Bountyquote:
Bounties!quote:
Als ik google op "kokosaap" is dit de eerste hit bij de afbeeldingen:quote:
Whehequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ik google op "kokosaap" is dit de eerste hit bij de afbeeldingen:
[ afbeelding ]
Hij is eigenlijk wel leuk als avatar.quote:
een duoverpakkingquote:
nee hoor...quote:
ze zijn er ook los!quote:
jaha, maar das veuls te weinig!quote:
Gewoon meteen zo'n hele zak wegwerken.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon meteen zo'n hele zak wegwerken.
Was ook vet dagjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Inu het volgende:
Ik ben chocola aan het bannenmn huid is echt heel slecht, dus ben aan het kijken of het misschien door chocola komt
En ik kan overal slapenen ik was ook heel erg moe toen hoor Joost
en 2 gehaktstaven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:06 schreef r8ality het volgende:
Chocola. Ben blij dat ik dat standaard niet koop, meestal alleen bij tankstations onderweg als ik weer ff een energie-impuls nodig heb
.
Ik ben geen truckerquote:
Mijn huid is enorm opgeknapt van geen varkensvlees meer eten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:50 schreef Inu het volgende:
Ik ben chocola aan het bannenmn huid is echt heel slecht, dus ben aan het kijken of het misschien door chocola komt
En ik kan overal slapenen ik was ook heel erg moe toen hoor Joost
quote:
Maar achterin in een auto slapen is altijd fijnquote:
of komt het door dat hoofddoekje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn huid is enorm opgeknapt van geen varkensvlees meer eten.Bij mijn broer en een vriendin van me ook. Blijkbaar heeft voedsel dus wel flink invloed op je huid.
kleed je maar even uit meisjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar achterin in een auto slapen is altijd fijnDan ben je uitgerust en je hebt niet in de gaten hoe lang je rijdt
Volgende week donderdag fysio met reumatoloog. Hopen dat deze wat minder vreemd is
Nee, maar met een burka aan zie je wel opeens niets meer van die puistjes!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, maar met een burka aan zie je wel opeens niets meer van die puistjes!
Ik eet al bijna geen vlees... meestal eet ik vegetarisch en als ik er iets bij doe is het kip of vis. Maar zal er idd ook eens op gaan letten bij alle kant en klare dingen die ik eetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn huid is enorm opgeknapt van geen varkensvlees meer eten.Bij mijn broer en een vriendin van me ook. Blijkbaar heeft voedsel dus wel flink invloed op je huid.
wij gaan zaterdag bakkeljauw makenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
quote:
Ga dan eten, dat helpt meestal wel.quote:
niet als ik m maakt, wazzer vies aan?quote:
yes, merk je niets vanquote:
Dat wel, maar bakkeljauw is vies vies vies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef r8ality het volgende:
Kabeljauw.
Kibbeling.
Makreel.
Paling.
Zammel.
Haring.
Gewoon jekkie dekkie smerig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet als ik m maakt, wazzer vies aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |