""EY meisje meisje psssssst meisje meisje WOLAH meisje psssst meisje""quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef Adelante het volgende:
Zijn dat licht getinten mannen die er ook een sissend geluid bij maken?
Ik note ze allemaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:24 schreef InternetNinja het volgende:
Ik vermoed dat er nou heel veel 'hoer'-reacties komen.
volgens mij ben jij vrijgezelquote:
Jammer genoeg wel. En de blanken redden ons natuurlijk weerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef Adelante het volgende:
Zijn dat licht getinten mannen die er ook een sissend geluid bij maken?
Ja alle mannen en hun eerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik volgens mij ook al eens over geklaagdheel treurig ja, maarja, mannen en hun eer he.
lolz ninja editquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef TeleluvR het volgende:
Ik vind je lelijk, maar als je wilt neuken: 'mooie hoer!'
quote:
+1 helemaal waar!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:29 schreef misteriks het volgende:
sowieso die reacties van die "mannen" als serieus willen aanschouwen ; moet je echt wel vrouw voor zijn
Jouw soort wordt genegeerd vanwege het hoge triestheid gehaltequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
dat is toch logisch beter reageer je gewoon op hun ipv zo kk arrogant te deon daar wordt ik ook boos om hoor mattie vna mij schreeuwt dan ook altijd hoer
Watquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef Breathtaking het volgende:
Heb ik volgens mij ook al eens over geklaagdheel treurig ja, maarja, mannen en hun eer he.
en jouw soort omdat je blijft haten ipv eigen leven te zoeken nerdjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:30 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Jouw soort wordt genegeerd vanwege het hoge triestheid gehalte
echt kutste user van KLB atmquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:25 schreef Cacciatore het volgende:
dat is toch logisch beter reageer je gewoon op hun ipv zo kk arrogant te deon daar wordt ik ook boos om hoor mattie vna mij schreeuwt dan ook altijd hoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |