De Canarische Eilanden liggen verder weg toch?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zo'n 20 km van R'dam
Enne succes straks Q!
leugenaarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had me nooit opgegeven, vandaar dat ik zo vrij was even mezelf eruit te halen. Verder heb ik heul niks aan die wiki gedaan
Ik zou dat gewoon es aan Q vragen waarom dat isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar Q staat er ook niet in!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
Alle lieve, aardige, toffe mensen hebben zon nu.
Je hebt nog ruim een week meis!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik weet het nog steeds niet over SS![]()
Q doe eens vertellen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon es aan Q vragen waarom dat is
Dan is er iets gegaan bij mijn zonbestellingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stralend blauwe lucht hier met paar plukjes witte wolken en een mooi herfstzonnetje
Bijna zomer!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ikke welEn blauwe lucht ook
I figuredquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is er iets gegaan bij mijn zonbestelling
En in die post dus ook,quote:
Nee nee dat klopt, je hebt een grote portie voor mij besteld, maar Ll profiteert daar dan automatisch ook van.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is er iets gegaan bij mijn zonbestelling
Je bent nog steeds m'n favorietje hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En in die post dus ook,. MIS, DAAR HOORT MIS BIJ.
Wat een gefail vandaag.
Is 't uit?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee dat klopt, je hebt een grote portie voor mij besteld, maar Ll profiteert daar dan automatisch ook van.
Helaas
Oh shyte, jij natuurlijk weer, ik had het kunnen weten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee dat klopt, je hebt een grote portie voor mij besteld, maar Ll profiteert daar dan automatisch ook van.
Helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |