Haha, goed voor je. Zoiets heb ik ook een keer uitgehaald in een kroeg, soms is het zo heerlijk om een beetje arrogant te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Cacciatore het volgende:
Het zat dus zo hea ik was weer op stsation vanochtend, mooi in de kleertjes haren weer gedaan je kent het wel tog maar op station staan altijd kk veel chicks te wachtten op de treintje die ik ook moet pakken dus ik loop altijd zo vanaf begin station na het einde van het staiton zodat zowiezo veel chicks mij zien en ik ze zo beetje kan checken
Ma aan het einde stond zo'n ekte chick echt mooi, marokaantje volgens mij met stijl haar en donkere grote ogen echt zo starend naar mij ik daar dus heen vroeg haar zo, Heey ik probeerde je te bellen maar ik heb je nummer niet...
Begint ze ineens te lachen zegt zachtjes: you wish... en loopt weg, ik kon alleen maar zo kijkenterwijl anderen begonnen te lachen..
Klacht: Chicks die doen alsof je aan bent maar je niet uit nemen omdat ze haar dag niet had vandaag
antiklacht: overmorgen krijg ik mun samsung qwerty
Dat krijg je als je met 10 kilo staal met een laagje bladgoud erop om je nek over het station loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik mis trouwens het stuk waaruit blijkt dat de dame in kwestie boos was?
Ze wijst je gewoon af, the story of your life lijkt me zo. Infantiele diklip.
je had waarschijnlijk je mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Cacciatore het volgende:
Het zat dus zo hea ik was weer op stsation vanochtend, mooi in de kleertjes haren weer gedaan je kent het wel tog maar op station staan altijd kk veel chicks te wachtten op de treintje die ik ook moet pakken dus ik loop altijd zo vanaf begin station na het einde van het staiton zodat zowiezo veel chicks mij zien en ik ze zo beetje kan checken
Ma aan het einde stond zo'n ekte chick echt mooi, marokaantje volgens mij met stijl haar en donkere grote ogen echt zo starend naar mij ik daar dus heen vroeg haar zo, Heey ik probeerde je te bellen maar ik heb je nummer niet...
Begint ze ineens te lachen zegt zachtjes: you wish... en loopt weg, ik kon alleen maar zo kijkenterwijl anderen begonnen te lachen..
Klacht: Chicks die doen alsof je aan bent maar je niet uit nemen omdat ze haar dag niet had vandaag
antiklacht: overmorgen krijg ik mun samsung qwerty
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met 10 kilo staal met een laagje bladgoud erop om je nek over het station loopt.
Ik word een beetje bang van jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, goed voor je. Zoiets heb ik ook een keer uitgehaald in een kroeg, soms is het zo heerlijk om een beetje arrogant te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |