens ook internet. der tussenin niet.
nog 12 uurquote:
Morgen mag ik ook uitslapenquote:
niet zeuren, je hebt een jas gekregen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Meh, er wordt gewoon weer met 2 maten gemeten hier. Er is groot werkoverleg en externen mogen daar niet heen. Maar uiteraard wordt er voor 2 mensen weer een uitzondering gemaakt, en niet voor mij
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet zeuren, je hebt een jas gekregen!
mét afritsbare capusjon!quote:
quote:E920 : L-Cysteïne
Herkomst:
Een essentieel aminozuur, een onderdeel van alle eiwitten (essentieel houdt in dat we het nodig hebben voor ons lichaam). Verkregen uit diverse eiwitten, waaronder dierlijke eiwitten en haren.
Functie en eigenschappen:
Broodverbeteraar. Het verstevigt de structuur in brood.
Producten:
Brood
Dieetbeperkingen :
Geen. E920 kan gewonnen worden uit haren van verschillende dieren, waarbij varkens niet uitgesloten zijn. Het dient dus vermeden te worden door Moslims, Joden, Hindoes en veganisten.
Lekker boeiend.quote:
Die worden gekleurd met luizen toch, net ars Fristiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Je moet niet alles willen weten in het leven, dan durf je niets meer te eten.
Vis jij ook de rode M&M's er uit?
Soort van bladluis inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die worden gekleurd met luizen toch, net ars Fristi
Karmijn
quote:Karmijn schijnt al bekend te zijn geweest bij de Inca's en de Azteken. Na de verovering door de Spanjaarden gingen deze verder met de cochenillecultuur. Hernán Cortés nam de stof waarschijnlijk mee naar Europa, maar het werd voor het eerst beschreven door Mathioli in 1549.
De cochenilleluis wordt in grote hoeveelheden van de cactus afgeschept. De luizen worden geplet en het vocht wordt gemengd met andere stoffen, zoals tin of aluin om het kleurecht te maken. De ontdekking dat toevoeging van koningswater en tin de stof spectaculair roder en kleurechter maakte wordt toegeschreven aan de Nederlandse uitvinder Cornelis Drebbel in 1606 of 1607.
Per hectare kunnen 300-400 kilo luizen gewonnen worden. Een kilo bevat ± 140.000 luizen.
Nee, maar beestjes eten of haar eten vind ik wel een verschilquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lekker boeiend.Je moet niet alles willen weten in het leven, dan durf je niets meer te eten.
Vis jij ook de rode M&M's er uit?
je eet toch geen harenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, maar beestjes eten of haar eten vind ik wel een verschil
lekker gegeten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:05 schreef FUFR het volgende:
Ellevis has left the building
uitsmijter en een broodje kroketquote:
Nee, het wordt gewonnen uit haar...quote:
botten eten vind je wel okee?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, het wordt gewonnen uit haar...
En dat ijzergebeuren in cornflakes is ook al niet zo smakelijk. Gelukkig eet ik nooit cornflakes
E120quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Soort van bladluis inderdaad.Vind die rode de lekkerste!
Gelei en melk iddquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
botten eten vind je wel okee?
of koeienpus drinken?
Picquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef bleiblei het volgende:
een guido in de trein! ik wist niet dat die gasten echt bestonden. hij heeft zelfs sterren in zijn nek getattoëerd waarvan er eentje gepierced is met zoon nep diamant.
Blauw brood is gaaf!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga dit weekend kleurstof kopen, dan bak ik een blauw brood en maak ik gele chocopasta. Gewoon voor de reactie van collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |